sobota, 16 marca 2013

start do it !

Witam was na moim blogu :)
Długo zastanawiałam się nad jego założeniem- po co to w ogóle robić i jak to ugryźć? Jak widać w końcu się na to odważyłam i.. ta dam- jestem ! Jakiś czas temu postanowiłam, że czas zabrać się za siebie, poprawić wygląd i samopoczucie. Blog ma być swego rodzaju dziennikiem i motywatorem, mam nadzieję, że poprawi się moja systematyczność, a i może ktoś znajdzie tu odpowiedzi na swoje pytania. Czemu motywator? No bo jak trzeba czasem coś napisać to wstyd się przyznać, że przez tydzień zjadło się górę jedzenia, a sportem przewodnim było przełączanie kanałów w tv. Prawdopodobnie będzie to blog o wszystkim i o niczym, "etykietki" można by wymieniać długo: sport, dieta, kosmetyki i tym podobne. Mam nadzieję, że moje przydługawe intro nikogo jeszcze nie uśpiło.

Jak na dzisiaj to tyle, w tej pierwszej treściwej notce napiszę co nieco o cellulicie, a bardziej o mojej walce z nim.

Na koniec jeszcze porcja motywatorów:



źródło: weheartit.com

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że zaczynasz ;)
    Ja zaczynam po raz kolejny :D
    Ale tym razem mi się uda, Tobie też :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczynam już któryś raz i zazwyczaj poddawałam się razem z początkiem wakacji. Ale teraz musi być inaczej :) trzymam kciuki także za Ciebie :)

      Usuń
    2. Ja zwykle poddawałam się po tygodniu ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Każdą złotówkę wrzucam, bo... bo tak :) Tak jakoś sobie postanowiłam i jestem ciekawa, co z tego wyjdzie ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz