czwartek, 21 marca 2013

Ulubione śniadanie- owsianka

Witam :)

Ostatnie dni pod względem dietetycznym, jak i ćwiczeniowym były przeciętne. Niby dieta obeszła się bez większych grzeszków, ale niestety ciągle mam problem z dostarczaniem sobie odpowiedniej ilości białka (w pewnym stopniu winne jest to, że po prostu czasem w lodówce ciężko znaleźć inne białko niż te znajdujące się w jogurtach, a ileż jogurtów dziennie można zjeść?!). Wiem, że będę musiała nad tym popracować w najbliższym czasie, mam w planach znalezienie prostych przepisów zawierających tuńczyka i jajka. Muszę też koniecznie kupić twarożek, który będę dodawać do owsianki. W niedzielę i poniedziałek jakoś nie dałam rady poćwiczyć i nie jestem z tego dumna.. We wtorek w bólach udało mi się zaliczyć skalpel (skutek niedospania, normalnie skalpel nie sprawia mi aż tak ogromnych problemów), więc byłam z siebie dumna jak nigdy, bo się nie poddałam (a miałam ochotę chyba z 10 razy). Chodakowska została zwyzywana jakieś milion razy, a jej motywujące komentarze działały mi na nerwy, ale cieszę się, że się udało. Wczoraj zaliczyłam porządne cardio na siłowni- 30 min stepper, 30 min bieżnia i na koniec rozciąganie. Dzisiaj będzie trzeba niestety zmusić mięśnie do większego wysiłku, a obawiam się, że zasnę na którejś z maszyn w czasie ćwiczeń ;d (we wtorek prawie zasnęłam u dentysty!)

Moje dzisiejsze śniadanko- owsianka

4 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
2 łyżki otrębów owsianych
łyżka siemienia lnianego
łyżka ziaren słonecznika
kiwi
ok. 150 ml mleka 3,2 %

Była przepyszna i mega zdrowa :) jedyne co chętnie bym do niej dodała to twarożek- żeby wzbogacić sobie śniadanie o dodatkowe białko.
Owsianka i muesli to moje ulubione śniadania, a wam co zazwyczaj dodaje energii na początku dnia?

7 komentarzy:

  1. Pyszna owsianeczka, już się nie mogę doczekać jagód, malin i truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja truskawek ;d z niecierpliwością czekam na swoją ulubioną owsiankę (jedyną jaką jem na zimno)- z truskawkami i czekoladowym mlekiem sojowym <3

      Usuń
  2. moje śniadania są monotonne :D wiecznie albo jajka, albo serek wiejski, musli z jourtem. Muszę sobie wkoncu owsianke zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to u mnie ciągle owsianka i musli ;d chyba, że aktualnie spędzam czas ze swoim chłopakiem, wtedy kanapeczki i jajka obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam owisanki, kolorowe śniadania to lepszy początek dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero przekonuję się do owsianki. Ciężka sprawa ;) Pierwsza próba jaką podjęłam okazała się niewypałem. Dykta - to chyba najlepiej oddaje "smak" owsianki. Próba druga poszła mi trochę lepiej, ale problem w tym, że szybko mi się znudziła :/ Już sama nie wiem co do niej wrzucać, żeby była smaczna :/ Do tego jeszcze ostatnio dowiedziałam się, od życzliwej koleżanki, że owsianka, którą jem jest najgorsza ze wszystkich, bo najbardziej przetworzona :/ Ech... idzie zwariować z tym zdrowym odżywianiem i wśród osób totalnie na tym punkcie sfiksowanych :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz