niedziela, 21 kwietnia 2013

a little bit of sun

Witajcie :) Na brak słońca w zasadzie narzekać nie mogę, bo w czwartek i dzisiaj pogoda była naprawdę cudowna. Na piątek i sobotę postaram się przymknąć oko i wybaczyć pogodzie to, że musiało lać akurat w dzień kiedy mam terenowe laborki z geodezji. 
Dzisiaj zdecydowanie wykorzystałam tę ładną pogodę i wybrałam się na rower, i to dwa razy ! Najpierw rano, a później popołudniu, ogółem zrobiłam może coś w okolicy 40 km i teraz czuję się porządnie zmęczona :) 
Muszę się wam też pochwalić. Wczoraj po raz pierwszy udało mi się zrobić Killera w całości ! Wcześniej ten trening był nie do przeskoczenia i jestem mega szczęśliwa, że w końcu mi się udało :) 

Postanowiłam też, że włączę inny sposób podsumowań. Raz na miesiąc to zdecydowanie za rzadko i idąc za przykładem Angeli będę robić cotygodniowe tabelkowe postanowienia i podsumowania. Co do samej tabelki- do perfekcji jeszcze mi daleko, ale dam radę to opanować :)



Mam dla was przygotowaną zdecydowanie dłuższą notkę, ale czekam aż nazbierają się zdjęcia, żeby ją uzupełnić :)

A na koniec garść inspiracji









Po powyższych zdjęciach chyba widać jak tęskno mi do wakacji :) Ohh marzy mi się już opalanie, ale cóż trzeba czekać. Już niedługo dziewczyny ! :)

19 komentarzy:

  1. Z tym killerem to gratulacje! :D Ja już od dłuższego czasu ćwiczę regularnie, ale killera nie byłam w stanie zrobić. Choć w tym tygodniu mam plan go przezwyciężyć! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdroszczę tych rowerowych przygód!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że wyznaczasz sobie cele i świetne inspiracje :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wykonania całego Killera! Jak dla mnie jest on jeszcze nie do ogarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka tabelka jest bardzo motywująca i pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi tęskno do lata, ale nie tyle do opalania, ile do upałów. Jestem ciepłolubna i wciąż mi zimno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanego i aktywnego weekedu, ja o swoim nie mogę powiedzieć nic dobrego:( Świetne wakacyjne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tabelki to super motywujące narzędzia do pilnowania samych siebie ;) apetyczne inspiracje, a ostatni strój kąpielowy jest wręcz idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, też się kiedyż zmagałam z killerem. teraz wskoczyłam na trochę wyższy level, ale co się z nim namęczyłam, to moje : ) też bym sobie pojeździła na rowerze, jestem akurat w trakcie poszukiwań modelu idealnego i straaaasznie mi się już chce.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jak ja tęsknię za latem:) i taką figurą;p

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się temat bloga !!

    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ambitna ta Twoja tabelka...Ja bym juz nie dala rady, ale gdybym znowu miala 20 lat to kto wie...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tabelki, listy rzeczy do zrobienia itp. - uwielbiam robić, ale z realizacją jest już znacznie gorzej - co nieprzyjemniejsze zadania potrafię wciąż przekładać na później (niektóre czekają już nawet rok;p)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra sprawa z tymi tabelkami-motywacja,jak nic. Rower jest świetny,a 40 km może dać w kość,brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa z tą tabelką :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta Twoja tabelka, świetny pomysł:)
    A inspiracje przypominają mi o nadchodzącym lecie, od razu humor lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo! Ja sobie też robię takie listy rzeczy do zrobienia+podsumowania, raz na tydzień w swoim kalendarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba zaczne robic taki plan na caly tydzien :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz