czwartek, 16 maja 2013

Slim Coffe Gold Carmel & Classic

Witam. Za uprzejmością firmy Vaelant mam okazję do testowania kaw Slim Coffe Gold Carmel (karmelowa) i Classic (smak tiramisu). Paczka doszła dzisiaj u ku mojemu zdziwieniu była bardzo ładnie zapakowana (wyglądała jak prezent !) przez co jest mi jeszcze bardziej miło.


Ogólnie rzecz biorąc sceptycznie podchodzę do tego typu produktów, ale w tym przypadku producent nie obiecuje nam, że schudniemy nie wiadomo ile kilogramów. W moim przypadku będzie to smaczniejszy i zdrowszy zamiennik kawy. Dlaczego zdrowszy? Otóż Slim Coffe poza kofeiną jest wzbogacony o różne substancje, które "coś" naszemu organizmowi dadzą, a nie tylko zabiorą jak sama kawa (wypłukiwanie magnezu). Jako, że ostatnio skończył się mój kawowy post to propozycja testowania spadła mi z nieba i cieszę się, że mam taką alternatywę.

Jak będę piła kawę? Dziennie zaleca się spożycie do 3 kaw dziennie, ja będę piła pomiędzy 2-3 szklankami, poza tym wyłączam z diety zwykłą kawę. W chwili obecnej ważę 52,5 kg i mój normalny spadek wagi to około 0,5 kg/tydzień, tak więc będę też obserwowała czy Slim Coffe przyczyni się do ewentualnego przyspieszenia spadku wagi.

Wrażenia na chwilę obecną- już po odebraniu paczki nie mogłam się powstrzymać i musiałam wypróbować karmelową :D Smakuje całkiem nieźle, ma boski aromat. Jak dla mnie jest to coś pomiędzy Cappucino, Zbożówką i zwykłą rozpuszczalną, czyli napój raczej deserowy. Jako, że piję kawę głównie deserowo to jest to dla mnie idealna perspektywa. Jak będzie dalej, zobaczymy.

Jedyne co mnie przeraziło to to, że 3 filiżanki takiej kawy to aż 280 kcal, w składzie przeważają węgle- i tutaj miła niespodzianka, odsetek cukrów jest na prawdę mały :)


Skład Slim Coffee Classic i Gold Carmel:

  •           Cykoria - wspomaga perystaltykę jelit oraz pracę p

    rzewodu pokarmowego. Korzystnie wpływa na trawienie i pracę wątroby. Jest bogatym źródłem błonnika pokarmowego przez co poprawia i reguluje procesy przemiany materii wspomagając proces odchudzania.
  •    Kofeina pochodząca z guarany ułatwia koncentrację, zmniejsza uczucie znużenia, zmęczenia, dodaje energii i delikatnie pobudza organizm oraz ułatwia koncentrację poprawia nastrój. Wspiera metabolizm tłuszczów.
  •           Ekstrakt z zielonej herbaty w organizmie pełni rolę antyoksydacyjną, ułatwia utlenianie tłuszczów oraz spalanie tkanki tłuszczowej, a także pozytywnie wpływa na układ krążenia.
  •      Kwas hydroksycytrynowy z Garcini cambogi HCA ma potrójne działanie - ogranicza syntezę kwasów tłuszczowych i odkładanie się ich w postaci zbędnej tkanki tłuszczowej, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, ułatwia utlenianie tłuszczów i ich przetwarzanie na energię oraz redukuje uczucie głodu.



Składniki (w przeliczeniu na 18 g, tj. porcję zalecaną do spożycia w ciągu dnia): cykoria instant (11,58 g), maltodekstryna, ekstrakt z guarany (0,45 g, w tym 0,11 g kofeiny), ekstrakt z rośliny Garcinia cambogia (0,27 g, w tym 0,135 g kwasu hydroksycytrynowego), ekstrakt z zielonej herbaty (0,18 g), aromat tiramisu.0,0 g 0,0 g

Cena za opakowanie: 25 zł, dostępna w aptekach




24 komentarze:

  1. Fajna ta kawa, ja pijam jedną dziennie , chociaż przyznam , że właśnie coś takiego może by mi lepiej spasowało od zwykłej rozpuszczalnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od czasu do czasu piję kawe, ale rzadko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby się taka kawusia zamiast standardowej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę w takie specyfiki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem sporo roślinnych składników, nieźle ;)

    Ale ja i tak mam w pracy ekspres, który robi naprawde niezłe latte, więc szybko na nic innego się nie przestawię.

    No i też nie spodziewałąbym się cudów po takich specyfikach, ale tak jak piszesz- to na pewno dobry zamiennik niektórych kaw- moim zdaniem przede wszystkim saszetek typu "3 w 1" czy cappuccino z proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wolę kawę w wersji deserowej :). Kawa z ekspresu z syropem! Mmmm... Niestety ostatnio staram się, żeby było jak najmniej kalorii, więc przerzuciłam się na nie słodzoną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł :) Wydaje się być dużo zdrowsza i smaczniejsza (karmel, tiramisu <3) od zwykłej kawy.
    A jeśli chodzi o wyzwanie to pomysł z wyeliminowaniem słodyczy mi się podoba :) Tylko perspektywa miesiąca bez słodyczy na dzień dzisiejszy mnie przeraża. Co Ty na to żeby podjąć takie wyzwanie na tydzień a jeśli będzie nam dobrze szło to wtedy przedłużyć o kolejny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż, zgadzam się z każdą z was- dla mnie to tylko alternatywa, bo w cudowne właściwości czegokolwiek po prostu nie wierzę- dieta i ćwiczenia to podstawa. będę monitorować spadek wagi, ale w cuda nie wierzę i tych cudów producent mi nie obiecywał :) to po prostu zdrowsza wersja kawy dla osób które lubią takie wersje deserowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaki fantastyczne. Skoro nie wypłukuje magnezu to już ma dużego plusa;). Czasem mamy ochotę na filiżankę czegoś kawo podobnego więc to dobry zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam dziś tę paczuszkę- ślicznie zapakowana, aż szkoda było otwierać!
    Zaczynamy w tym samym terminie- ciekawe jakie będą efekty?
    Oby nie kolejne placebo (:

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pije kawy, nie smakuje mi, szkoda bo próbowałam sie do jakiejś przekonać ale na marnę

    OdpowiedzUsuń
  12. hah no to już wiesz :D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jak od przyszłego poniedziałku rozpoczynamy akcję tydzień bez słodyczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w sensie od tego poniedziałku 20. maj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczuszka rzeczywiście bardzo ładnie zapakowana, ale ja piłabym to pomiędzy normalnymi kawami:p
    Ale smaki mają ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie zapakowane, zazdroszczę :) Czekam na jakieś relacje, zaintrygował mnie karmelowy smak - uwielbiam wszystko co karmelowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ok, świetnie to od jutra do końca niedzieli rozpoczyna się nasz tydzień bez słodyczy :) Pisz do mnie codziennie jak postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam do waszego tygodnia bez słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm..mimo wszystko jakoś nie umiałabym się pożegnać z klasyczną kawą z włoskiej kawiarki

    OdpowiedzUsuń
  21. jjeej kawa , karmelowa <3 mniam aż zachciało mi sie jej <3

    kises from http://whatsmylifestyle.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania , pczytaniu i pokomentowania !:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz