poniedziałek, 20 maja 2013

Tydzień bez słodyczy

Witam :) Dzisiaj czas na podsumowanie. Mój tydzień zaczął się świetnie, ale niestety Igry nieco pokrzyżowały mi plany, no i postanowienia legły w gruzach. Z drugiej strony nie żałuję- potrzebowałam takiego resetu, oderwania od tego wszystkiego. Koncert Elektrycznych Gitar zaliczam na duży plus, dawno nie bawiłam się tak dobrze :)

Od dzisiaj razem z Pieguskiem rozpoczynamy nasz tydzień bez słodyczy. Zapraszamy wszystkie chętnie do przyłączenia się do nas :)
Czego nie jem: czekolady, batonów, żelków, ciast, ciasteczek, drożdżówek, chipsów, paluszków, innych słonych przekąsek

Jeśli dobrze pójdzie nam z tygodniem to potem spróbujemy się "rzucić" na coś dłuższego :)


Więcej czerwonego niż zielonego, nawet nie tłumaczę czemu nie wyszło :P Ważne, że treningi poszły z planem, jedynie czwa


Będzie lepiej !

Zostałam nominowana przez Pestkę Dyni do Liebster bloga :)

"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania Pestki:


1. Jaki jest Twój ulubiony posiłek w ciągu dnia?
Śniadanie i jeszcze raz śniadanie. Zdecydowanie czekam na każde z niecierpliwością :)
2. Ulubiony deser?
Hmm chyba lody, ogólnie nie przepadam za wymyślnymi deserami.
3. Twoje największe marzenie?
Zamieszkać w końcu z moim chłopakiem w Irlandii albo gdziekolwiek indziej :)
4. Lato czy zima?
LATO !
5. Ulubiony film?
Niejeden: Fight Club, Śniadanie u Tiffany'ego, Amelia
6. Co lub kogo zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Mojego chłopaka :) Niczego więcej mi nie potrzeba
7. Jakim jednym słowem opisałabyś siebie?
Roztrzepana
8. Spodnie czy spódnica?
Lubię spódnice, ale zdecydowanie częściej noszę spodnie 
9. Życie byłoby smutne bez...?
Sportu
10. Na spontaniczne wakacje pojechałabym do...?
Stanów, żeby przez kilka miesięcy włóczyć się stopem jak bitnicy.. Marzenia !
11. Bez czego możesz się obejść?
Bez telefonu komórkowego, a dokładniej dwóch- polskiego i irlandzkiego :)

Moje pytania
1. Ulubiony owoc
2. Jaki sport chciałabyś zacząć uprawiać?
3. W jakim kraju zamieszkałabyś najchętniej?
4. Co najczęściej zjadasz na obiad?
5. Ulubiona książka?
6. Gdybyś mogła pozbawić kalorii jedną rzecz, co by to było?
7. Twoja największa słabość?
8. Masz jakieś zwierzę?
9. Twoje największe dziwactwo?
10. Czy masz jakąś "fobię", lęk?
11. Kąpiel czy prysznic?

Nominowani






18 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;* Jutro pojawi się post ;) a tego tygodnia nie ma co żałować, ja też czasami robię sobie taki mega reset ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem w trakcie akcji "maj bez słodyczy i słonych przekąsek":)
    Dziękuję za nominację, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak sniadanie to zdecydowanie najlepszy posilek, ktory daje kopa na caly dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominację, dziś postaram się naskrobać odpowiedzi i nominować innych ;). Tydzień bez słodyczy zaczął się super ;), oby szło tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny plan tygodnia:) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Igry? Też się na nich bawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że wytrwałaś jestem z Ciebie dumna :)) Powodzenia dzisiaj - koniecznie napisz wieczorem jak Ci poszło :)) Mój wczorajszy dzień również zaliczony sukcesem choć nie było łatwo. Dzięki za nominację do Liebstera :)
    A tak w ogóle piękna obrazkowa motywacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ podoba mi się to Twoje 6 pytanie! Eh żeby tak można było...;) Trzymam kciuki za ten tydzień, a słodycze... jak wytrwasz tydzień to i miesiąc pójdzie jak z płatka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomieszałam coś strasznie, wiec skasowałam:)

    Ojej, wchodzę a tu niespodzianka - dziękuję za nominację, odpowiem jutro!

    Tydzień bez słodyczy - da się! Ja nie jem ich w ogóle, od wielkiego dzwonu. Nie wiem czy się czuję lepiej, czy gorzej, po prostu normalnie. Ale takie wyzwania dobrze działają na psychikę, oczywiście jak się w nich wytrwa:*

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzięki za nominację :) też postaram się odpowiedzieć jutro, bo dziś już niestety nie dam raczej rady.

    i trzymam kciuki za niejedzenie słodyczy! Mój rekord to odrobinę ponad 3 tygodnie, teraz mocno ograniczam, ale raczej nie wyrzekam się zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie z pielęgnacją też ostatnio ciężko, nie mam czasu na te wszystkie balsamy czy peelingi ;) Ale najwyższy czas zadbać o siebie:) PS. Moim ulubionym posiłkiem jest również śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mieszkam w sąsiednim mieście, więc na Igrach zawsze bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog!
    Jeżeli lubisz oglądać zdjęcia zapraszam do mnie :)
    (za obserwacje się nie obrażę :D )

    http://photobyjoot.blogspot.com

    Pozdrawiam i do zobaczenia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,że na zielono zaznaczone są ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tydzień bez słodyczy to dla mnie coś niemożliwego... ;) Ale życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z tymi nominacjami :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz