piątek, 28 czerwca 2013

Follow me on facebook !

Witajcie :) dzisiaj krótka notka z serii tych informacyjnych. Moja sesja już praktycznie dobiegła końca, czeka mnie jeszcze jeden egzamin we wtorek, który jakoś specjalnie nawet nie zależy od mojej faktycznej wiedzy a bardziej od szczęścia i dobrej woli prowadzącego. Poza tym mam już wolne i rozkoszuję się brakiem obowiązków i presji zmuszającej mnie do robienia rzeczy na które wcale nie mam ochoty. Z tej też okazji udało mi się w końcu przemóc i założyć fanpage bloga na facebooku :) Chciałam to zrobić od dłuższego czasu, bo dzięki temu będę mogła informować was o wielu rzeczach na bieżąco, ale wcześniej niestety nie miałam do tego głowy. Dzisiaj wychodzę z domu dopiero wieczorem i cały ten czas mam zamiar poświęcić blogowi, bo oprócz fanpage'u chciałabym także nieco dopracować wygląd bloga ze strony graficznej. Za wszelkie rady i wasze wsparcie będę bardzo wdzięczna :)




Udało mi się dzisiaj zrobić aż 20 minut Turbo Spalania Ewki :) Wcześniej dałam radę dojść do 17 minuty i dosłownie zdechłam :D Małymi kroczkami w końcu uda mi się to zrobić. Na jutro planuję nowy Total Fitness z Shape'a, jeśli tylko uda mi się dzisiaj dorwać tą gazetę w sklepie. Jak tylko będę mogła to wrzucę wam recenzję na jej temat!










14 komentarzy:

  1. Zobaczysz, po jakimś czasie spokojnie zrobisz całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zasłużonych wakacji :D ja przez miesiąc siedziałam w domu, a jak się ma robić ładna pogoda to idę do pracy - zaczynam od poniedziałku :D
    u mnie nadal wyzwanie z Jillian, które z dnia na dzień daje mi coraz więcej satysfakcji :)
    zapraszam do konkursu :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, na pewno niedługo zrobisz jeszcze więcej! :)
    Pyszne jedzonko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczekane wakacje czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomalutku małymi kroczkami do przodu a będzie niedługo całe turbo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki zawsze się przydają! :)
    Też biorę udział w tym maratonie, tak swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog, dodałam do obserwowanych i ulubionych na facebooku :) bede zagladać, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie z owocowym śniadaniem ;). Mniam ;).

    Polubiłam na Facebooku, sama muszę stworzyć taki fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję skończenia sesji !!
    Owoce w pudełeczku wyladają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że udało ci się zrobić 20 minut turbo Ewy zobaczysz jeszcze trochę i zrobisz całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znowu motywujesz :) bardzo się cieszę, że dołączyłaś do rozdania :>
    nie wiem, jak jest na blogspocie ;< może spróbuj dodać do obserwowanych lub coś w ten deseń..
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. oj takie śniadanie to chce ;d
    Zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz