poniedziałek, 22 lipca 2013

Migawki !

Witajcie :)

W ostatnim czasie ani nie ćwiczę ani zbyt zdrowo nie jem, więc często jakoś brakuje mi tematu do napisania notki. Wczoraj miałam urodziny i postanowiłam uwiecznić co nieco na zdjęciach, stąd dzisiejsza notka to po prostu wczorajsze migawki.
Dzisiaj zaliczyłam usunięcie kolejnego zęba i ze względu na miesięczny (sick!) urlop lekarza i mój wyjazd następny zabieg odbędzie się dopiero w październiku. Z jednej strony się cieszę, jak na razie mam dość bólu i marzy mi się umycie zębów w całości, a z drugiej strony w październiku będę musiała opuścić kilka razy zajęcia, no i opóźni się założenie aparatu na zęby. Jak na razie rozkoszuję się tym, że przy górnych ósemkach nie występuje szczękościsk i, że mogę w miarę normalnie jeść :D Pod koniec tygodnia obiecuję się ogarnąć i wrócić do ćwiczeń.

 Mój boski tort :) ogólnie nie jestem fanką tortów, ale ten był lekki, owocowy i pyszny

 Kawusia w altance, to jest to :)


 A tak mi wczoraj świeciło słońce <3>

 Urodzinowa owsianka, no taką to ja mogę jeść codziennie !

Piwko na słoneczku, a co !

16 komentarzy:

  1. Owsianka wygląda niezwykle kusząco (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie, zdrowo, kolorowo...
    Lecha nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, torcik i urodzinowa owsianka wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super tort - zazdroszczę. jeśli można to - spełnienia marzeń i dużo uśmiechu :) !
    pomarańczowy leszek ? jak smakował :D ?
    chętnie się dowiem, co o nim sądzisz :>
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow torcik wygląda megq apetycznie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere i najlepsze- życzenia dla Ciebie:) Torcik... wprosiłabym się na kawałek, skoro taki lekki^;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam urodziny 21 ^^
    Więc spóźnione Wszystkiego najlepszego.
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh same pyszności ! Sama z chęcią zjadłabym takie rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale smakowity trocik! Narobiłaś mi smaka, a mam od slodyczy trzymać się z daleka;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie chwile zatrzymane w kadrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torcik wyszedł mega - wszystkiego najlepszego tak w ogóle, spóźnione, ale jest.. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię tego lecha, wolę red's ;D
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. tort MARZENIE! obłędnie wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz