piątek, 19 lipca 2013

Wakacyjny koktajl

Witajcie :)

Ze względu na usuniętą ósemkę moja dieta jak i ćwiczenia od poniedziałku idą mi dosyć marnie. Ćwiczyć nie ćwiczę, bo każde ewentualne "tąpnięcie" czuję od razu w buzi.. Jestem na etapie rozciągania szczękościsku, ponieważ już w poniedziałek kolejny zabieg, a przy zamkniętej buzi raczej mi go nie zrobią

Dzisiaj notka z serii poprawiaczy humoru, czyli przepis na orzeźwiający koktajl :)




Składniki:
2 nektarynki
4 plasty ananasa
250 gram jogurtu naturalnego
szkolanka mleka

Wszystko miksujemy, wlewamy do szklanek, obowiązkowo wkładamy do nich rurki i rozkoszujemy się smakami lata :)

W tym roku mocno eksperymentuję z koktajlami, zwykle robiłam je z bananów i truskawek, rzadziej z malin czy jagód (jagodowy to chyba mój ulubiony). Teraz zdarza mi się miksować też inne owoce, zasmakowała mi nektarynka z bananem :)

A wy? Co miksujecie? Jaki koktajl lubicie najbardziej?

15 komentarzy:

  1. truskawki z jogurtem naturalnym lub mlekiem :)
    jagody lub maliny z jogurtem naturalnym :)
    a najbardziej BANANYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożony szpinak z kiwi, truskawkami i odrobiną kefiru 0% :)
    Polecam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię koktajle bananowo-truskawkowe, albo borówkowo-malinowe na bazie jogurtu naturalnego. Obowiązkowo z rurką, a potem pozostaje tylko usiąść na tarasie/balkonie i cieszyć się piękną pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten koktajl! Wszystkie z ananasem są takie pyszne... Ja najbardziej lubię miksować banana i ananas (słodziutkie, niebo :D), banana i truskawki, banana i jagody, banana i szpinak, jogurt naturalny/mleko i czereśnie/wiśnie. Moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za koktajlami, nie wiem czy ze względu na lenistwo do ich zrobienia, czy zwyczajnie wolę zjeść owoce osobno:)
    Współczuję problemów z buzią... Na szczęście jest wiele możliwości smacznego papkowatego jedzenia, trzym się!^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota! W tym tygodniu, ze względu na upały, codziennie na śniadanie piję koktajle z kodatkiem płatków owsianych, spróbuj, fajnie jest jak coś chrupie między zębami;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że sobie jakoś radzisz :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ananasem to jescze nie probowalam i nektarynka :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na szóstą edycję Maratonu Treningowego Blogerek:
    http://czekoada.blogspot.ru/2013/07/maraton-treningowy-blogerek-edycja-6.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koktajle! W porze letniej mogłabym je pić ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsze sa z truskawek malin i brzoskwini:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz