niedziela, 25 sierpnia 2013

Inspiracjo-motywacje :)

Witajcie :)

Nadal tkwię bez kabla do aparatu :( Jak tylko uda mi się coś wykombinować to wręcz zasypię was różnymi przepisami i notkami z "migawkami", póki co trzeba się zadowolić tym co jest. Planuję zrobić posta o tym jak wygląda moje odżywianie w Dublinie (bo w sumie sporo się zmieniło- na lepsze), no i jak tutaj trenuję. A na dziś mam dla was mix zdjęć, które są dla mnie inspiracją i motywują do działania :)















Mnie takie zdjęcia motywują o wiele bardziej niż przemiany :) a wy jakie macie zdanie na ten temat?

15 komentarzy:

  1. zjadlabym to wszystko co jest na ostatnim zdjeciu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne adidasy. :) Ja wolę tego typu zdjęcia niż ściemy w stylu miesiąc przed i po. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 3 zdjęciu dziewczyna jest niezwykle kreatywna i pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a cwiczysz cos? mnie tez wszystko motywuje do nie poddawania sie i osiagniecia celu;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że ćwicze :) staram się codziennie z jednym dniem przerwy ale nie zawsze wychodzi. Teraz głównie rower i bieganie+ wyzwanie na tyłek :D

      Usuń
  5. pomogłaś mi, też mnie zmotywowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywacje na nowy tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te inspiracje i motywacje :D aż teraz zachciało mi się jeść :]]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, ale seksowne ciałka :) Ja jestem szczupła, a mimo wszystko takiego nie mam :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie, te pośladki :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy sposób motywacji jest dobry:-) Mnie motywują najróżniejsze zdjęcia, grunt to sobie je codziennie przeglądać;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz