niedziela, 11 sierpnia 2013

Pośladkowe wyzwanie- 30 day butt lift

Witajcie :)

Niedawno przypadkiem natknęłam się na filmiki "30 day butt lift", no a jak 30 dni to gdzieś musi być jakiś program rozpisany, prawda? Filmików było sporo i stwierdziłam, że to niemożliwe, żeby tak robić codziennie wszystkie na raz. Fakt, faktem, że efekty byłyby pewnie powalające, ale mój tyłek błagałby o litość ! Zaczęłam więc węszyć i znalazłam ! Program wydaje się całkiem sensowny i przyjemny, a i naszym pupom pomoże pewnie bardziej niż przysiady. Ja po przysiadowym wyzwaniu efektów nie widziałam, natomiast 10 minut dziennie, które spędzałam z Mel B zdecydowanie je dawało. Po obejrzeniu filmików i harmonogramu stwierdziłam "co mi szkodzi spróbować?". Postanowiłam także wciągnąć w to was i dlatego piszę tą notkę. Na facebook'u zrobiłam wydarzenie i nazbierało się całkiem sporo osób. Może i któraś z was się dołączy ?

Mieliśmy zaczynać jutro, ale niestety złapała mnie angina i musiałam przełożyć wydarzenie na czwartek.

Wydarzenie na fb     KLIK


Tak wygląda nasz harmonogram, a więc ćwiczymy 30 dni i w tym czasie mamy 6 dni przerwy. Przez pierwsze dwa tygodnie ćwiczenia trwają około 10 minut, dopiero 14 dnia mamy 20, w 4 tygodniu zdarzają się serie 30 minutowe. Wydaje mi się, że do zrobienia, a wy co myślicie?

Filmiki:
Butt Workout 1 - Tone Up


 Butt Workout Cardio 1- Boot Camp



Butt Workout 2 - Booty Buster



Butt Workout 3 - Firm Extreme




Butt Workout Cardio 2- Fat Burning


Butt Workout 4- Dance Fit



Butt Workout 5 - Sexy Beach Body



Butt Workout Cardio 3 - Tabata



Butt Workout 6 - Yoga



Butt Workout Cardio 4 - Brazilian Booty



Filmików mamy aż 10, więc ten program chyba nikogo nie znudzi ! Jeżeli chcecie możecie zmiksować ćwiczenia w inny sposób- wiadomo nie każdy da radę zrobić wszystko tak jak trzeba lub coś może nie przypaść do gustu :) Nie udało mi się znaleźć w internecie zdjęć efektów tego programu, więc dziewczyny ZMIENIMY TO ! Robimy foty pupy przed i po tych 30 dniach, jestem pewna, że będą efekty ! Zachęcam was do dołączenia do wydarzenia na fb, gdzie "na żywo" będziemy dzielić się wrażeniami z ćwiczeń :) Zapraszajcie koleżanki- bo im lepiej tym więcej.

Będzie miło, jeśli po dołączeniu wspomnicie o tym wyzwaniu na swoich blogach :)

Ja nie mogę się doczekać, a wy?!





16 komentarzy:

  1. Podoba mi się! Zapraszam do mnie: fit-fit-and-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że każdy ma możliwość czy czas. Skład w porównaniu z innymi napojami aż tak zły nie jest, choć wciąż nie wiadomo, co to za napój, a bardziej chodzi mi o zwrócenie uwagi na to w jaki sposób jest prowadzona kampania i jak mydli ludziom oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde wydaje się to bardzo fajne, pomyśle nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zanim się zdecyduję mam pytanie - jest szansa, że ten program zmniejszy i ujędrni mi pupę? Bo jeżeli ma sprawić, że wypchnie się jeszcze bardziej do tyłu to ze smutkiem rezygnuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Przejrzałam i wchodzę, nie ma co zadawać miliona pytań. Tylko szkoda, że nie ma żadnego obrazka z jędrną pupą i podpisem, co by na bloga wstawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż ciężko stwierdzić. raczej żadne ćwiczenia pupy nie zmniejszą, bo są to ćwiczenia na mięśnie, które raczej urosną. jedno co wydaje mi się, że jest pewne to ujędrnienie i podciągnięcie do góry. jeśli chcesz zmniejszyć pupę z powodu zalegającego w tej okolicy tłuszczu to mogę polecić jedynie ćwiczenia cardio jakieś 3-4 razy w tygodniu, które pomogą ten tłuszcz spalić. mi akurat zależy na tym, żeby tyłek powiększyć :) niby nie jest zły, ale marzy mi się taki brazylijski ;d

      Usuń
    2. zamierzam biegać, także chyba mi ten program nie zaszkodzi :)

      Usuń
  6. Na pośladki najlepsze są przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych ćwiczeniach ich nie brakuje :) chociaż akurat u mnie większe efekty przyniósł miesiąc z Mel B niż miesiąc przysiadów :)

      Usuń
  7. Życzę powodzenia wszystkim, którzy biorą udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysl, z checia przylaczylabym sie do tych cwiczen bo wygladaja zachecająco, ale mam teraz trening obowodowy wiec odpada skupienie sie tylko na jednej partii ciala w tym przypadku pupy
    ale jak skoncze trening obowodowy to napewno wroce do tych zestawow !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jedynym sposobem na dobrze umięśnione pośladki było:
    1) bieganie
    2 tenis, który uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie znajdę filmiki do ćwiczeń? Te powyżej nie wyświetlają się, jest szansa na udostępnienie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz