środa, 11 września 2013

Haul zakupowy- ciuchy i kosmetyki + sklepy warte uwagi

Witajcie :)

W ciągu tych kilku tygodni w Dublinie zdążyłam się nieźle obkupić :D Stosuję zasadę pt. "zero zakupów w Polsce, duuuże zakupy w Irlandii" i zawsze oszczędzam przez jakiś czas, żeby tutaj móc wydać. Oprócz tego co kupiłam napiszę wam też o kilku sklepach na które warto zwrócić uwagę będąc za granicą.


Od lewej:
1. Krem do depilacji twarzy, Nads- kosztował w promocji jakieś 3,5 euro, całkiem spora ilość kosmetyku, a do tego krem łagodzący. Trzymałam na twarzy wg zaleceń producenta- 4 minuty i ten krem chyba niestety potrzebuje dłuższej chwili na mojej twarzy. Ogólnie bez większych zastrzeżeń, dobry produkt :)
2. Kredka do brwi, Seventeen (Boots)- cena: około 3 euro. Całkiem nieźle sprawdza się na moich brwiach i w dodatku ma szczoteczkę do ich przeczesywania.
3. Kredka do oczu, Collection 2000- kosztuje 3,19 euro, a mi udało się dostać ją za pół ceny. Kupiona ze względu na to, że nie było mojej ulubionej z Barry M :( Zobaczymy jak się sprawdzi.
4. Lakier do paznokci, Barry M (kolor Grapefruit nr.333)- cena 5,99 euro. Nigdy nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, a kolory z kolekcji Gelly mnie zauroczyły. Róż na zdjęciu wyszedł lekko przekłamany. Nie umiem się doczekać jak wygląda na paznokciach !
5. Lakier do paznokci, Sally Hansen  (Gem Crushed, kolor Be Jewelled nr. 05)- cena: ok. 9,95 euro. Cudowny brokatowy fiolet z większymi różowymi drobinkami. Podarował mi go mój chłopak :) Problem w tym, że solo słabo trzyma się na paznokciach i strasznie ciężko go zmyć.
6. Odżywka do włosów, Argan Oil (Lidl)- upolowana za 2,49 euro. Skład ma niezły, pachnie trochę zbyt mocno, na włosach jeszcze nie próbowałam, więc zobaczymy.


1. buty, Primark- 11 euro
2. koszula, Primark- 13 euro, jest wprost idealna, dokładnie czegoś takiego szukałam !

  
lniana torba, Primark- 2,5 euro, długo nie mogłam się zdecydować, którą torbę chcę, bo wzorów było mnóstwo! Sówka była wyborem impulsywnym, ale nie żałuję.


1. torebka, H&M- 19,95 euro, to była miłość od pierwszego spojrzenia :) ale decyzja zajęła mi ładnych parę dni i nie żałuję. Od dawna szukałam torebki w tym kolorze i kształcie, jest niestety mało pakowna i ma krótki pasek, mimo to jestem zadowolona z zakupu
2. chusta w sówki, Primark- 4 euro, ogrom wzorów w Primarku mnie przytłoczył, ale jakoś udało się podjąć decyzję- znowu sowy !
3. wełniany komin- 6 euro
 

1. czapka, Primark- 3 euro, wybrał i kupił mi ją mój chłopak, ależ z niego fashionista ;d
2. czarna torebka, Primark- 5 euro, co tu dużo mówić- w Primarku czasem pojawiają się "rzuty" jakiegoś modelu torebki w atrakcyjnej cenie :) Nie sposób przejść obok obojętnie ! Na trzy takie okazje skorzystałam już z dwóch i nie żałuję.
3. kosmetyczka w serduszka- 3,5 euro, nareszcie mam taką, która mieści wszystkie kosmetyki wliczając w to podkłady, paletkę cieni i pędzle. Fakt, że ciężko w niej cokolwiek znaleźć, ale i tak cieszę się, że ją mam.



1. czarna koszulka, H&M- 4,95 euro po przecenie, nie sposób przejść obok 50 % zniżki ! Zwykła, czarna koszulka z siateczkowatym dekoltem i rękawami, z tyłu ma złoty zameczek.
2. koszulki: różowa i turkusowa, H&M- 4,95 euro, mam takich koszulek już chyba z 8 i nigdy nie przestanę ich kupować. Te dwie to akurat najodważniejsze kolory jakie mam. Niestety turkusową kupiłam w rozmiarze większym niż zwykle noszę, niby nie ma tragedii, ale jednak :(


1. koszulka sportowa, Primark- 6 euro
2. stanik sportowy, Avia (TkMaxx)- 12,99 euro

Ogólnie liczyłam na większą ilość sportowych ciuchów, ale niestety nic więcej nie udało się upolować :(

Sklepy w których kupuję najczęściej i na które warto zwrócić uwagę:

Penneys (Primark)- w Irlandii na próżno wam szukać Primarku- nie znajdziecie, tutaj nosi on nazwę Penneys. Firma jest irlandzka i nie wiem czy chodzi o ekscentryzm Irlandczyków czy o coś innego- wszędzie jest Primark, a w Irlandii Penneys i kropka. W każdym sklepie warto szukać wieszaków z przecenami czy polować na rzuty przecenianych czasem torebek. Penneys sam w sobie jest bardzo tani, można tam znaleźć sporo rzeczy "inspirowanych" droższymi sieciówkami czy projektantami. Sporo rzeczy jest źle uszytych i na to trzeba zwracać uwagę. Z obuwiem nie ma co liczyć na to, że jest super wygodne, a torebki super wytrzymałe, ale w takich cenach nie ma co zbytnio kalkulować :)

TkMaxx- znajdziecie tam markowe
produkty w o wiele niższych cenach. Ogólnie jest to sklep dla osób, które mają co nieco w portfelu, ale i tak warto go odwiedzać (nawet jeżeli pieniędzy wam nie zbywa). Polecam go szczególnie fanom ciuchów sportowych (głównie te ubrania tam kupuję), gdyż można znaleźć porządne buty do biegania czy ubrania do ćwiczeń w bardzo dobrych cenach (np. Nike czy Adidasa zazwyczaj da się upolować za połowę normalnej ceny). Warto zwrócić uwagę na torebki i portfele, ponieważ sklep oferuje sporo skórzanych, markowych produktów w dobrych cenach. Oprócz ubrań w TkMaxxie znajdziecie kosmetyki (słyszałam plotki o przedatowanych, więc koniecznie to sprawdzajcie), zabawki dla dzieci, walizki i akcesoria do domu. Ja szczególnie uwielbiam spacerować po dziale z przyborami kuchennymi, można tam znaleźć prawdziwe cuda ! Dużo osób narzeka, że TkMaxx wygląda jak lumpeks i ciężko się nie zgodzić- trzeba się nieźle nagrzebać, żeby znaleźć coś co nas interesuje (można upolować prawdziwe perełki  jak kurtka Ralpha Laurena czy spódniczka Michaela Korsa). Moi znajomi narzekali na ten sklep w Polsce, ale niestety nie mam porównania- tutejsze TkMaxx'y bardzo lubię, a jak jest z tymi u nas w kraju niestety nie wiem.

Boots- jedna z drogerii oferująca bardzo szeroką gamę kosmetyków i perfum. Znajdziecie tam sporo marek niedostępnych w Polsce (bądź trudno dostępnych) jak Barry M, Seventeen, Colletion 2000, Revlon, Benefit, John Frieda, Organix, a także droższe marki jak Estee Lauder, Lancome i Clinique. Szafy z kosmetykami często są dużo większe niż te w Polsce (Loreal jest jakieś trzy razy większy :D), jednak nie zawsze kosmetyki wychodzą taniej niż u nas. Polecam przyjrzeć się promocjom typu "3 za 2" lub "kup jeden, a drugi będzie za pół ceny"


McCabes- kolejna drogeria oferująca kilka marek, których nie ma w Bootsie. Polecam przyglądać się ich promocjom i porównywać ceny, np. w Bootsie lakiery Essie kosztują 12,99, a w McCabes 9,99 :) Poza tym zauważyłam, że czasami mają w promocji np. dwa kolory lakierów z danej firmy.




13 komentarzy:

  1. brązowa torebka z H&M = cudo! Nic tak nie poprawia nastroju jak udane zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczka w serduszka genialna !!

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy. jestem ciekawa lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twoja koszula i czarna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam połowę tych rzeczy co ty w primarku :D Ekstra zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ty niedobra, u nas w Polsce budżet się nie domyka a ty pozbawiasz nas wpływów z VATu i dajesz zarobić Irlandczykom? ;P Chociaż w sumie gdybym miała okazję to zrobiłabym dokładnie to samo :D
    Zazdroszczę dostępu Primarku - wiem, że jakość raczej badziewna (miałam torebkę i płaszcz) ale design całkiem fajny i można ponosić przez jeden-dwa sezony. Niestety u nas dostępne głównie w secondhandach i na allegro z zawyżonymi cenami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka na zakupy jest po prstu świetna! I tak koszula mi się podoba :3
    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne rzeczy :o zazdroszczę!
    Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, trochę tego kupiłas :D

    Co tak naprawdę myślimy mówiąc 'zaburzenia odżywiania'? www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy lubi coś innego i dobrze ćwiczyć na tym co komu się podoba :) świetne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę tych primarkowych zakupów!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. czapka, buty i kosmetyczka z Primarka sa boskie, po wyplacie widzisz to w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz