niedziela, 15 września 2013

Sexy legs workout

Witajcie :)

Znacie dziewczynę, która nie marzy o pięknych, smukłych nogach ?! (chyba, że już je ma- wtedy nie musi o nich marzyć). Bo ja nie :) Każda z nas raczej chciałaby mieć zgrabne nóżki zamiast dwóch serdelków, prawda ? :) Niestety nie każda z nas jest posiadaczką nóg niebotycznie długich i z tym faktem nic nie zrobimy, możemy natomiast zatroszczyć się o to, żeby nasze nogi były zgrabne.
Ostatnio zrobiła się moda na "przerwę" (tak to nazywam) między nogami, ale nie takie nogi mam na myśli- mi trend wychudzonych nóg nie przypadł do gustu.

 tak na mój gust wyglądają te za chude nogi

Co robić żeby zbliżyć się do swojego ideału ?
Przede wszystkim trzeba się pozbyć tłuszczyku, a więc postawić na ćwiczenia cardio i od czasu do czasu wdrożyć do treningów interwały. Dużym plusem jest to, że większość ćwiczeń cardio wpływa bezpośrednio na modelowanie nóg i pośladków, dlatego samo bieganie, skakanka, stepper czy rower mogą sprawić, że naszym nogą nie będzie potrzeba niczego innego. Oprócz ćwiczeń cardio warto postawić na ćwiczenia modelujące i wzmacniające, których przykłady znajdziecie w dalszej części tej notki. Ostatnia i bardzo ważna rzecz o której nie możemy zapominać: ROZCIĄGANIE! Nierozciągnięte po treningu mięśnie kurczą się,  porządne rozciąganie sprawi, że nasze ciało wysmukli się i ładnie wymodeluje, co możemy zaobserwować m.in u osób ćwiczących regularnie jogę.





A wy pracujecie nad swoimi nogami ? Może macie jakieś filmiki/ćwiczenia, których tu nie przedstawiłam ?

Kochani, jutro wyjeżdżam na 2-tygodniowe wakacje, więc może mnie tu nie być :) Postaram się coś dla was w tym czasie opublikować, ale nie obiecuję. Możecie śledzić mnie na facebook'u, gdzie prawdopodobnie będę bardziej aktywna. Do zobaczenia !

20 komentarzy:

  1. Lubię treningi Melki, chodź trening nóg już mi się znudził. Nie ukrywam, że na wakacjach jedyny sport, który był mi bliski przez tydzień to pływanie. :D
    Więc z niecierpliwością czekam na październik aż zacznie działać mój plan, póki co, teraz staram się także ćwiczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z tych zestawów już znam, ale kilka na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ja na pewno marzę i wylewam z siebie siódme poty mając nadzieję, że okaże się to skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczę Mel B, ale chyba dorzucę te z Miley :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nogiii to i ja musze powalczyc o nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ćwiczenia na nogi! :) Bardzo dużo przydatnych filmików. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba jestem posiadaczką długich nóg, ale także balerin i obuwia na płaskiej podeszwie; coś kosztem czegoś. Długie nogi = brak obcasa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych filmów robię trening MelB i Miley Cyrus workout, tylko że u mnie nogi to najgorsza i najbardziej problematyczna część ciała... wiem że nigdy nie będa takie szczupłe i śliczne jak na tych obrazkach bo są zbudowane tak a nie inaczej i jestem niska... ale na pewno mogą wyglądać lepiej niż teraz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwiczymy, ćwiczymy :) 100 squatów dziennie, rower, czasem te ćwiczenia na nogi jak Miley Cyrus ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znałam tylko Mel B, dla mnie daja niezły wycisk... czas chyba pomysleć o nóżkach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracuję nad nogami, robię przeróżne ćwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie postanowiłam zabrać się za swój brzuch i robię A6W :)
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. marzą mi się zgrabne nogi i m.in. nad nimi pracuję, w końcu kolejne lato jest już za 10 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. staram sie biegac, ost znalazlam na allego termoaktywna bluzke w fajnym stanie i zamierzam w zimne dni w niej biegac, ha !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ćwiczenia z tych domowych polecam Miley Cyrus legs !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne nogi to i moje marzenie, ale obawiam się, że może to być bardziej skomplikowana sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  18. You are invited to take part in my International Giveaway sponsored by Mignon Mignon.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/international-giveaway-sponsored-by.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, ja chyba zaczne wlasnie z te z miley ;)
    Zapraszam do mnie :)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz