sobota, 30 listopada 2013

List do świętego Mikołaja

Witajcie :)

Wielkimi krokami zbliża się 6 grudnia, czyli Dzień Świętego Mikołaja :) Postanowiłam wykorzystać to jako pretekst to napisania swojej sportowej listy "must have". Jest milion rzeczy, które by mi się przydały i dobrze jest mieć taką listę w jednym miejscu, żeby co jakiś czas dokupować coś do swojej kolekcji. Bez takiej listy zazwyczaj zapominam o tym czego potrzebuję i co było najważniejsze i najbardziej potrzebne.

1. Buty treningowe- mam już jedne buty i są one raczej przeznaczone do biegania. Przydałaby się druga para do ćwiczenia w domu i na siłowni, bo niestety treningi na dworze i te domowe nie idą w parze :(


2. Spodnie dresowe- takie zwężane do dołu, najlepiej szare albo czarne.


3. Długie legginsy do ćwiczeń- mam niestety tylko jedną parę i to długości 3/4, legginsy do ziemi baardzo by się przydały :) Zwłaszcza do biegania.


4. Cienka kurtka przeciwwiatrowa i przeciwdeszczowa- czegoś takiego baaardzo brakuje w mojej szafie, jest problem przy wyjściu w góry czy jeździe na rowerze w gorszą pogodę. Chciałabym jednak coś bardziej kolorowego :)


5. Hantelki- przydały by się bardzo do domowego treningu siłowego. Już od dłuższego czasu noszę się z zamiarem rozpoczęcia treningów z obciążeniem i jeszcze nie zaczęłam.


6. Hula hop


7. Buty trekingowe- nie potrzebuję żadnego supermodelu, ważne żeby spełniały swoje zadanie i nie przemakały. Nie chodzę w góry zbyt często, ale jeżeli już zdarza się jakiś wypad to po prostu nie mam czego włożyć na nogi, a że chciałabym zwiększyć częstotliwość wędrówek to buty są zakupem niezbędnym.



8. Spodenki rowerowe- marzyły mi się przez całe wakacje- bolący tyłek i uda obtarte od siodełka to nie jest to co tygryski lubią najbardziej :D chodziłam obok takich spodenek w TkMaxxie, ale zawsze były jakieś ważniejsze zakupy...



9. Sportowa torba- potrzebowałam takiej chodząc na siłownię, a teraz też by się przydała ze względu na wuefy w szkole. Na razie obchodzę się bez takowej, ale trzeba będzie pomyśleć o niej :)


10. Waga kuchenna


11. Rolki- od wiosny chodzą mi po głowie, ale nie było funduszy. Od października miałam odkładać, ale w tym temacie też niestety lipa..


12. Mata do ćwiczeń- moja obecna jest już tak wyeksploatowana, że przydałaby się nowa. Stara pewnie całkowicie się zniszczy zanim dojdę do zakupu nowej :P


13. Kask na snowboard- tutaj szykuje się większy zakup, bo uparłam się akurat na ten z POC'a. Planuję zakup w wakacje, bo wtedy można dostać je taniej. W zasadzie kask jest mi potrzebny jak najszybciej (stary nie wygląda najlepiej), ale dam radę jeszcze jeden sezon przetrwać bez nowości :)


14. Gogle- do gogli nigdy nie miałam szczęścia (zawsze mi parowały), dlatego uparłam się, że kupię droższe, ale przynajmniej je wykorzystam. Zazwyczaj było tak, że moje gogle leżały, bo nie lubiłam w nich jeździć, a niestety w zeszłym roku przekonałam się, że są koniecznością...


A wy co chcielibyście dostać od świętego Mikołaja? :) Patrząc na ilość sportowych rzeczy w mojej szafie stwierdzam, że nie jest źle w porównaniu z zeszłym rokiem. Chcecie zobaczyć w czym ćwiczę ?

14 komentarzy:

  1. dłuuuga ta Twoja lista, mikołaj musiałby być bogaaaty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja to niczego nie potrzebuję, bo wszystko mam :x ale jakbym miała wybierać do cieplutka pidżama, lokówka do włosów i pięknie pachnące perfumy - perfum nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rolki mam, torbę ostatnio kupiłam. Marzą mi się buty do ćwiczenia w domu, ale są strasznie drogie. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. długa ta lista:):)ale już kilka rzeczy które ja też bym chciała mi się przypomniało dzięki Tobie:)najbardziej chyba przydałaby mi się taka leciutka kurtka:)hantelki polecam.nie są drogie a naprawdę pomagają w treningach i długo Ci będą służy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będziesz kupować hantle, to weź sobie takie małe gryfy, do których można dokupić obciążenie, taniej wyjdzie w ogólnym rozrachunku :) i mniej miejsca zajmą niż mnóstwo hantli o różnych obciążeniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze buty świetne!:)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem spora ta wishlista - mój mikołaj na pewno nie będzie taki hojny ;) niesamowite, że wszystko ma związek ze sportem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój na pewno też :D w zasadzie nie sądzę, że od "Mikołaja" dostanę cokolwiek :) to jest moja lista, którą sama mam zamiar zrealizować, przypuszczam, że 2 lata to minimum, żeby to wszystko kupić :) poza tym to jest lista pisana zgodnie z tematyką bloga, bo ogólnie to znalazłoby się jeszcze milion potrzebnych rzeczy z innych dziedzin :)

      Usuń
  8. Pierwsze kilka pozycji plus kask snowboardowy- należą równiez i do mojej świątecznej listy :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz