poniedziałek, 18 listopada 2013

Yoga- inspiracje

Witajcie

Niestety cierpię na brak czasu na napisanie jakiejkolwiek treściwszej notki. Część druga "Jak czytać E-tykiety" czeka na swoją kolej i będzie na pewno, ale niestety nie wiem kiedy ;( Jako, że ostatnio strasznie fascynuje mnie joga postanowiłam wrzucić wam kilka inspiracji z nią związanych. Niestety nie mam w pobliżu nigdzie tanich zajęć jogi, ale w piątek wybieram się na pilates (jedyne 5 zł za godzinę :D). Zdecydowałam się na tego typu zajęcia ze względu na chęć wzmocnienia kręgosłupa. Kilka lat temu cierpiałam na bóle związane z korzonkami, a od kilku dni korzonki delikatnie o sobie przypominają. Po dzisiejszym wuefie stwierdziłam, że zrobię dwa dni restu i być może przejdę się do lekarza.


 tutaj balet, a nie joga, ale także piękny ;)












Może ktoś z was ćwiczy jogę ? Chwalcie się :)

14 komentarzy:

  1. Ja chodzę raz w tygodniu :)
    Stosunkowo od niedawna i już zdążyłam się zakochać. Lubię rozciąganie, a podczas tych ćwiczeń genialnie się odprężam.
    Pilates też próbowałam, ale mniej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. wish I could be so flexible! :)
    Giveaway on my blog!Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczyłam z 2 lata regularnie, teraz rzadziej ale i tak uważam to za najlepsze ćwiczenia świata, najbardziej wszechstronne i korzystne dla nas pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka razy byłam na zajęciach jogi, ale jakoś to nie było to... ale! zdjęcia uwielbiam oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to wszystko wspaniale wygląda ! :) Żałuję, że nigdy nie miałam okazji spróbować... ale chyba najwyższy czas to zmienić ! :) Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na to patrzę żałuję, że nie da się cofnąć czasu i iść na balet od małego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczę yogę na youtube :)
    Polecam: http://www.youtube.com/user/DoYouYoga/videos?view=0&sort=da&flow=grid
    Łatwe i przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie ćwiczyłam jogi, pilates nie jest mi obcy, ale niestety strasznie mnie to nudzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłas z tymi inspiracjami, dawno się nie jogowałam a tak lubię ! Musze znalezc czas i sie odprezyc troszke :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia. Nigdy nie ćwiczyłam jogi, ale chyba chcę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Joga jest świetna miałam okazję spróbować, wyciska wszystkie poty z człowieka. Ale masz tani pilates, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałabym kiedyś spróbować tego ;) mam nadzieję, że okazja będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie taki tani pilates można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest w pobliskim domu kultury, w innym jest aerobic, a kiedyś była joga :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz