piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach ...

Witajcie

Święta jak zwykle przeleciały w mgnieniu oka i w sumie nie wiem czy jestem po nich zmęczona czy wypoczęta .. Psychicznie na pewno wypoczęta, ale fizycznie to w zasadzie święta nieźle dają w kość ! Dużo jedzenia, dużo alkoholu i dużo się dzieje, a więc i odpocząć fizycznie jest ciężko. Dzisiaj udało nam się trochę poleniuchować w łóżku i nie będę się chwalić do której godziny, bo sama nie umiem uwierzyć w to, że tyle gniłam w łóżku :) W Irlandii szaleje orkan o imieniu Teodoryk, a przynajmniej kilka dni temu o takowym wspominano. Tak więc z domu nie ma co wychodzić, bo wieje i leje strasznie, loty poopóźniane, ogólnie rzecz biorąc to Sodoma i Gomora. Trzeba mieć szczęście żeby z Ksawerego przerzucić się praktycznie od razu na Teodoryka, ja chyba przyciągam te huragany ;d
W tym roku Dzieciątko (na śląsku prezenty przynosi Dzieciątko) było dla mnie bardzo łaskawe i sama nie wiem dlaczego, gdyż najgrzeczniejsza to ja nigdy nie byłam :) Dzisiaj pokażę wam pokrótce jak wyglądały moje tego roczne święta w Dublinie.




 Wigilię spędzaliśmy u znajomych, tak wyglądał nasz stół. Niebieską miskę musicie wybaczyć, ale po prostu zabrakło naczyń ;d



 W pierwszy dzień świąt znajomi przychodzili do nas na obiad, tak wyglądał stół ;)

 Tak jak mówiłam, moich prezentów nazbierało się sporo i wszystkie były trafione.
Perfum La vie est belle i balsam, marzyłam o nich od dawien, dawna :)
Kosmetyki Clarnis, rękawiczki eleganckie i codzienne (potrzebowałam i jednych i drugich ;d), słodki, różowy portfel i różowa koszulka Nike (mamo, ile różu! ;d)


 Sukienka River Island i sweterek Miss Selfridge 

 Deseń sweterka jest po prostu boski !

 Róż Natural Collection o wdzięcznej nazwie Peach Melba i tusz Meybelline Colossal Volum' Express

Miłość od pierwszego wejrzenia i zakup roku ;d całe 9 euro na wyprzedaży w Primarku !

Jak widać zaopatrzyłam się w sporą ilość kwiecistych rzeczy i patrząc na moje zakupy stwierdzam, że są one totalnie inne niż wszystko co do tej pory nosiłam :D Jeżeli moja mama mnie rozpakuje to będzie pewna, że zabrałam z lotniska nie swój bagaż. Z drugiej strony to czasami trzeba pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa :)

A wam jak minęły święta? 

18 komentarzy:

  1. sukienka i sweterek piękne:)dostałaś też mój ulubiony tusz:):)będziesz zadowolona:)koszulka nawet różowa jest świetna!:)haha
    przeraża mnie ta pogoda
    słyszałam już że prezenty są od Mikołaja Gwiazdorka Aniołka ale że od Dzieciątka też są to nie miałam pojęcia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co województwo to inne tradycje, u nas w sumie bywa tak, że dwie miejscowości obok siebie mają na Wigilii potrawy o jakich inni nie słyszeli ;d

      a co do tuszu to mam nadzieję, jakoś nigdy nie byłam do niego przekonana, ale podkradłam niedawno koleżance i wydawał się być spoko. ostatni mój tusz był porażką i szukałam czegoś lepszego :)

      Usuń
  2. koszulka Nike mi się podoba ! zresztą wszystkie prezenty są super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurteczka super, mogliby w Polsce otworzyć Primark... Widziałam podobną w Top Secret, ale na tą chwilę to dla mnie straszne pieniądze. Zgłodniałam od patrzenia na te pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też strasznie ubolewam nad brakiem Primarku w Polsce, a z drugiej strony to się cieszę, bo mój portfel byłby wiecznie pusty ! ;d

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Ja mimo wszystko cieszę się, że Święta już minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różu nigdy nie za dużo :D będę mieć okazję do odwiedzenia Primarka w lutym (już się boję o swój portfel!)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty, najbardziej przypasowały mi perfumy oraz piękne "codzienne" rękawiczki. Stoły piękne udekorowane ;)) Primark, także chciałabym aby był w Polsce. Jeszcze parę miesięcy i wyjeżdżam do Anglii :) wiec tam zrobię zakupy o których marze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam tusz. :) Widzę, że Gwiazdor bogaty, a prezenty trafione. :)
    Powodzenia w znalezieniu pomysłu na Sylwestra! (Kurczę, jak z reklamy - Pomysł na... [nie mogłam się powstrzymać]).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter jest naprawdę piękny!! święta spędzone w rodzinnym gronie, a to najważniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze można zrobić zastępczą ze sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka :) sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm zazdroszczę prezentów, sama bym takie z chęcią też przygarnęła;). Te perfumy poznałam jakiś rok temu, zauroczyły mnie od pierwszego powąchania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem po świętach wykończona. :P Z entuzjazmem przygarnęłabym wszystko, co kwieciste. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wszystko pięknie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie przystrojony stół. :)
    A prezenty super! :) Sukienka śliczna, bardzo mi się podoba jej kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tak, tyle przygotowań do świąt a mijają jak z bicza strzelił ;)
    Ale powiem Ci że ja jedząca inaczej ;) meczę się w święta bo połowa światecznych smakołyków nie nadaje się dla mnie do jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne prezenty! Bardzo stylowe i eleganckie :) Sukienka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz