czwartek, 12 grudnia 2013

#TOP 5 Christmas Songs

Witajcie :)

Święta tuż, tuż i z tego powodu postanowiłam napisać tego posta :) Nigdy w zasadzie nie byłam szczególną fanką świąt, więc ciężko mi uwierzyć w to, że w tym roku tak bardzo się na nie cieszę. Z jednej strony zawsze narzekam, że zimno i, że śnieg, a ja muszę przedzierać się przez zaspy, żeby dojść na autobus. A z drugiej to w sumie nie obraziłabym się gdyby jeszcze przed świętami spadł śnieg, bo w Dublinie białych świąt raczej mieć nie będę :) Wrzucam wam moje top 5 świątecznych piosenek, poczujmy magię świąt !

#5- Mariah Carey- All I want for Christmas is you
W sumie co roku w czasie świąt narzekam, że mam już dość tej piosenki, ale jakoś zawsze przez cały rok zdążę za nią zatęsknić :)


#4 Jingle Bells Rock
Energetyczna, ale świąteczna :) ta wersja mega mi się spodobała !


#3 Dean Martin- Let it snow
Piosenka jest klimatyczna, a głos Dean'a głęboki i przyjemny :)


#2 Wham- Last Christmas
Wiem, wiem wszyscy mają jej po uszy :D Ale nie ma świąt bez Kevina, piosenki Last Christmas i reklamy Coca-Coli (swoją drogą podobno w tym roku ma nie być słynnego "coraz bliżej święta" ;/). I możecie mówić co chcecie, ale ja tam się uśmiecham jak słyszę ją w radiu (tak, tak słucham radia!)



#1 Anna Karwan- What the world needs now
Przypomniałam sobie o niej w czasie oglądania filmu "Listy do M" i mogę jej słuchać do upadłego :)



Jeżeli chodzi o świąteczne filmy to nie mam po co robić takiej listy, bo po prostu za nimi nie przepadam. Lubię tylko "Listy do M" (jak dla mnie wyjątkowo udany Polski film, coś takiego nie zdarza się często..), no i oczywiście Kevina :) A wy czego lubicie słuchać i co oglądacie w czasie świąt? :) Nie zapominajmy oczywiście o naszych polskich, pięknych kolędach !

9 komentarzy:

  1. Nie znałam tylko Twojego numeru 1, ale już nadrabiam braki. Świątecznych filmów nie znoszę, są takie tanie, że moje poczucie estetyki tego nie toleruje, ale jeden z motywem świąt zaskarbił sobie moją sympatię - "To tylko miłość". Po 1. - Colin Firth, po 2. - jakiś taki sympatyczny jest, po 3. - Colin... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie nie taka typowa świąteczna, ale przez "Listy do M" mega mi się ze świętami kojarzy :) "To tylko miłość" nie widziałam, ale Colina uwielbiam, więc może obejrzę :) ale masz rację, 95% filmów świątecznych to tandeta...

      Usuń
  2. uwielbiam wszystkie haha.ale mój numer jeden to jednak Wham!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te piosenki :) W końcu one pozwalają nam się cieszyć świątecznym nastrojem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od listopada słucham non stop rmf święta i znam ich króciutką playlistę na wylot, aż mi się świąteczne piosenki przejadły - a jeszcze do BN półtora tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczne piosenki to coś niezwykłego dodają magii świąt bez nich nie byłoby tak samo, a Kevina puszczają co najmniej 3 razy przed świętami i zawsze się śmieje tak samo. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wolę te nastrajające piosenki od kevina... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm.... Numer jeden..trafiony zatopiony...Cudna jest ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piosenki uwielbiam. W tej chwili leci u mnie RMF Święta, więc słucham wszystkiego. Filmy były u mnie na blogu, więc nie ma po co pisać. :)
    A z Listami do M. to prawda! Bardzo dobry polski film. Tylko pogratulować. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz