wtorek, 21 stycznia 2014

Ciuchy do ćwiczeń cz. II

Witajcie

Jak wiedzą niektórzy z was, na początku stycznia pojawiła się notka z propozycjami ubrań do biegania. Obiecałam wam II część tego postu i z nim dzisiaj do was przychodzę. Przedstawię wam 3 outfity: na jogę, na siłownię i na trening domowy bądź trening w fitness klubie.

W ostatnim czasie sporo się dzieje, kolos za kolosem, egzamin za egzaminem. W sumie nie mam co narzekać, bo sesja zaczyna się jutro, a mi został już tylko jeden przedmiot w całości do zdania.
Wróciłam do treningów i zdrowego odżywiania i mam nadzieję, że dzisiaj nie przerwę passy treningowej. Założyłam wczoraj aparat ortodontyczny i jak na razie nie jest najprzyjemniej. Wiem, że w ciągu kilku dni minie, ale mimo to jest uciążliwie.

Zestaw do treningu domowego/ w klubie fitness
 spodnie Champion, stanik Kappa, spodenki Nike, bluzka Nike, Buty Nike

Jeżeli wybieramy treningi w domu to nasz strój nie musi być jakiś super wyszukany :) Tak jak już powtarzałam- podstawa to buty i stanik. W tym rodzaju treningu nie potrzebna jest aż tak gruba podeszwa i amortyzacja, ale dobrze, żeby buty zapewniały stabilność i komfort. W zależności od intensywności treningu można postawić na spodnie z dresu przy takim mniej intensywnym lub krótkie spodenki przy treningach o wyższej intensywności. W klubach fitness na pewno mocno spocisz się na zajęciach takich jak: boot camp, fat burning, aerobic, step, cellulit atak, body shape, boot camp. Do zajęć mniej wymagających zalicza się ovoball czy zdrowy kręgosłup.

Zestaw do jogi
 koszulka Adidas, stanik Nike, spodnie Adidas

Kiedy ćwiczymy jogę to liczy się komfort i to chyba najbardziej ze wszystkich dyscyplin. W tym sporcie nie potrzebujemy zbyt wielu akcesoriów i ćwiczymy bez butów. Ubrania nie mogą krępować ruchów i ważne, żeby nic nie "latało" nam koło głowy, bo skupienie w jodze jest bardzo ważne.

Zestaw na siłownię
legginsy Nike, koszulka Venice Beach, buty Nike, bluza Adidas, torba Nike, stanik Casall

Kiedy planujemy wypad na siłownię to na pewno przyda nam się torba sportowa (będzie ona przydatna także przy wyjściu na fitness), ponieważ możemy do niej wrzucić ubrania na przebranie, ręcznik czy bidon. Jeżeli stawiamy na trening cardio to można ubrać krótkie spodenki, ale przy treningu siłowym bardziej sprawdzą się legginsy. Warto zabrać ze sobą bluzę, ponieważ zanim się rozgrzejemy możemy nieco zmarznąć, ja marzłam też w czasie ćwiczeń na maszynach- na mojej siłowni była ostra klimatyzacja. Kupując buty warto zwrócić na te z działu "treningowe" :)


To tyle na dzisiaj, dajcie znać co wy ubieracie na te treningi ! I trzymajcie kciuki za moje egzaminy :)

9 komentarzy:

  1. Odnośnie trenigu na siłowni- nie postawiłbym na krótkie spodenki przy cardio- ciało sie poci, wszystko sie klei i spodenki sie unoszą... Co mnie osobiście niesamowicie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty w pierwszym zestawie bardzo mi się podobają! Fajne zestawy, zwłaszcza 2:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni zestaw świetny,a ta torba już skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciki za egzaminy, każdy zestaw świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawy! Strój jest bardzo ważny podczas ćwiczeń. Coś o tym wiemy :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki ładny strój do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jak ja uwielbiam wszelkiego rodzaju ciuchy do ćwiczeń. Przygarnęłabym wszystko :) Moim zdaniem strój do ćwiczeń jest ważny (nawet w domowych warunkach), bo kiedy jest się fajnie i wygodnie ubranym to i chęć do treningu większa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie potrafię wydawać pieniędzy na ciuchy do ćwiczeń. Dla mnie to strata kasy. Wielkim przeżyciem jest dla mnie kupowanie ubrań do chodzenia po górach, też mi ciężko wydać pieniądze z myślą, że w góry i tak jeżdżę tylko raz w roku. To samo z ćwiczeniami, do domowych ćwiczeń nie kupiłabym sobie tak drogich ciuchów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz