piątek, 17 stycznia 2014

Czego brakuje w mojej kosmetyczce?- kolorówka

Witajcie

Minął właśnie cholernie ciężki tydzień w tym semestrze, codziennie pisałam jakieś kolokwium. Bardzo cieszę się, że to już za mną i mam nadzieję, że wyniki będą pozytywne :) Teraz będę bardziej obecna na facebook'u, gdzie macie wszystkie newsy.

Nie wiem jak u was, ale w mojej kosmetyczce jest sporo braków :D I nie chodzi o to, że nie mam się czym malować, tylko o to, że czasami mam ochotę coś wypróbować i poeksperymentować. Poniżej przedstawiam wam rzeczy w które muszę się w końcu zaopatrzyć!



1. Rozświetlacz Mary-Lou Manizer, The Balm- nigdy nie byłam fanką "glow" na twarzy i stawiałam na totalny mat. Jednak ostatnio stwierdziłam, że kontrolowany błysk na buzi może być fajny. Marzy mi się kultowy produkt firmy The Balm.

2. Bronzer NARS, kolor Laguna- bronzer chodzi mi po głowie od dłuższego czasu, chciałabym spróbować konturowania twarzy. NARS najbardziej wpadł mi w oko.

3. Pędzel do bronzera Hakuro H52- tej pozycji nie jestem pewna, ponieważ za niedługo przyjdzie do mnie zestaw pędzli i przypuszczam, że do konturowania twarzy wystarczy mi zwyczajny pędzel do różu.

4. Kredki do oczu- nude i czarna- czarnej używam od dawna, ale nie trafiłam jeszcze na ideał, a nude marzy mi się ze względu na to, że ostatnio nieco zmodyfikowałam makijaż oczu i chciałabym spróbować powiększyć tego typu kredką moje nie za duże oczy.

5. Pomada do brwi Anastasia Beverly Hills, Dipbrow Pomade- mam bzika na punkcie brwi, a chciałabym spróbować czegoś innego niż kredka czy cienie. Aqua Brow firmy Make Up Forever jest nieco za drogie, a ta pomada to coś bardzo zbliżonego :) Dark brown lub ebony powinny się idealnie sprawdzić na mojej twarzy.

6. Utrwalacz lub tusz do brwi- na początku szukałam przezroczystego żelu, ale produkty Delii Onyx zwróciły moją uwagę. Są niedrogie, a ciemniejszy kolor powinien być dla nie idealny.

7. Paletka Urban Decay, Naked Basics- lubię naturalny makijaż oczu, a moja paletka ze Sleeka jakością nie powala. Paletka Naked to klasyk sam w sobie i myślę, że na pewno byłaby u mnie wykorzystana :)

8. Sztuczne rzęsy- czaję się wokół nich za każdym razem kiedy jestem w Irlandii, ale zawsze jakoś tak wyjdzie, że są ważniejsze wydatki. Muszę się w końcu przełamać i wypróbować na jakieś wyjście, ponieważ moje naturalne rzęsy nie są zbyt imponujące.

9. Kredka do ust- zawsze denerwuje mnie szybko ścierająca się szminka i rozwiązaniem tego problemu byłaby kredka do ust w którą koniecznie muszę zainwestować. Prawdopodobnie padnie na Golden Rose, gdyż ich kredki są po prostu tanie.

10. Błyszczyk do ust Golden Rose, Luxery Rich Lipgloss- nie jestem specjalną fanką błyszczyków do ust, ale ten konkretny przykuł moją uwagę ze względu na opakowanie, a w oko wpadło mi co najmniej kilka kolorów!

11. Top coat Seche Vite- słyszałam, że to cud nad cudami i, że lakier wysusza w kilka sekund. Nigdy nie mam czasu na malowanie paznokci, a nienawidzę odbitej na nich poduszki...

12. Baza pod lakier- zazwyczaj pod lakier do paznokci używałam odżywki Eveline 8w1, ale nie działała ona cudotwórczo na moje paznokcie, szukam więc czegoś lepszego

Dajcie znać czego wy chciałybyście spróbować i na co polujecie :) a jeżeli macie namiary na dobre kosmetyki, które wliczają się w to co opisałam to koniecznie piszcie ! 

15 komentarzy:

  1. Pędzle hakuro posiadam i polecam, do bronzera mam H24 (bardzo dobra jakość, cena niewielka). Na paletkę Naked czaję się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten rozświetlacz, zdecydowanie godny polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na puder ryżowy z Pierre Rene, zaopatrzę się pewnie też w Maybelline Color tattoo (ten fiolet i niebieski, może będzie rozwiązaniem na makijaż ust?), pędzle do mnie idą- dokupiłam do swoich dwa zestawy Sunside Minerals, syntetyki, ale mają dobre opinie i są taniutkie. Utrwalacz do szminek i make-upu. A widziałaś bronzer z Pierre Rene? Dla mnie wszelakie bronzery są za ciepłe- zaopatrzyłam się w cień 344 z Inglota. Dziewczyny sobie bardzo chwalą. Skąd ściągałabyś tą pomadę? Bo tez się czaję na coś podobnego do brwi. Z paletek to ja mogę pochwalić tylko allegrowego no-name za ok. 31-38 zł. Pojawi się niedługo moja opinia na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie dzisiaj doszły pędzelki i też Sunshade Minerals ! Jakie kupiłaś ? Ja mam ten zestaw dziewięciu pędzli, są mega mięciutkie i nieźle się zapowiadają :) Zamierzam o nich napisać :) co do pomady z Anastasii to jeszcze nie wiem jak ją sprowadzę, ale może uda mi się upolować na E-Bay'u :) A bronzerowi z Pierre Rene na pewno się przyjrzę !

      Usuń
    2. Akurat nie z kanału Maxi, przyczajałam się na pędzle do blendowania i wybrałam zestaw 6 sztukowy, ten limitowany z pędzlem kabuki (kusił mnie też ten farbowany na niebiesko), a przy okazji jakoś stwierdziłam, że jak płace za przesyłkę to się dokompletuje i kupie też ten 9cio częściowy, bo polowałam też większy pędzel do różu- niestety osobnych sztuk nie opłaca się kupować i pomimo tego, że pędzle mi się powtórzą to pewnie zrobię z nich dobry użytek (; W sumie to chyba ona zachwalała ten do różu właśnie w filmiku o pędzlach.
      Przyjrzyj się, bo na prawdę ma dobre opinie- szkoda tylko, że w Krakowie trudno o dospępność tej marki.

      Usuń
  4. Spora ta lista. :) Ja nie mam jakiś konkretnych kosmetycznych marzeń. A na pewno nie takich, które dałoby się spełnić w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć rozświetlacz paletkę i ten błyszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama długo zastanawiałam się, co do sztucznych rzęs i chyba aktualnie sytuacja wygląda tak, że wypróbuję, jak tylko będę miała pracę, a co a tym idzie $$$ :D
    jak wypróbujesz to daj znać i cyknij fotki porównawcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. top z essie jest super!! Chociaż seche vita nie miałam i nie wiem jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w kosmetycznie ciągle są braki, dlatego namiętnie je uzupełniam ;) W nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też szukam dobrej odżywki do paznokci. I nie mogę znaleźć innej, lepszej. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog
    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania jest śliczny zegarek!

    http://byysylwia.blogspot.com/2014/01/mini-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz