poniedziałek, 17 lutego 2014

Migawki z ostatniego tygodnia

Witajcie

Ostatnio nie bywałam tutaj zbyt często ze względu na sesję i wyjazd. Sesja w sumie się skończyła, ale męczę się jeszcze z nieszczęsną mechaniką płynów. Wyjazd i odrobina relaksu były mi strasznie potrzebne, żeby mieć siły do walki. Kolokwium już jutro, mam nadzieję, że uda mi się do tego czasu dobrze przygotować :) Trzymajcie za mnie kciuki ! Przychodzę do was z fotkami z wyjazdu, a już niedługo obiecuję bardziej treściwe wpisy :)

 Oglądanie dwóch zwycięstw Kamila na ogromnym ekranie w pubie było cudowne :)


 Trafiliśmy na dwa dni naprawdę pięknej pogody :)


 Na wakacjach się nie ograniczam ;p

 Głowa w chmurach ;d




 Mój facet na nartach

 Najpyszniejsza rzecz na świecie- buchta (kluska na parze nadziewana dżemem jagodowym) oblana sosem waniliowym i czekoladowym 

Tutaj buchta w wersji z roztopionym masłem i makiem, nie mam zdjęcia mojej ulubionej- z czekoladowym sosem i kakaową posypką ;)

A wy gdzie spędzaliście ferie ? :) Dajcie znać czy trochę odpoczęliście i w jaki sposób :)

11 komentarzy:

  1. Widać,że wyjazd super udany!!! Zazdroszczę :P do tego same pyszności :) powodzenia z kolokwium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe zdjęcia. Wakacje są po to, żeby się nie ograniczać ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia,widać że odpoczęłaś:) Też bym wyjechała w takie piękne miejsce,ale narazie tylko marzę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta buchta wygląda niesamowicie pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że udało Ci się zdać!:)przepiękne zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci! Zazdroszczę, zazdroszczę! Zdjęcia są przecudne. Dobrze, że udał Ci się wyjazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za widoki! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam takiej buchty. Wygląda pięknie, choć koło zdrowego jedzenia to pewnie nawet nie leżało. :D
    Ja w tym roku też w górach, acz nie tak pięknych, bo byłam w Meaudre we Francji. Jeszcze to nie koniec nart, jednakże należę do początkujących i czeka mnie dużo nauki...

    OdpowiedzUsuń

  9. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz