niedziela, 16 marca 2014

Blog ma już rok ! + tydzień w zdjęciach

Witajcie :)

16 marca, dokładnie rok temu wpadłam na pomysł i założyłam bloga :) Nie umiem uwierzyć, że ten czas tak szybko leci! W tym czasie opublikowałam dla was 86 postów (ten jest 87) o różnej tematyce, blog został wyświetlony aż 41540 razy, zostawiliście tutaj aż 1147 komentarzy, a na fan page'u bloga założonym na facebooku zgromadziło się już 418 fanów ! Te liczby napawają mnie ogromnym optymizmem :) W ostatnim czasie nie bywałam tutaj zbyt często i blog nieco zwolnił, ale mam nadzieję, że szybko pojawią się różne pomysły na posty i, że to miejsce odżyje na nowo.
Chciałam wam wszystkim podziękować za to, że tutaj jesteście, że piszecie komentarze i czytacie co mam do powiedzenia. Za wsparcie, którym mnie obdarzacie, kiedy go potrzebuję i za wszystkie ciepłe słowa ! Jestem w blogosferze już rok i nie mogę narzekać na hejterstwo :) DZIĘKUJĘ KOCHANI !
Obiecuję bywać tutaj częściej i motywować zarówno was, jak i siebie !


Kilka zdjęć z zeszłego tygodnia :) Przepraszam za jakość, ale mój telefon niestety szału nie robi .. Trzeba w końcu pomyśleć nad zakupem czegoś nowego.

 Pierwszy jogging w tym sezonie, 2,4 km to nie cuda, ale będzie lepiej !

 Popołudnia z WH- to lubię :)

 Mięta- mega klimatyczne bistro w Gliwicach 

 Tarta z malinami to chyba jedno z najlepszych ciast jakie w życiu jadłam :)

W końcu skusiłam się na Bubble Tea, ja wybrałam truskawkę z kulkami Mango, a Wiki jagodę z truskawkowymi kulkami. Obie były smaczne!

W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się kilka bardziej treściwych postów, gdyż przechodzę właśnie nawał pomysłów :) Jak dobrze odzyskać swoją kreatywność !

7 komentarzy:

  1. tarta z malinami wygląda przepysznie:)chyba nie mogłabym się jej oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnego udanego roku blogowania :)

    Tarta wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarta z malinami wygląda tak przepysznie!!
    Wytrwałości w prowadzaniu bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj, mój blog też ma rok, ale jakoś rocznica mi umknęła :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie zaczynam moją drogę z blogowaniem ;) życzę dalszych blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz