sobota, 8 marca 2014

Liebstery :)

Witajcie

Życzenia z okazji dnia kobiet były już na moim fanpage'u, ale powtarzam je też tutaj, ponieważ nie każdy mojego fp śledzi :)
Dziewczyny życzę wam wszystkiego co najlepsze ! Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, góry silnej woli i wspierających was facetów :) Mam nadzieję, że każdy kolejny rok będzie coraz lepszy i bardziej owocny.

Dostałam nominacje do Liebster Blog Award od dwóch bloggerek, za które bardzo im dziękuję :)


Pytania Madzi:
1. Nie mogę żyć bez... Telefonu komórkowego i dostępu do internetu
2. Co sprawia Ci największą radość? Dawanie innym prezentów, serio, kiedyś tego nie rozumiałam, ale teraz skaczę ze szczęścia kiedy widzę uśmiech na twarzy obdarowanej osoby :)
3. Jaki jest Twój ulubiony smak? Słodki, chociaż staram się go unikać ;d
4. Co robisz zaraz po przebudzeniu? Jem śniadanie.. Tak, należę do gatunku żarłocznych potworów, które najpierw jedzą, a potem myślą co by tu ze sobą zrobić
5. Twoja ulubiona potrawa? Risotto z krewetkami i szparagami mojego chłopaka ;)
6. Jakie jest Twoje największe marzenie? Nieustanne podróże !
7. Jaki jest Twój ulubiony film? Mam wiele "ulubionych filmów" i proszę się nie śmiać :) Amelia, Śniadanie u Tiffany'ego, Pearl Harbour
8. Co będziesz robić dzisiaj wieczorem? Skoro mamy już dzisiejszy wieczór- piszę notkę i piję cydr Green Mill
9. Jak widzisz siebie za 10 lat? Nie widzę się ;d Mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się przekonać mojego faceta do wzięcia ślubu i kupienia mieszkania na kredyt ^^

Pytania Bodybuildingisalifestyle:
1. Nie lubię... Spóźniania się
2. Uwielbiam... Cydr (uwielbiam wiele rzeczy, ale cydr akurat piję ;d)
3. Moim największym marzeniem jest... Wspominałam już wcześniej, że moim największym marzeniem jest nieustanne podróżowanie
4. Czego się boisz... Starości. Nie wyobrażam sobie tego, że kiedyś nie będę tak sprawna jak teraz...
5. Dlaczego piszesz bloga? Sprawia mi to ogromną  frajdę :)
6. Jakie masz zainteresowania? Interesuję się modą, zdrowym stylem życia, fitnessem, wszelkimi sprawami związanymi z urodą i kosmetykami, a ostatnio zdałam sobie sprawę, że moje studia to też całkiem interesująca sprawa.
7. Największy sukces? Mam z tym problem, serio, nie wiem co jest moim największym sukcesem.
8. Ulubione ćwiczenie? Bardzo lubię przysiady
9. Ulubiona potrawa? Risotto z krewetkami i szparagami
10. Moja największa słabość to... Czekolada i alkohol, chociaż alkohol chyba bardziej
11. Ulubiony utwór? Obecnie Milky Chance- Stolen Dance, ale u mnie to zmienia się co tydzień :)


Zapraszam do zabawy wszystkich zainteresowanych :) Nominowałam już dawno, dawno temu i nie będę tego robić drugi raz :)

5 komentarzy:

  1. świetne odpowiedzi :) życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wzięłaś udział w akcji :) Mi też sprawia frajdę obdarowywanie innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) Pisanie bloga mi też sprawia frajdę. Zapraszam do mnie:* Mam nadzieję, że wpadniesz ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi. i śliczny bukiet kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieustanne podróże też mi się marzą! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz