wtorek, 11 marca 2014

Przykładowe jadłospisy

Witajcie

Dzisiaj mam dla was swoje jadłospisy z kilku ostatnich dni. Dajcie znać co sądzicie i co byście zmienili :)

Sobota
śniadanie 9:30- placki owsiane z dżemem porzeczkowym
obiad 13:00- rosół, udko z kurczaka i warzywa gotowane na parze (brokuły, kalafior, marchewka)
przekąska 16:00- sałatka: mix sałat, niebieski ser pleśniowy, oliwki, pomidor, papryka, sos winegret własnej roboty (łyżeczka oleju migdałowego, łyżeczka musztardy i sok z cytryny)
kolacja 19:00- jogurt naturalny 250 gram

Niedziela
śniadanie 8:00- kaszka waniliowa z biedronki
obiad 13:00- pieczona pierś z kurczaka owinięta cienkim plasterkiem boczku, warzywa na parze
podwieczorek 16:00- koktajl z bananów i truskawek
kolacja 19:30- sałatka: mix sałat, tuńczyk w sosie własnym (pół puszki), jajko, pomidor, oliwki, sos winegret

Poniedziałek 
śniadanie 8:00- czekoladowa owsianka
przekąska 12:30- połowa jogurtu z suszoną śliwką i migdałami
obiad 14:00- rosół, pierś z kurczaka, reszta sałatki z tuńczykiem z poprzedniego dnia
przekąska 18:00- 2 plasterki camemberta, plaster ananasa (podjadłam przy okazji robienia kolacji na później)
kolacja 20:00- kurczak z ananasem i camembertem, sałatka: mix sałat, pomidor, papryka, ogórek, oliwki


Wiem, że niedzielna kaszka to niezbyt wzorcowy posiłek. Poza tym mam ostatnio problem z regularnością posiłków, ponieważ każdy mój dzień wygląda inaczej od poprzedniego i często bywam poza domem. Nie zawsze udaje mi się zjeść 5 posiłków, ale 4 to jeszcze nie tragedia :)

4 komentarze:

  1. Ja mam bardzo duży problem z regularnością... No ale mam nadzieję, że uda mi się to poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to jest 9:00 śniadanie a potem co 3h aż do 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt kaszka nie najlepsza, ale przecież ona w smaku jest okropna ;D

    Jakie pandy urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, pyszna jest ;d nie mówię o tej z proszku, tylko o tej takiej na zimno ;d

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz