środa, 5 marca 2014

Tyłkowe inspiracje

Witajcie

Pomimo zakończenia sesji niestety nadal cierpię na permanentny brak czasu, a czasami także internetu. Mój powrót do rzeczywistości może trochę potrwać, dlatego dzisiaj mam dla was tylko inspiracje. Przedstawiam kilka zacnych tyłków, co by się nie odechciało robić przysiadów :)


Obecnie ćwiczę 30 day shred Jillian i dorzucam czasem Mel B na pupę. O efektach napiszę wam po zakończeniu cyklu :)












P.S Dajcie mi znać o czym chcielibyście poczytać :) Na brak pomysłów też narzekam w ostatnim czasie...

10 komentarzy:

  1. wszystkie niesamowicie jędrne i soczyste TO LUBIĘ :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten brak czasu. Właśnie też go przeżywam. Na swoim blogu zaplanowałam kilka nowych ciekawych postów, więc mam światełko nadziei :)

    Zapraszam do siebie:
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od wczoraj także cw 30 day shred i mam zamiar dodawać jeszcze cw na pupę i abs :) Fajna motywacja :) Powodzenia :)
    Zapraszam do poczytania http://natafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zgrabny tyłeczek trzeba się bardzo napracować:) Dlatego wczoraj były nogi i pośladki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne. przyda się mi więcej chęci do regularnych ćwiczeń :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing blog,i'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super motywacja :) Poza tym chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://workoutbodyattack.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-cwiczenia-na.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także nominuję do nagrody LIEBSTER BLOG AWARD :) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/03/poniewaz-zostaam-dzisnominowana-do.html

    OdpowiedzUsuń
  9. oł, nieźle. Fajne :D zazdroszczę tym Paniom :C

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz