wtorek, 22 kwietnia 2014

Migawki z ostatnich dni

Witajcie

Dzisiaj mam dla was zdjęcia z kilku ostatnich dni, część z wizyty w Dublinie, a część ze świąt :)

 Żabnica ze szpinakiem, ziemniaczkami i młodym porem ;)

 Jagnięcina z puree ze słodkich ziemniaczków, pak choi i sosem z czerwonego wina

 Spagetti z kurczakiem, pomidorami, szparagami i rukolą w sosie serowym

A na śniadanie kanapki z łososiem, kozim serem i rukolą w towarzystwie sadzonego jajka

Mary Pickford podczas wizyty w Vintage Coctail Clubie ;)

 Goodbye Dublin .. Kawka na pożegnanie wedle tradycji ;)

Nasz koszyczek przed święconym :) A w tle przewija się mój młodszy brat.

 Tyskie niepasteryzowane prosto z tanka z tatą podczas świątecznego wypadu nad Jezioro Paprocańskie :) Polecam spróbowanie tego piwa, jeżeli macie okazję zawitać do Tych

Świąteczny sernik :) Mama przeszła samą siebie- był genialny !

Święta minęły jak zwykle zbyt szybko, ale było bardzo rodzinnie i przyjemnie :) Szkoda, że mój pobyt w Dublinie trwał tak krótko, teraz zostaje mi czekać na wakacje. A jak wam minęły święta ? Dajcie znać na co przepis chcielibyście otrzymać :)

6 komentarzy:

  1. Odpłynęłam patrząc na jedzenie :) U mnie w tym roku (choć mama piecze rewelacyjnie) sernik był nieziemsko pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam żabnicy ani jagnięciny, bardzo smaczne te zdjęcia :) A sernik naprawdę rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa jakie pyszności:) żabnicy nigdynie jadłam i nawet zastanawiam się co to jest;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żabnica to ryba o bardzo delikatnym mięsie :)

      Usuń
  4. jakie pyszności... hehe byłam w starbucksie na lotnisku w Dublinie 2 tygodnie temu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje posiłki wyglądają bajecznie. Jakbym oglądała posiłki najwybitniejszych szefów kuchni. Moje to się chowają. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz