piątek, 4 kwietnia 2014

Paznokciowe-love

Witajcie

Od jakiegoś czasu myślałam nad utwardzeniem paznokci żelem, ale jakoś tak nie było kaski i sprawę odkładałam. W ostatnim czasie wręcz zwariowałam na tym punkcie i umówiłam się w końcu z kosmetyczką na zrobienie żeli. Niestety trafiłam w złe ręce (dziewczyna robiła mi paznokcie 3 lata temu na studniówkę i było w porządku) i moje paznokcie wyglądają tragicznie :( Za niecały miesiąc idę do kogoś o wiele bardziej sprawdzonego, niestety muszę dojechać dosyć spory kawałek, ale namiary mam od koleżanki, która paznokcie ma wprost cudowne ! :) Nawiązując do tematu dzisiaj mam dla was garstkę inspiracji zaczerpniętych z weheartit.com i fanpage'u Mani Mani








 Całkiem możliwe, że te pójdą na pierwszy ogień ;)








 Które przypadły wam do gustu najbardziej ? Ja uwielbiam wszystkie ! Przedłużacie paznokcie czy może wolicie malować swoje własne ? A może, któraś z was też ma nieprzyjemne wspomnienia? Dzielcie się wrażeniami i spostrzeżeniami ! :)


16 komentarzy:

  1. Wszystkie są cudowne, żeby mi się tak w końcu zachciało pomalować paznokcie... Ostatnio tak je zaniedbałam, że wstyd :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam.. właśnie dlatego zdecydowałam się na żele, po prostu cholernie nie chce mi się ich malować !

      Usuń
  2. na tą panterkę choruję już długi czas! <3
    muszę znaleźć matowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym sobie zrobić żele, ale strasznie obawiam się tego, że po ich usunięciu moje paznokcie będą 'zdegradowane'. Już teraz nie cieszą się stabilnością, a nawet nie chcę myśleć, co by było po żelowych. Może mam mylne zdanie, ale już kilka osób tak się przejechało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie był w super stanie, dlatego zdecydowałam się robić żele na stałe. Ogólnie rzecz biorąc po ściągnięciu nie są najładniejsze, najlepiej ich nie zrywać samodzielnie. Generalnie płytka jest zniszczona, ale odrost to zdrowy paznokieć, więc po kilku miesiącach wracamy do stanu sprzed żelowania :)

      Usuń
  4. Myśl patrząc na moje: "bida z nędzą" :P
    www.liketobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiam nad żelami bo moje paznokcie od siłowni są w opłakanym stanie :( Nic nie mogę z nimi zrobić. Co zapuszczę i ładnie pomaluję to pójdę na siłownię i w coś przyrżnę i paznokci nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Mani Mani robią piękne paznokcie!! ja mam żele na swoich pazurkach, które noszę już ponad 10 lat :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie 2 i 10 to moi faworyci. Miałam kładziony żel cały czas przez 2 lata co miesiąc i byłam bardzo zadowolona. Co miesiąc inny wzorek i ciągle zadbane paznokcie - nie straszne im były porządki świąteczne. Na razie zrezygnowałam, bo mam małe dziecko i ciężko mi się zapinało malutkie guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania torba NIKE :) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/04/uwaga-konkurs-do-zgarniecia-torba-nike.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wszystkie są śliczne <3


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz