piątek, 18 kwietnia 2014

Plan treningowy na najbliższe 4-6 tygodni

Witajcie

Ostatnio nie było u mnie najlepiej z ćwiczeniami i postanowiłam to zmienić. Najlepszą motywacją do ćwiczeń jest dla mnie porządne rozplanowanie treningów i trzymanie się planu :) Święta daję sobie na poleniuchowanie, poza tym mam kolokwium do poprawy i trzeba by się pouczyć. Nie wiem jak będzie wyglądała jego realizacja w pierwszym tygodniu, ponieważ przewidziałam w nim jazdę na rolkach do których kupna dopiero się przymierzam :) W swoim planie rozróżniłam tygodnie parzyste i nieparzyste, ponieważ te pierwsze są dla mnie znacznie trudniejsze i potrzebuję wtedy więcej czasu na odpoczynek :)
Dlaczego jest to program na 4-6 tygodni? Mniej więcej tyle powinien trwać każdy plan treningowy, aby mięśnie zbytnio się nie przyzwyczaiły i ładnie pracowały, a że sama jeszcze nie wiem czy mi się spodoba to
i nie precyzuję dokładnie ile tygodni poświęcę tym ćwiczeniom. 


Opis treningów:
Bieganie- wg. planu treningowego, określone było aby biegać 3-4 razy w tygodniu, ze względu na inne aktywności 3 razy w tygodniu będzie dla mnie wystarczające
Nogi i pośladki (w domu)- 10 min legs Mel B, 10 min butt Mel B, 25x martwy ciąg na prostych nogach, 25x martwy ciąg na ugiętych nogach, 50 przysiadów z obciążeniem, 50 wykroków na każdą nogę z obciążeniem (wartość obciążenia jeszcze nie jest ustalona)
Nogi i pośladki (na siłowni)- jak na razie nie mam pojęcia jak to rozplanować, ale na pewno dam radę :)
Ramiona- How to lose arm fat , 10 x walking push-ups
Rolki* - jazda na rolkach w takiej ilości na jaką będę miała ochotę wymiennie na jazdę na rowerze lub w przypadku złej pogody na Killera czy Turbo Chodakowskiej


A jak wyglądają teraz wasze treningi? Podpowiedzcie jakieś ćwiczenia na nogi i pośladki na 30-40 min siłowni !

9 komentarzy:

  1. Myślisz, że warto tak iść na ilość w powtórzeniach? Bądź czujna, jeśli chodzi o technikę przysiadu i martwego ciągu, naucz się najpierw robić dobrze klasyczne wersje, zanim zaczniesz kombinować. Ogólnie plan wygląda fajnie, jakby miał Ci dawać dużo radości :) powodzenia życzę i wytrwałości, melduj postępy!

    OdpowiedzUsuń
  2. te powtórzenia to tylko w jednej serii? :) nie robisz pleców ani klaty ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej to podzielę, ale jeszcze dokładnie się nad tym nie zastanawiałam. nie, nie robię :) nie odczuwam takiej potrzeby

      Usuń
  3. Hmm wydaje mi się, że lepiej ćwiczenia z obciążeniem robić np. 12x10x10x8 dokładając coś niż machnąć 25 martwych na raz. Robiąc to poprawnie technicznie(w końcu się nauczyłam) po 10-12 muszę spałzować. Sam gryf waży 15 do 20 kg więc może być ciężko z 25 powtórzeniami pod rząd.
    A tak na marginesie nie boisz się, że przez pomijanie innych partii mięśniowych będziesz miała nieproporcjonalnie rozbudowane niektóre partie mięśniowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy pokażesz taką tabelkę z cm poszczególnych partii ciała? kiedyś tutaj taką wrzuciłaś, może i tym razem się podzielisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielę się jak tylko uda mi się pomierzyć i zważyć :)

      Usuń
  5. Całkiem ciekawie i mądrze ułożony plan treningowy. Ciekawe jakie efekty będą i powodzenia w realizacji. Zapraszam, też na mojego bloga, gdzie poznasz Ćwiczenia, diety , bądź jak zacząć odchudzanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeszłam na Split i jestem zadowolona - u mnie na blogu jest rozpiska http://natafit.blogspot.com/2014/04/natafit-i-split.html - Zapraszam
    Życzę Ci powodzenia w realizacji Twojego planu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dużo wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz