sobota, 12 kwietnia 2014

Ulubione miejsca w sieci

Witajcie :)

Takiego posta planowałam już od bardzo dawna. Dzisiaj przedstawię wam listę moich ulubionych blogów, fanpage'y i kanałów youtube'owych o tematyce nie tylko fitnessowej :)

Blogi i fanpage

Fitness
Lazar Angelov - odkryłam jego fp niedawno, ale bardzo lubię tam zaglądać :) polecam zarówno Paniom, jak i Panom :)
Jen Settler - właścicielka najsławniejszych pośladków w internecie, chyba nie muszę przekonywać dlaczego warto zajrzeć!
Blue Sweatpants - bardzo wartościowy i ciekawy blog w naszej polskiej blogosferze :) Można tam znaleźć dużo konkretów odnośnie treningów, diety i wielu innych ciekawych spraw
Karolina Kołodziej
Być idealna 
Fitbody
Healthy plan by Ann - odwiedzam głównie jej fp, który bardzo mnie motywuje :) czasami za jego pośrednictwem wchodzę także na bloga
Stop wishing, start doing - ostatnio na blogu Kamy było nieco ciszej, ale wróciła i mam nadzieję, że z nami zostanie !
Gregor Schlierenzauer- jeden z moich ulubionych skoczków narciarskich, prowadzi bardzo ciekawego fp :)

Moda
MAFFASHION - jedna z moich ulubionych bloggerek modowych od ładnych paru lat !
Jessica Mercedes 
Mariannan - świetna dziewczyna z Finlandii, jak dla mnie styl idealny, ubiera się tak jak mogłabym ubrać się sama na codzień ! Lubię Maff czy Mercedes, ale przypuszczam, że nie ubrałabym na siebie większości ich stylizacji. Mariannan często pisze także o zdrowym stylu życia jaki prowadzi :)
Raspberry and red
Make life easier
Charlize Mystery


Uroda
Mani Mani - prezentowane przez nich paznokcie są wprost obłędne !
Rock Glam Princess
Alina Rose - jak Alina coś chwali to zazwyczaj się u mnie sprawdza :) polecam jeżeli chcecie zaczerpnąć rady, zawsze jest gotowa do odpowiedzi na pytania ! Przekazuje rzetelną wiedzę zarówno na tematy naturalnej pielęgnacji, jak i makijażu, poza tym ze swoim facetem prowadzi także bloga fitnessowego.
Coraz-mniej
Agi's boutique
Beauty Palmira 


Inne
The Adamant Wanderer - ubóstwiam Ulkę i jej bloga tak mocno jak tylko się da ! Cudowna, zakochana w podróżach i jedzeniu dziewczyna, która ciągle jest w drodze :) Relacje z jej podróży są naprawdę genialne, jeżeli miałabym się wybrać w miejsce w którym Ula już była to na pewno sugerowałabym się jej blogiem

Youtube
katOsu
maxineczka - bardzo pozytywna dziewczyna, która dobrze zna się na makijażu :) czego by nie poleciła to zawsze się u mnie sprawdziło, nawet jeśli miałam coś co niekoniecznie było przeznaczone dla mojej skór.
nieesia25
Rock Glam Princess
nissiax83

10 komentarzy:

  1. bardzo mi milo znalezc sie w Twoim zestawieniu :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również często zaglądam na fb Lazara :))))
    I jak mi miło, że mnie tutaj umieściłaś :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, a mnie ostatnio zakręcił vlog Wobec Obiektywu. Nie wiem, co Olga ma takiego w sobie, ale ja, stara baba, oglądam tę małolatę zafascynowana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alina Rose to u mnie także punkt obowiązkowy :) Też sprawdza mi się wszystko co poleca

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blogi :))) My też wiele z nich odwiedzamy bardzo często :)
    http://fitdevangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. większości znam , ale jen i jej pośladków to chyba mam już dość. Wolę jej Polski odpowiednik z krwi i kości Hurija :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytuję niektóre fitness blogi, które wypisałaś. :) Naprawdę ciekawe i godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam te same blogi co Ty i również bardzo je cenię ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz