poniedziałek, 5 maja 2014

Podsumowanie dwóch tygodni treningów

Witajcie

Już od mniej, więcej dwóch tygodni ćwiczę wg planu treningowego, który opisałam tutaj. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ widzę, że jest skrojony na miarę moich możliwości, ale nie nudzi mnie i pozwala na rozwój. Dzisiaj podsumuję te dwa tygodnie oraz napisze o modyfikacjach jakie wprowadziłam.
Ćwiczyć zaczęłam dokładnie 22.04 z jednodniowym opóźnieniem. W poniedziałek były jeszcze święta, które spędzałam z rodziną, więc odpuściłam :)
Zmodyfikowałam kompletnie plan biegowy- tamten był poniżej moich możliwości, a poza tym mam kilka zmian, które zamierzam dopiero wprowadzić.


Tak wyglądały ostatnie dwa tygodnie, jestem bardzo zadowolona, bo ćwiczyłam regularnie i porządnie. Kilka zmian w porównaniu z założeniami, bo plan trzeba dostosować do czasu i możliwości. Niestety nie wyszedł mi pierwszy trening na siłowni, bo przyszłam nieprzygotowana i skupiłam się na "rozeznaniu" terenu. Teraz już ułożyłam trening i będzie z górki :) Nie ćwiczyłam też nóg i pośladków z ciężarami w domu, ale to się zmieni od tego tygodnia, chociaż nadal nie wiem jak dokładnie będzie wyglądało.

Plan po modyfikacjach:

Trochę dodałam w soboty, a na siłowni postanowiłam zrobić też plecy i klatkę :D Zmienił się też plan biegowy.
Plan biegowy:
1 tydzień- 5 min bieg x 2,5 min marsz - 4 powtórzenia
2 tydzień- 7 min bieg x 3 min marsz - 3 powtórzenia
3 tydzień- 8 min bieg x 2 min marsz- 3 powtórzenia
4 tydzień- 9 min bieg x 1 min marsz- 3 powtórzenia
5 tydzień- 13 min bieg x 2 min marsz- 2 powtórzenia 
6 tydzień- 14 min bieg x 1 min marsz- 2 powtórzenia
7 tydzień - 30 min bieg

W oryginale wyglądał nieco inaczej, ale zaczęłam od razu od 4 tygodnia i jestem bardzo zadowolona :) Bieganie sprawia mi teraz mega frajdę ! Dajcie znać jeżeli zaczynacie i chcielibyście link do pełnego planu. Mi "sprzedała" go koleżanka z uczelni :D

Plan treningu na siłowni:
nogi i pupa:
- 15x przysiad na suwnicy (takiego grata jak mam na siłowni w szkole to nie ma już nigdzie- także filmiku wam nie wrzucę :))
- 15x na każdą nogę, wykroki z obciążeniem
- 15x na każdą nogę, przysiad bułgarski z obciążeniem
- 15x prostowanie podudzi na maszynie ("maszyna" na mojej siłowni nie jest nawet w połowie tak zaawansowana i trzeba uważać żeby z niej nie spaść albo czegoś nie rozwalić ;d)

plecy, klatka

Obciążenie i inne sprawy wyjdą w praniu. Sama zobaczę jak ten trening się sprawdzi, bo na siłowni nie mam zbyt dużego doświadczenia. Na początek połączę te ćwiczenia w dwa obwody i zobaczę jak wygląda czas wykonania. Metodą prób i błędów będę komponować ten trening, aż zostanę w tym mistrzem ;d 

Ktoś z was prosił także o moje wymiary i wagę, na dzień startu mam tylko wagę, ponieważ pomiary robiłam dopiero po tygodniu.
Waga w dniu 22.04: 54,7 kg
Waga w dniu 28.04: 53,3 kg
Waga w dniu 6.05: 52,8 kg


Jestem w szoku, że w ciągu tygodnia zleciało aż tyle cm ! Wydaje mi się, że pomiary wykonuję tak samo i poprawnie. Zostaje mi cieszyć się z wyników :D

Ostatnio zaczęłam także prowadzić dziennik żywieniowy na slank.pl, żeby kontrolować swój jadłospis. Muszę także zabrać się za pielęgnację, bo do wakacji coraz bliżej, a mój cellulit nie chce ruszyć się z miejsca...

Kto nie widział na fb- to teraz się chwalę :D Chcecie notkę na ich temat ?

9 komentarzy:

  1. Bardzo dużo straciłaś cm w ciągu takiego krótkiego czasu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę i podziwiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) fajnie, że dołożyłaś plecy i klatkę, głupio o tym zapominać, dajesz dobry przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko za sprawą podpowiedzi czytelników :) zobaczymy jak mi pójdzie haha

      Usuń
  4. Kolejna osoba lubiąca rolki? Super! ;) Rolki fajnie kształtują nogi i pośladki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny plan no i efekty cudne! Gratuluję, tak trzymaj :) No i już gdzieś pisałam, że muszę uruchomić na nowo rollki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę tylko pogratulować i pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz