niedziela, 18 maja 2014

Podsumowanie kolejnych dwóch tygodni treningów

Witajcie 

Siedzę z maseczką miodową na włosach, porządny trening za mną i piszę do was. Bo kto by się przejmował tym, że trzeba by wyprodukować coś na studia, prawda ? :) Ostatnie dwa tygodnie treningów były średnie, bo złapało mnie choróbsko i trochę restowałam :( Jak na razie jest w porządku i wracam do ćwiczeń, ale tylko w domu. Czekają mnie szczepienia, które muszę zrobić przed wakacjami, no i nie mogę się rozchorować. Postanowiłam pobiegać jeszcze jeden tydzień wg. rozpiski z tygodnia 3go, bo przechodzenie level wyżej mogłoby być bez sensu. Kilogramy powoli lecą, lecą też wymiary, także jest okej :)

Waga w dniu 22.04: 54,7 kg
Waga w dniu 28.04: 53,3 kg
Waga w dniu 6.05.04: 52,8 kg
Waga w dniu 13.05: 52 kg
Waga w dniu 18.05: 51,5 kg


Cieszy mnie, że leci z talii i z brzucha. Biust stoi w miejscu i oby tak zostało, to samo z biodrami :) Najciężej będzie z udami, ale może i tutaj uda się coś zdziałać.



Ponadto zrobiłam w końcu plan pielęgnacji, poza tym co jest wymienione w tabelce codziennie będę: smarować ręce i stopy kremem, usta balsamem i 1-2 razy dziennie balsamować ciało. Nie jestem pewna co do peelingu kawowego, bo może farbować paznokcie, także możliwe, że odpuszczę.. 

Powoli zaczynam myśleć nad nowym planem treningowym, który będzie 5cio tygodniowy :) Później prawdopodobnie wyjeżdżam do Dublina i trening będzie wywrócony do góry nogami. Macie jakieś pomysły ? :D Na pewno będzie więcej ćwiczeń z obciążeniem na nogi i pupę :)

22 komentarze:

  1. Lepszy jest peeling cukrowy niż kawowy ;) Jestem za planem treningowym 5cio tygodniowym i powodzenia
    zapraszam do mnie (dopiero zaczęłam)
    http://magdafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że cukrowy lepszy to się nie zgodzę :) Kawowy mocniejszy i nie rozpuszcza się tak szybko jak cukrowy :)

      Usuń
  2. Chyba i ja muszę sobie zaplanować konkretny plan treningowy :)
    PS. Takie bransoletki z kamieni półszlachetnych i szlachetnych uwielbiam <3 Mam ich całkiem sporo kochana i polecam :) Osobiście mogę Ci polecić kilka marek lub osób, które moim zdaniem robią je najlepiej :) Niestety parę razy się natknęłam na piękne zdjęcia na stronie, a w rezultacie kiedy docierały do mnie takie bransoletki okazywały się kiepskiej jakości i wyglądały bardzo tandetnie :) Jak coś daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam robienie planu, o wiele łatwiej się wtedy trenuje - nie ma miejsca na wymówki ! A co do bransoletek to bardzo chętnie się dowiem co jest godne uwagi

      Usuń
    2. Najbardziej mogę Ci polecić robione na zamówienie bransoletki Magdy z MagArt Studio! Są po prostu przepiękne <3 Ja akurat wybrałam sobie dość drobne kamyczki i srebrne elementy i prezentują się rewelacyjnie! Nie miałam nigdy wcześniej ani też później równie dobrych jakościowo bransoletek :) Po za tym możesz o wszystkim decydować jak ma wyglądać: bez lub z zapięciem, jeśli tak to z jakim, jakie zawieszki, grawer, kamyczki, ich wielkość :) Przyznam, że na zdjęciach na jej stronie nie wyglądały zbyt rewelacyjnie, a kiedy dostałam swoją, wg swojego projektu okazały się cudowne :) Moja mama również zamówiła sobie komplet bransoletkę z naszyjnikiem i jest nim zachwycona :) Tak więc najlepiej polecam Madzię :) Natomiast by ilo oraz VLS również mają bardzo dobrej jakości :) Tyle tylko, że wybierasz głównie z gotowych chyba tylko wzorów :) W razie gdybyś potrzebowała jakichkolwiek informacji odnośnie czegokolwiek i będę potrafiła Ci pomóc również śmiało pisz i pytaj :) Zarówno na blogu jak i fan page'u czy e-mailu :) Buziaki :*

      Usuń
  3. Daj znać jak sprawdził się peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne spadki, super to wygląda, gratuluję :) co do peelingu, to ja robię z solą, mieszam ją z olejem i olejkiem eterycznym, ale i bez niego świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci waga schodzi i centymetry z brzuszka.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nic kawowy nie farbuje, jedynie robi armagedon w łazience. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nigdy nic nie farbował, ale teraz mam białe paznokcie żelowe i niestety odbarwiły się od kremu z filtrem :/ więc nie chcę ryzykować :P

      Usuń
  7. Nie pomyślałabym, że można sobie zrobić plan pielęgnacji. Kurczę to świetny pomysł! Muszę coś takiego u siebie zastosować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale szybko widać efekty Twoich treningów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie tyle treningów co trzymania w ryzach diety :) Jednak dieta to 70% sukcesu i na tym polu zawalałam zawsze najbardziej :D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie Ci idzie, najaważniejsze, że są efekty :)
    zastanawiam się ile masz wzrostu, bo mamy właściwie identyczne wymiary, ale ja ważę dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 160 cm ;d pewnie jesteś szczęściarą i jesteś dużo wyższa :D

      Usuń
    2. witaj w klubie - mam dokładnie tyle samo wzrostu :)
      tyle, że odkąd ćwiczę z trenerem przybyło mi sporo mięśni, więc ważę 5kg więcej niż Ty ;/ i powiem Ci, że trochę mnie to czasami martwi :/
      sama się zastanawiam jak to możliwe, że mieszczę się w te same ciuchy co w zeszłym roku przy wadze 51-52kg, tylko w niektórych miejscach są nieco... luźniejsze... szczególnie po płaskim brzuchu to widać.

      Usuń
    3. Wagą kompletnie nie ma się co sugerować :) Mi na razie schodzi tłuszczyk, ale liczę, w końcu na wadze pójdzie w górę jak dorobię się jakichś mięśni. Ważne żeby dobrze wyglądać i dobrze się czuć ;d

      Usuń
    4. wiem, że waga to nie wszystko, ale czasami myślę, że to tak dużo... wiesz jak jest:)
      oj zdecydowanie zobaczysz, że z mięśniami jest fajniej :) to jaką widać różnicę w sile, wytrzymałości - to niesamowite, np. w zeszłym roku nigdy nie udało by mi się przebiec kilku kilometrów w górach (na wysokości powyżej 600m, gdzie już czuć "inne" powietrze), na podbiegach z przewyższeniami na poziomie 400m, a w zeszłym miesiącu bez problemu zrobiłam sobie taką przebieżkę :) takich przykładów mam sporo i mogę jedynie polecić wszystkim taki wzrost formy :)

      Usuń
  11. PETARDA
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz