czwartek, 15 maja 2014

TAG: 50 faktów o mnie

Witajcie

Od pewnego czasu zastanawiałam się nad napisaniem tego tagu i jak widać w końcu doszło to do skutku :) Wydawało mi się, że ciężko mi będzie napisać tyle na swój własny temat, ale jakoś się udało. Miłej lektury !

50 faktów o mnie:
1. Mam na imię Aneta. Może to nic szokującego, ale chyba nie dzieliłam się z wami swoim imieniem :)
2. Nie cierpię kotów.
3. Uwielbiam mopsy i buldożki francuskie, jestem pewna, że kiedyś stanę się szczęśliwą posiadaczką jednego :)
4. Mam bzika na punkcie skoków narciarskich!
5. Kiedyś poza skokami oglądałam formułę 1, ale w pewnym czasie zaczęło mi brakować czasu i zapał ostygł.



6. Patrząc na punkt 4 i 5- potrafię ekscytować się do bólu sportami, które większość społeczeństwa uważa za strasznie nudne. Dziw, że nie oglądam szachów i golfa.
7. Oglądam więcej meczy piłkarskich niż mój facet :D Nie jestem w tej kwestii wielkim fanem, ale zdarza się oglądać Ligę Mistrzów. Poza tym od 15 roku życia oglądam maniakalnie cały Mundial i Euro, zdarzały się mistrzostwa na których nie opuściłam ani jednego meczu (poza tymi rozgrywanymi w tym samym czasie). Zazwyczaj kibicuję Holandii.
8. Potrafię zjeść na raz całą czekoladę, baaa przypuszczam, że dałabym radę i z dwoma. Z tego powodu muszę pilnować swój pociąg do słodyczy.
9. Jestem molem książkowym.
10. Kiedy spodoba mi się jakaś piosenka to słucham jej tak długo, aż do momentu kiedy nie mogę jej znieść .

11. Nie jestem w stanie określić czy jestem buto czy torebkomaniakiem, w zasadzie to uwielbiam jedno i drugie.
12. Jestem bałaganiarą. Mój pokój to jeden wielki chaos, ale nie toleruję syfu w salonie i kuchni.
13. Słucham większości gatunków muzycznych (no może poza metalem i ciężką muzyką elektroniczną) z klasyczną włącznie, ale preferuję wszelkie typy rocka i muzyki alternatywnej, ostatnio częściej zdarza mi się słuchać popu.
14. Moim ulubionym skoczkiem narciarskim jest Gregor Schlierenzauer.
15. Uwielbiam Boże Narodzenie.


16. Mam dwóch braci, jeden ma 18 lat, a drugi 6.
17. Do codziennego makijażu używam: podkładu, pudru, różu, kredki, cienia do brwi i tuszu do rzęs.
18. Mam tatuaż na górnej części pleców i planuję kolejny :)
19. Tegoroczne wakacje mam zamiar spędzić na Sri Lance.
20. Jeżdżę na desce snowboardowej, a w przeszłości jeździłam na nartach.


21. Moje ulubione owoce to maliny, truskawki i jagody.
22. Uwielbiam kawę- rozpuszczalna z dużą ilością mleka (normalni ludzie twierdzą, że to nie kawa)
23. Marzy mi się wyjazd do Paryża, Rzymu i Nowego Jorku, poza tym lista podróży jest długa!
24. Nie umiem chodzić na szpilkach, ale kiedyś się nauczę!
25. Używam perfum: La vie est belle i Manifesto.


26. Uwielbiam polskie morze :) Mam milion wspomnień z nim związanych i zawsze jest mi przykro kiedy nie mogę w danym roku pojechać nad Bałtyk (ostatni raz byłam w 2012 roku :().
27. Moje ukochane seriale to: 90210, Gossip Girl i Sex w wielkim mieście.
28. Mój pies (a raczej suczka) wabi się Fanta ;d
29. Uwielbiam zakupy w lumpeksach ! To z nich pochodzi połowa mojej szafy.
30. Jestem totalną niezdarą i sierotą..

31. Nie oglądam horrorów i thrillerów.
32. Nie mogę patrzeć na krwawe sceny, jedyne co toleruję to strzelaniny, a kinie potrafię oglądać film przez palce w momencie kiedy 7-mio letnie dzieci patrzą na ekran z fascynacją.
33. Miałam bzika na punkcie filmu Pearl Harbor, widziałam go chyba milion razy ! (dalej go lubię ;d)
34. Uwielbiam "Śniadanie u Tiffany'ego", "Amelię", "Nietykalnych", "Fight Club" i "Mechaniczną pomarańczę"
35. Przeczytałam chyba wszystko co wyszło spod pióra Hemingway'a.


36. Od dwóch i pół roku posiadam prawo jazdy, ale nie jestem chyba najlepszym kierowcą :D
37. Nie mam talentu do języków, kilka lat nauki niemieckiego poszło w las, a z angielskiego też nie jestem najlepsza.
38. Jestem typem dobrej uczennicy :)
39. Uwielbiam wino i cydr .
40. Moja ulubiona potrawa to risotto z krewetkami mojego chłopaka.


41. Mam fobię igieł, panicznie boję się szczepionek i pobierania krwi.
42. Lubię chodzić do dentysty :D Jedynie z chirurgiem stomatologicznym się nie polubiłam.
43. Noszę aparat ortodontyczny.
44. Nigdy niczego nie złamałam ani nie miałam szwów (nawet po wyrwaniu ósemek), szczytem urazowym w moim życiu była skręcona kostka (nie wiem jak to możliwe przy stopniu sierotowatości jaki osiągnęłam).
45. Jak większość społeczeństwa jestem praworęczna.


46. Mam 160 wzrostu, rozmiar stopy 35,5 brązowe oczy, brązowe włosy i jestem zdecydowanie bardziej podobna do taty :)
47. Wf w szkole był w stanie zniechęcić mnie do wszelkiego typu aktywności fizycznej. Nie cierpiałam biegania, basenu i sportów drużynowych (z wyjątkiem piłki ręcznej i unihokeja w które graliśmy sporadycznie). Obecnie sportów drużynowych nie cierpię nadal, ale lubię biegać i chodzić na basen.
48. Jestem typem człowieka, który zmuszony do czegoś robi zazwyczaj rzeczy odwrotne i to chyba z tego wzięła się nienawiść do wszelkich sportów, które musiałam uprawiać na wfie.
49. Doceniam pewną dowolność, którą dają mi studia, chcę to robię, nie chcę to nie robię. Ode mnie zależało co będę robić w ramach wuefu i jestem zadowolona ze swoich wyborów.
50. Każda decyzja dotycząca wyboru szkoły była u mnie decyzją na ostatni moment. Przez dobre dwa lata gimnazjum byłam zdecydowana na klasę dziennikarską, na ostatni moment zmieniłam decyzję na mat-ang, tylko po to żeby wylądować w kompletnie innym miejscu na mat-fiz-infie (fizyka zawsze mnie przerażała). Identycznie było ze studiami: całe liceum wierzyłam, że moim przeznaczeniem jest Uniwersytet Ekonomiczny, wybrałam już nawet kierunek: analityka gospodarcza. Panicznie bałam się studiów technicznych na Politechnice, uwaga, uwaga studiuję Inżynierię Środowiska na Politechnice Śląskiej :)
Swoje szalone wybory bardzo doceniam, bo za każdym razem byłam zadowolona. Wychodzi na to, że jak coś mnie przeraża to jest najlepszą opcją jaką mogę wybrać :)


Łatwo nie było ! Zmyślać tak o sobie to jednak nie jest tak prosto ! Mam nadzieję, że nie zasnęliście z nudów :)

15 komentarzy:

  1. A ja kocham wszystkie zwierzaki, zwłaszcza koty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja koty bardzo lubię, nawet adoptowałam jednego. Nazywa się Zygmunt i aportuje patyczki ;)

    I też osiągnęłam lvl master w byciu sierotą, a jednak niczego sobie nigdy nie złamałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można nie kochać miłością największą kotów?! <3 :D
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. hmyy bardzo ciekawy post:) może zrobie taki u siebie:) meega:)labo podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe jestesmy bardzo podobne punkty 2,3,10,11 zgadzam sie w 100% takze jestem uzalezniona od tatuazy, kiedys bylam w stanie pochlonac ze 2 tabliczki czekolady ale wyleczylam sie z nalogu hehehe, tez mam 160 i stopy 35 hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można nie lubić kotów?! Najcudowniejsze zwierzęta EVER!! I jak można lubić skoki narciarskie, albo Formułę 1?! NUUUUUUUUDA! xD

    Nie no śmieje się, ale lubię ten tag. Można kogoś troszkę lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam skoki i na bieżąco śledzę euro i mundiale :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W kilku punktach się bardzo zgadzam ;) Fajnie Cię ciut bliżej/bardziej poznać :) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, Sri Lanka? Kobieto! Zazdroszczę! <3
    I powiem Ci, że mam tak samo z ulubionymi piosenkami. Mogę słuchać ich do znudzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo faktów by się zgadzało z moimi :) Uwielbiamy te same filmy, jestem molem książkowym, lubię się uczyć i podobnie jak Ty mam słabość do słodyczy :) Zwłaszcza milki ( ona o dziwo nawet po zjedzeniu całej tabliczki czekolady na raz, nie szkodzi mojej cerze) :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :) Też lubię chodzić do dentysty ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nas inżynierów środowiska, będzie taaak dużo ;D kurde, jak można nie lubić kociaków?!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz