sobota, 24 maja 2014

Wakacyjna motywacja :)

Witajcie

W ciągu ostatnich dni było czuć powiew lata, a do wakacji pozostało nam już tylko 5 tygodni ! Wiadomo, że każdy planuje urlop inaczej, mi zostało jeszcze 4 miesiące na pracę nad swoim ciałem żeby w bikini wyglądać idealnie :) 5 tygodni to nie dużo, ale nie znaczy, że mamy stwierdzić po raz kolejny "W tym roku nie zdążyłam, odpuszczam i zacznę od stycznia" tylko po to żeby od stycznia nie zacząć i powtarzać tę mantrę do końca życia.

Chudnąc na zasadach zdrowej diety można po około 1 kg na tydzień, a więc możemy jeszcze spokojnie zrzucić 5 kilogramów do wakacji :) A to niemało ! Ważne jest żeby szczególnie spiąć tyłek, jeść zdrowo i regularnie ćwiczyć. Nie pora na wymówki.


Czeka mnie teraz ciężki okres- sesja. Obiecałam sobie, że po raz pierwszy dam radę i nie zrezygnuję z ćwiczeń i zdrowego odżywiania. Popuszczam nieco zasady, chyba oleję kompletnie plan treningowy, bo nie dam rady z czasem, ale przyrzekłam, że nie przestanę biegać, a przerwy w treningach nie będą trwały dłużej niż 2 dni. W tym roku już jest inaczej, bo wyglądam (i czuję się) coraz lepiej, więc szkoda by było zmarnować te wszystkie osiągnięcia ! Ja się nie poddam, a Ty ?!

Jeżeli macie trochę więcej czasu to można też pracować nad pielęgnacją tak co by skóra była pięknie nawilżona i cellulit w końcu opuścił wasze uda. Poniżej kilka linków do różnych postów, które mogą przydać się w tej przedwakacyjnej walce !

Co przegryzać w czasie diety?
Take away- czyli "fit" na wynos
Ćwiczenia na pośladki
Trening interwałowy
Jak pozbyć się boczków?
Ćwiczenia na nogi
Goodbye cellulite








Nie śpimy! Działamy ! :)

9 komentarzy:

  1. W moim przypadku 5kg to za mało :) Troszkę za późno się obudziłam, niestety.. Ale to nie znaczy, że mam zamiar przestać! :) Życzę powodzenia w zrzucaniu zbędnych kilogramów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kiedyś również sesje stawały na przeszkodzie, a po nich już trudno było się wkręcić z powrotem w ćwiczenia. Teraz nie dam się! Jestem z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tak latwo o kilogramy a tak trudno o ich koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne motywacje.. chce lato!!! niestety u mnie perspektywa 11-14 stopni i deszczu caly rok... depresyjnie.... juz nie moge doczekac sie wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Ale mi narobiłaś ochoty na lato!!! :)
    Ze tak powiem, 'I'm in' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najgorzej jest właśnie odpuścić :) ale potem ruch i zdrowe życie wchodzi w krew i nie da się inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety działałam, działałam i odpuścił;am ;/ Teraz od prawie dwóch tygodni trudno mi się znowu zmobilizować i powoli zaczynam tracić efekty, na które pracowałam w sumie od marca ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się nie poddaję! Taki trening jest dobry na "odświeżenie głowy" w czasie nauki. :)
    Zdjęcia bajeczne! Chciałabym się wybrać do ciepłych krajów najlepiej teraz!
    Powodzenia w sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki by Ci się udało! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz