sobota, 14 czerwca 2014

Dlaczego mnie nie ma? + inspiracje

Witajcie

Kochani piszę do was z małym sprostowaniem. Obecnie zaniedbuję bloga ze względu na sesję, która jest chyba najgorszą z dotychczasowych. Treningi cierpią, do poniedziałku udawało mi się jeszcze wyrwać trochę czasu na rolki, ale ostatnie dni były straszne. A najgorsze jeszcze przede mną.. Okresowo dopada mnie lekkie załamanie, ale wiem, że nie jestem w najgorszej sytuacji, bo praktycznie wszystko zdaję przy pierwszym podejściu.. Nie śpię, czasami przez 8 godzin nie mam czasu na jedzenie, nie ćwiczę, generalnie jestem zombiakiem bez energii do życia... Odkleił mi się zamek w aparacie i nie mam kiedy pójść do ortodonty, żeby go naprawić, także nie dziwcie się, że nie ma mnie ani tutaj ani na fb :)
Z dobrych wiadomości jedna jest taka, że dostałam się na 2 tygodniowy obóz naukowy, dzięki któremu zwiedzę kolejny kawałek Europy :) Austria, Szwajcaria, Czechy, Niemcy i Lichtenstein wchodzą w plan obozu :) W sumie to studia sprawiły, że Europę Środkową mam zaliczoną celująco, bo w październiku byłam już w Wiedniu i Graz :)
23 lipca (albo 24) wyjeżdżam do Dublina, także wakacje zapowiadają się na prawdę zachęcająco.
Trzymajcie za mnie kciuki, bo łatwo nie jest, ale wiem, że z waszym wsparciem dam radę ! Obiecuję, że w wakacje będziecie mieli notek pod dostatkiem :)









Momentami jest bardzo ciężko, ale w ogólnym rozrachunku staram się stosować do zasady "stay positive" :) A wam jak idą zmagania z sesją ?

7 komentarzy:

  1. Cierpliwie czekam, bo sama wiem jak to jest :))
    2 kierunki, dom, obowiązki i masa innych rzeczy dają mi popalić. Ale już niedługo.

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!!! szykuje sie ciekawy wyjazd :D super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do nas szybciutko!
    Powodzenia w sesji, trzymam kciuki za egzaminy. ;) Na szczęście po mojej sesji ani śladu, uff.
    Zazdroszczę Ci tego wyjazdu. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu zazdroszczę :D. Ale że się tak spytam gdzie ta dziewczyna na 1 zdjęciu ma nogi bo coś cienkie to :D nawet ja mam grubsze a to szok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i strasznie zazdroszczę :)
    A za sesję trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już od wielu lat sesji nie przeżywam, ale wakacje zawsze traktuję z sentymentem :)
    udanych zmagań i czekamy na wakacyjne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura, podziwiam, że z wszystkim tak dajesz radę i nie tracisz zapału

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz