niedziela, 6 lipca 2014

Nowości kosmetyczne

Witajcie

Przepraszam was za moją baardzo długą nieobecność, ale czym była spowodowana dowiedzieliście się ostatnio :) Na szczęście już wakacje, koszmary sesji za mną, chociaż ostatnie kolokwium poszło mi strasznie i pozostaje modlić się, żeby przyszły jakieś w miarę pozytywne wyniki..
We wtorek wyjeżdżam na wycieczkę objazdową po Europie, ale nie martwcie się, postaram się napisać kilka notek na zapas :) Poza tym możliwe, że będą jakieś migawki z podróży.

Dzisiaj mam dla was posta z nowościami kosmetycznymi, ponieważ trochę tych kosmetyków w ostatnim czasie się nazbierało :)


1. Eyebrow set, Catrice (15,99 zł w Hebe)- jako brwio-maniaczka nie mogłabym w końcu nie zakupić takiego kosmetyku. Wcześniej używałam cieni z paletki Sleeka, która niestety jest mocno poturbowana i nie nadaje się już na podróże :( Paletka Catrice składa się z dwóch cieni, małego lusterka i "szufladki" z aplikatorem i pęsetką. Oczywiście aplikator pozostawia wiele do życzenia, ale same cienie są super :) Nie mogę zbyt wiele jeszcze na ich temat powiedzieć, bo używałam ich tylko raz, ale jestem bardzo zadowolona. Są intensywne i mają chłodny odcień, raczej nie polecałabym blondynkom.

2. Wysuwana kredka do oczu, Essence (6,99 zł), kolor: Black Fever- jak wiecie mam bzika na punkcie tego, żeby kredka do oczu była wysuwana, a nie temperowana. Po ostatniej, słabej kredce z Bella do tej podchodziłam sceptycznie, ale używam od kilku tygodni i jestem BARDZO zadowolona :) Mocny kolor, długo i wyraźnie się trzyma, nie odbija się na górnej powiece, a w dodatku ma dobrą cenę. Na linii wodnej szału nie zrobi, ale chyba mało która kredka robi :)

3. Żel do brwi Eyebrow Filler, Catrice (9,99 zł w Hebe- chyba trafiłam na przypadkową promocję, bo normalnie kosztuje 14,99 zł)- pierwszy mój tego typu produkt i chyba nie do końca to czego szukałam, ale okazał się zdecydowanie przydatny. Ładnie nadaje kształt brwiom i trzyma je w ryzach przez długi czas. Dla dziewczyn z dużymi prześwitami i ciemnymi brwiami jak u mnie, trzeba będzie używać jednak cieni lub innego wypełnienia. Liczyłam, że ten jeden kosmetyk zastąpi wszystko do brwi, przyciemni i wypełni, ale niestety w tym się nie sprawdza. Za to trzyma perfekcyjnie :) Może efekt przyciemnienia będzie widoczny na jaśniejszych brwiach.

4. Lip Smacker Coca Cola Vanilla (2,99 zł w Hebe)- kupiony na mega promocji za namową koleżanki- strzał w dziesiątkę ! Cudownie pachnie, ma delikatny smak i fajnie nawilża, a do tego gadżeciarsko wygląda :) Wreszcie zrozumiałam fenomen Lip Smackerów.

5. Tusz Max Factor 2000 Calorie (19,99 zł w Rossmanie)- jak na razie czeka na swoją kolej, ale podkradałam go mamie i był bardzo fajny.



1. Oliwkowe mydło do ciała o zapachu cynamonu- prezent przywieziony przez rodziców z Korfu
2. Balsam do ciała opalizujący, Ziaja Sopot- dodatek do kremu do twarzy, wypróbowałam na ręce i niestety wydaje się zbyt brokatowy jak na mój gust
3. Krem do depilacji skóry wrażliwej, Ziaja (około 8 zł)- zwykle używałam tego z Bielendy, ale ostatnio nie byłam zachwycona i postanowiłam kupić coś nowego, zobaczymy jak się sprawdzi
4. Matujący krem do twarzy SPF50+, Ziaja (17,9 zł w aptece)- sporo na jego temat napisałam tutaj. To moje drugie opakowanie :)
5. Chusteczki do demakijażu, Alterra (3,39 zł w Rossmanie)- niezbędne na wyjazdy ! Zwykle używałam tych Biedronkowych, ale postanowiłam skusić się na powyższe, zobaczymy jak się sprawdzą :)


1. Odżywka pielęgnacyjna Ultra Doux, Garnier (około 10 zł)- mój włosowy hit ! Po użyciu tej odżywki moje włosy są miękkie i świetnie nawilżone :) Żadna inna drogeryjna odżywka nie dała tyle dobrego moim włosom.
2. Rozjaśniacz w spray'u, Joanna (8,49 zł w SuperPharm)- strasznie ciężko go dostać, ale jest on jednym z moich wakacyjnych hitów :) Udało mi się całkiem nieźle rozjaśnić ciemnobrązowe włosy i to jednym opakowaniem. Niestety nie udało mi się kupić kolejnej buteleczki, więc nie wiem czy będę dalej miała czym rozjaśniać. Polecam, bo daje świetny, naturalny efekt. Jest dedykowany blondynkom, ale na ciemnych włosach też się sprawdza.
3. Samoopalacz w spray'u, Sun Ozon (8,99 zł w Rossmanie)- jeszcze nie używany, także trzymajcie kciuki :D
4. Żel pod prysznic GoGo, Kallos (3 szt. za 9,99 zł w Hebe)- kolejny skutek promocji w Hebe :) wzięłyśmy z koleżanką na pół z myślą o obozie, jeszcze nie używałam, ale już wiem, że obłędnie pachnie! O ile dobrze pamiętam to nie zawiera parabenów.

Kupiłam także mydełko Wardi Shan na przebarwienia, ale niestety nie miałam aparatu kiedy jeszcze było nowiutkie i nieużywane :) Więcej na ten temat pisała Alina


Przedwczesne prezenty urodzinowe :) Jako, że opijałyśmy sesję i moje 21 urodziny (kończę 21 dopiero 21 lipca) dostałam od koleżanek upominki. Opaska na oczy dla śpiocha, który musi mieć egipskie ciemności żeby zasnąć i ciężarki na ręce/nogi do ćwiczeń na pewno będą eksploatowane :) Dzięki dziewczyny !


W Hebe dorwałam też perfum za 34,99 zł :) Na półce pisało, że kosztuje 49,99 zł, ale mam szczęście i za każdym razem przy kasie okazuje się, że płacę mniej :) Nie wiem czego to zasługa ! Zapach nie trzyma się jakoś super długo i jest nieco za słodki jak na upały, ale i tak mi się podoba!

O czym chcielibyście poczytać? Jako brwiomaniaczka planuję napisać coś na temat "makijażu" swoich brwi, chcecie? W głowie mam masę pomysłów, w tym bardzo dużo tych kosmetycznych. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać ! Piszcie jak mijają wam wakacje :)

8 komentarzy:

  1. najbardziej zaciekawilo mnie mydelko z Korfu, pewnie pieknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prezenty, ten set do brwi z catrice mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja - kosmetyki, które uwielbiam! Cena przystępna i działanie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę zobaczyć na samoopalacz w spray'u ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię kosmetyki ziaji, są skuteczne i tanie, więc czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka paletka do stylizacji brwi by mi się też przydała... już od dłuższego czasu zbieram się do zakupu jej i coś nie po drodze mi po nią. ląduje obowiązkowo na liście rzeczy do kupienia NA JUŻ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz