niedziela, 17 sierpnia 2014

29 dni do urlopu - mamo, co robić ?!

Witajcie

Wiem, że miał być post o rolkach, ale nadal nie mam zdjęć :( Sezon zdąży minąć zanim pojawi się notka, ale muszę ją jeszcze nieco dopracować- wolę opublikować później, niż wrzucić coś byle jakiego. Wczoraj wybraliśmy się z moim chłopakiem na kolację i co tu dużo mówić- nieźle się obżarłam. Uświadomiłam sobie, że urlop tuż, tuż i jeżeli chcę jakoś prezentować się na plaży to trzeba coś z sobą zrobić :) Skomponowałam plan treningowy i kilka założeń których będę się trzymać, oby w miesiąc udało się zmienić chociaż trochę !

Założenia treningowe:
-bieganie 4 razy/tydzień -1x interwały lub podbiegi, 2x średniej długości bieg 30-40 min, 1x dłuższy bieg ponad 40 min
- dzień cardio - trening cardio połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi z filmików FitnessBlender
- dzień rekreacyjny - ponieważ mam zamiar ćwiczyć 6 dni w tygodniu, postanowiłam, że jeden dzień będzie nieco luźniejszy, poświęcę go na rekreacyjną jazdę na rolkach czy na rowerze
-1x leg day, 1x arms day, 2x abs day
-do każdego treningu Mel B pośladki lub 2x6 min Chodakowskiej "brazylijskie pośladki"
-do każdego treningu 15-20 min rozciągania


Filmiki, których mam zamiar korzystać:

Nogi i pośladki:





Brzuch:


Ramiona:

+ Mel B klatka piersiowa (nie umiałam wyszukać filmiku)

Cardio:



Jeżeli chodzi o rozciąganie to zwykle robię ćwiczenia, które pamiętam jeszcze z wfu z podstawówki :) Jeżeli chcecie to mogę zrobić wam na ten temat notkę, ale zdjęcia uda mi się zrobić prawdopodobnie dopiero na Sri Lance.

Założenia żywieniowe - moja dieta była ostatnio w porządku, więc będę starała dalej dobrze się odżywiać z kilkoma dodatkowymi punktami 

-nie piję alkoholu (jedynie przy okazji spotkań ze znajomymi)
-2 litry wody dziennie
-codziennie herbata z pokrzywy i siemię lniane
-owoce jedynie do godziny 15
-1500 kcal dziennie
-więcej warzyw 
-staram się nie jeść słodyczy w ogóle i nieco ograniczyć zużycie miodu

To na tyle jeżeli chodzi o trening i odżywianie w ciągu najbliższego miesiąca, wierzę, że uda się jeszcze co nieco poprawić i, że na plaży nie będę miała czego się wstydzić :) Jutro zamierzam się zmierzyć (niestety nie mam wagi) i sprawdzę swoje wymiary za 2 tygodnie oraz po miesiącu.

15 komentarzy:

  1. Świetny wpis ! Zapraszam do mnie blog o aktywności fizycznej , zdrowym trybie życia i treningach, ale nie tylko :)

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ambitny plan i fajnie rozpisany. Zastanawiam się tylko czy te 1500 kcal przy tak intensywnym treningu to nie będzie trochę za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko 160 cm wzrostu i jestem dosyć normalnej budowy, więc moje zapotrzebowanie nie jest aż takie duże :) wszystko wyliczone na Slanku, więc powinno być ok. A na brak jedzenia nie narzekam, 1500 kcal można się spokojnie najeść :)

      Usuń
  3. Jakbym widziała swoje plany :D Co prawda teraz nie mogę biegać, ani robić takich ćwiczeń (problemy z kręgosłupem), ale wcześniej moje postanowienia i treningi (jeśli chodzi o te domowe) były bardzo podobne.
    Wczoraj się udało trzymać tych punktów? :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie daję radę :) Tylko zakwasy po treningu mam koszmarne :D Może poszukaj czegoś co można robić przy problemach z kręgosłupem, a najlepiej zapytaj lekarza. Może jakaś joga albo pilates? :) Zawsze można spacerować czy pływać, to chyba jest w porządku dla kręgosłupa. Ja miałam kiedyś problemy z korzonkami i do teraz jak czuję, że łapią to muszę trochę zwolnić

      Usuń
    2. Póki co lekarze pozwalają mi tylko na basen, ale czekam na kolejne wytyczne :) Dlatego pływam za trzech :D

      Usuń
  4. Sri Lanka?! Wow, liczę na baaaaaaardzo dużo zdjęć po powrocie :))

    A co do planu, to jeśli uda Ci się zrealizować nawet te 80% z niego, to na pewno efekty będą bardzo zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, pewnie zawalę bloga zdjęciami :D

      Usuń
  5. Ambitnie, a więc wypada życzyć powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do nowego spisu blogów o tematyce fit. Na razie jest w budowie ale mam nadzieję, że z pomocą Twojego bloga uda się go rozpowszechnić, a i Twój blog skorzysta będąc w spisie. Rzuć okiem FITNESIAKI

    OdpowiedzUsuń
  7. co daje herbata z pokrzywy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobra na włosy, podobno sprawia, że szybciej rosną. Na tym też bardzo mi zależy :)

      Usuń
  8. Plan bardzo bardzo ambitny, a ćwiczenia z Fitness Blender są prze świetne! Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam "Miley Cyrus Leg Workout"! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz