sobota, 9 sierpnia 2014

Ostatnie dwa tygodnie oczami telefonu

Witajcie

Miała być notka dotycząca wyboru rolek, ale nie mam niestety jeszcze zdjęć do niej, więc będzie musiała zaczekać. Dzisiaj mam dla was zdjęcia z ostatnich dwóch tygodni :)

Powitalny szampan ;) Zaraz po śniadaniu, stąd mleko ;d

 Sola, smażone bataty i jarmuż z krewetkami

 Wypad na piwo :) Zaraz po moim przyjeździe mieliśmy dwa dni pięknej pogody
 Wypad na piknik w najcieplejszy dzień irlandzkiego lata :) Do parku dojechałam na rolkach, zrobiłam 20 km 

 Testowanie możliwości aparatu w telefonie

 #selfie

 Drobiowe roladki z pomidorami, szpinakiem i mozarellą, a do tego szparagi i ziemniaczki - mój facet robi najlepsze obiady na świecie !

 Przygotowania do curry ;)

 Za to mistrzem śniadań jestem ja :)

 Śniadaniowy klasyk- pełnoziarniste naleśniki, w środku tahini, banany, śliwki i porzeczki 

 Placki z białka sojowego 

 Ogromna porcja lodów w kinie! Były warte grzechu :) A film "Strażnicy Galaktyki" bardzo polecam, spodobał się nawet mi, wielkiej przeciwniczce 3D i sci-fi

 Na grilla przygotowaliśmy deser z serkiem mascarpone, pyszny !


 Najlepszy burger jakiego jadłam !


Nie mam niestety zdjęć z wypadu na jogging w góry i kilku zdjęć pysznych śniadań :) Będę się starała dalej dokumentować wszystko dookoła, chcecie więcej takich notek ?

12 komentarzy:

  1. Roladki wyglądają zachęcająco :) jak I śniadania :)
    Film też mi się bardzo podobał:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie posty! A u Ciebie ile pysznego jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za:) No i przede wszystkim fajnie Cię zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś apetytu tymi zdjęciami :) W tym momencie dosłownie pachnie mi rybka, bataty (których jeszcze nigdy nie jadłam) i ten jarmuuuuż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bataty są super ! musisz koniecznie spróbować !

      Usuń
  5. Ale sobie pyszne rzeczy jesz! <3 smakowicie wyglądają na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja bym chętnie napiła się zimnego piwka :) Masz piękne włosy! Ja teraz planuje po obcięciu nie niszczyć ich rozjaśniaczami itp i może odrosną mocniejsze. A co do rolek chętnie bym poczytała. Zawsze chciałam mieć rolki, ale zastanawiam się czy nie jestem za stara :P U nas na rolkach to max widuje się 24 latki :) Ale lepiej 28 na rolkach niż w wieku 60 lat żałować prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, moim zdaniem nie ma ograniczeń wiekowych na rolkach ! Ważne, że jest się sprawnym i chętnym :) ostatnio Chodakowska chyba wrzucała swoje zdjęcia na wrotkach, a ona przecież młodziutka już też jednak nie jest ;) u mnie na wiosce też widziałam faceta koło 40tki, który świetnie się bawił :)

      Usuń
  7. Pozytywne zdjęcia i dużo dobrego jedzenia - takie notki zawsze przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz