poniedziałek, 15 września 2014

Haul zakupowy - ciuchy, kosmetyki, woski VIDEOBLOG

Witajcie

Już od dawna myślałam o nagraniu jakiegoś filmiku, ale ciężko było zebrać się na odwagę. W końcu jakoś tak wyszło, że rzeczy na haul w postaci posta nazbierało się aż za dużo i postanowiłam nagrać filmik.

Ubrania


Kosmetyki i woski Yankee Candle


Niełatwo było się zebrać na odwagę, żeby to opublikować.. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali dla moich błędów (maniakalne czytanie 'prajmark', zamiast 'primark' itp.). Nie patrzcie na mój makijaż oczu, bo tego dnia po prostu kreska mi nie wyszła :P 
Raz kozie śmieć! Czekam na krytykę :P
No i dajcie znać czy podoba wam się rozszerzenie bloga o filmiki i czy chcecie coś takiego zobaczyć w przyszłości :)

13 komentarzy:

  1. Filmiki na 100% są cudowne. Szkoda, że nie mogę ich odtworzyć. (Zatłukę brata, który wykorzystał limit). Jedyne na co stać mój internet to obrazek główny i wieczne buforowanie, ale mogę śmiało powiedzieć, że masz piękne włosy :) Zawsze chciałam mieć proste... ;)
    Ja... Bardzo dziękuję za to, co napisałaś na moim blogu. Jestem bardzo wdzięczna i będę o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka krytyka? Poszło świetnie! YC uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo miło się Ciebie ogląda! mam nadzieję, że pojawią się kolejne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zbyt negatywnie nastawiona, a wyszło super! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza, w której występujesz jest boska! Urzekła mnie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nagrałaś!!! Dziękuję :) Ciuszki świetne, szczególnie buty, kurtka i koszulki - tych nigdy za wiele ;) A makijaż oczu masz rewelacyjny! Poproszę więcej filmików! Kiss :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niepotrzebnie się stresowałaś, wyszło bardzo dobrze jak na pierwszy raz :)
    Jedynie mogłabyś dokładniej pokazywać te rzeczy, które kupiłaś, bo np. chciałam obejrzeć bardziej te buty Steve Madden, a mignęłaś nimi tylko przed kamerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama to zauważyłam dopiero po obejrzeniu, w trakcie kręcenia nie miałam pojęcia, że tak wszystkim macham ;d

      Usuń
  8. Moim zdaniem to i tak duża odwaga pokazać się na filmiku i publikować w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :)
    zapraszam do mnie ) agniesszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz