sobota, 1 listopada 2014

Ulubieńcy miesiąca - październik

Witajcie

Od dłuższego czasu strasznie chciałam zrobić dla was taką notkę. Niestety jakoś zwykle bywało tak, że przegapiałam koniec miesiąca i nie byłam w stanie na pierwszego wymyślić nic konstruktywnego. Dzisiaj pierwsza notka i mam nadzieję, że od tej pory każdego pierwszego będzie pojawiała się kolejna :) Nie wiem jak pójdzie mi z sekcją 'linki', ponieważ zwykle czytając ciekawy artykuł zapominam zapisać sobie linku :)


Serial/program
Raczej nie oglądam telewizji i seriali w niej lecących, a jak już coś oglądam to korzystam ze źródeł internetowych. W tym miesiącu za sprawą koleżanek ze studiów wciągnęłam się w oglądanie Top Model. Nigdy nie przepadałam za tym programem i nie wiem czy ta seria jest wyjątkowa, czy ja zaczęłam się nią wyjątkowo fascynować, ale bardzo spodobał mi się poniedziałkowy rytuał oglądania tap madl :)


Trening
Bieganie ! Zaniedbałam chyba wszystko inne, ale biegać nie przestałam :)


Piosenka
Rude- Magic przesłuchałam jakieś milion razy i nadal uwielbiam !


Film
Nie obejrzałam w zasadzie niczego nowego i nie mam pojęcia czy ta sekcja tutaj zostanie, bo zwykle oglądanie filmów w czasie roku szkolnego u mnie kuleje :)

Jedzenie
Sos barbecue z Biedronki (nie ma chyba najtragiczniejszego składu, a łyżka to 20 kalorii, które też da się przeskoczyć :P) jadłam nałogowo! :D Poza tym bardzo często zajadałam się talarkami z cukinii (z babcinego ogródka) i innowacyjnymi (babcinymi- jakżeby inaczej) piklami (miks ogórków, papryki, cukinii, cebulki i kabaczka- love it < 3

Książka
Doczytałam Wilka z Wall Street i stwierdziłam, że historia sama w sobie jest fascynująca! Film w sumie dupy nie urywał, ale był nie najgorszy (ah ten Leo < 3)


Kosmetyk
Kremowy żel pod prysznic Be Beauty z Biedronki, zapach maliny i wanilii. Mama kupiła go z myślą o mnie, bo nie lubi słodkich zapachów, a przepadłyśmy obie ! Ogromna butla z pompką kosztowała jedynie 7,99 zł, żel jest mega kremowy i ma obłędny zapach! Pachnie jak malinowa mamba, wąchając go po raz pierwszy ubrudziłam cały nos ;d a najchętniej zlizałabym go z ręki :)

Odkrycie
W tym miesiącu nie odkryłam chyba niczego szczególnego.. No może poza tym, że mam w domu jeden pion kanalizacyjny, a ciepła woda w kranie zawsze jest po lewej stronie - fascynujące życie studenta :)

Zapach 
Udało mi się w końcu zakupić kominek do wosków i powoli wypróbowuję swoją kolekcję wosków Yankee Candle < 3  Black Plum Blossom skradł moje serce ! Kwiatowo-owocowy, słodki, ale nie mdły zapach. Wpasuje się w każdą porę roku i umili nam wieczory w domu :)


Kanał/filmik na yt
Nie miałam jakichś szczególnych okazji do oglądania youtube'a, głównie przez brak czasu, ale zdarzyło mi się obejrzeć kilka filmików Maxa. Kilka miesięcy temu ten kanał pokazał mi mój chłopak i od czasu do czasu wpadam posłuchać co na dany temat sądzi Max Kolonko. Poza tym bardzo lubię jego głos i nigdy nie mogę ogarnąć jak można tak szybko mówić! Filmiki są bardzo krótkie i zwykle trwają 3-7 minut, więc nie zabierają zbyt wiele czasu.


Linki

Piękno Bonsai zauroczyło mnie totalnie! Zapragnęłam wyhodować własne drzewko w przyszłości.


Dubaj nigdy mnie nie znudzi! Jeżeli zanudziły was już moje posty na temat Dubaju to zapraszam na bloga Mariannan ;d

Organizacja czasu i życia to ostatnio rzecz, która dała mi się we znaki. Aplikacje na telefon mogą nam w tym znacznie pomóc ! 
A o samej organizacji napiszę na pewno jeżeli w indeksie znajdę takie oceny, które zagwarantują mi ewentualną kwalifikację do Erasmusa. Wierzcie mi, w organizacji czasu mam teraz poziom ninja i zaginacza czasoprzestrzeni łącznie :D

Jak widzicie nie mam niestety zdjęć do każdego podpunktu, ale będzie łatwiej kiedy w końcu kupię telefon. Cała sprawa powinna zostać zamknięta w miesiąc, także trzymajcie kciuki :) Od grudnia blogowanie będzie o tyle łatwiejsze !
Dajcie znać jak wam minął październik :)

12 komentarzy:

  1. Ten żel pod prysznic musi cudownie pachnieć <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na żel z biedronki, ale o czekoladowym zapachu. Mi osobiście w pierwszej chwili skojarzył się z budyniem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Top Model :D Dżoanna Krupa jest boska :D ta edycja jest według mnie najlepsza ;) kocham Baryzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też książka podobała się dużo bardziej niż film, chociaż Leo jak zawsze był boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, Leo jest jak wino, im starszy tym lepszy :D <3

      Usuń
  5. Hej, jestem nowa i przed chwilą założyłam bloga. Jeżeli masz dla mnie cenne rady to wpadnij, z pewnością zaciekawi Cię też moja historia... Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji chwili wolnego wpadnę do Ciebie na pewno :)

      Usuń
  6. Czy tylko ja nie oglądam Top Model? Heh. Dziewczyny z klasy mówią na mnie "Dżoana" ale to nie przez wygląd, ani sylwetkę tylko przez nazwisko :P
    W październiku zaszalałam i poszłam do kina na Dracula Historia Nieznana. Uch. Było super ^^
    Znasz jakieś dobre ćwiczenia na nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy co chcesz z nogami zrobić :) Napisz mi coś więcej a na pewno pomogę ! A jak na razie mogę z czystym sumieniem polecić Mel B Legs i Miley Cyrus Legs Workout :)

      Usuń
  7. Eh.. Szkoda, że dopiero teraz tu zajrzałam... Byłam dziś w Biedronce i nie zauważyłam tych żeli :( Uwiebiam takie smakowite zapachy.. I uwielbiam malinową mambę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to jest seria BeBeauty, więc możliwe, że wypuszczą na stałe i szybko się zaopatrzysz, zapach jest obłędny ! Ja bardzo liczę na to, że wyjdą balsamy z tej serii, bo jestem zakochana <3

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz