niedziela, 21 grudnia 2014

Przegląd tygodnia

Witajcie

Kochani przepraszam was za moje rzadkie wizyty na blogu w ostatnim czasie. Wiąże się to z gorącym okresem na studiach oraz tym, że przez ostatni tydzień w Polsce był mój chłopak i internetu używałam naprawdę sporadycznie. Poza tym od zeszłej soboty zaliczyłam już chyba wszystkie możliwe choroby i robię co mogę, żeby jakoś wyglądać przed świętami. Niestety mój chłopak wyleciał dzisiaj z powrotem do Dublina i strasznie mi z tego powodu przykro, ale trzeba przecież iść do przodu. Do świąt zostały 2 dni i w sumie nie jestem tak bardzo do tyłu z przygotowaniami (ok, nie przyłożyłam się za bardzo do porządków, ale przynajmniej mam prezenty). W ostatnim tygodniu sporo się działo i miałam możliwość cykania fotek telefonem mojego chłopaka, więc nazbierało się nieco materiału na przegląd (tak, może w końcu w przyszłym tygodniu stanę się szczęśliwą posiadaczką smartfona).

 W zeszłą sobotę odwiedziliśmy EkoBazar w Mikołowie 

 Za jarmuż zapłaciliśmy majątek, ale był mega dobry. A jabłka pachniały jak żadne inne! Kupiłam jeszcze herbatkę z czystka ;)

 Byłam w tym roku bardzo grzeczną dziewczynką i dostałam od mojego chłopaka wymarzony kask na deskę z POC'a. Dziękuję raz jeszcze :* a resztę prezentów pokażę po świętach ;)

 Moja wioska 

 Chipsy z jarmużu są totalnym hitem !

 Kuchnia mamy mojego chłopaka jest bardzo fotogeniczna, a herbatka z miodem i cytryną niezastąpiona przy złym samopoczuciu.

 Mój mężczyzna w kuchni: comber jagnięcy, ziemniaczki zrobione w stylu, którego nazwy nie mogę powtórzyć, jarmuż i puree z kalafiora < 3

 Polibuda

 Kolacja u mamy, sałatka z bekonem i fasolą, a do tego czosnkowa bagietka. Chcecie przepis ? ;)

 Katowicka Biała Małpa oferuje genialny przegląd piw. Belgijski wiśniowy Kriek to chyba najsmaczniejsze piwo jakie piłam! Cholerstwo jest drogie, ale faktycznie mega wiśniowe :) Warto pokusić się i spróbować.

 Katowice nocą

 but first, let me take a selfie ;d

 Wybraliśmy się na kolację do restauracji Wodna Wieża w Pszczynie. Jestem pod wrażeniem! Chcecie posta z serii "Warto odwiedzić"?

 Zostaw dziecko same w łazience, z Twoim telefonem... Ta dam ;d

Restauracja znajduje się na ósmym piętrze, a widok jest niczego sobie

Już niedługo mam zamiar zainwestować w telefon, więc takie posty na pewno będą gościły tutaj częściej. 

Życzę wam pogodnych, ZDROWYCH, wesołych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :) U mnie w tym roku będą to święta w Polsce, stęskniłam się za babciną kuchnią. 
Chcecie posta na temat tego co u mnie tradycyjnie znajduje się na stole wigilijnym? 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam smakować nowych piw, najlepiej z dodatkiem jakiegoś smaku. Niedawno piłam ciekawe niemieckie wiśniowe i truskawkowe :). Śliczne migawki, dużo się u Ciebie działo. Ja w tym tygodniu niestety tak jakoś tradycyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem piwa jestem okropna i nie powinnam tego pisać na fit blogu :D w zeszłym tygodniu skosztowałam takiej ilości nowych piw, że aż wstyd :D ale Krieka polecam z czystym sercem ;) a jak lubisz smakowe to wszelkie angielskie i irlandzkie cidery na pewno przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź. Fit bloger też człowiek i napić się może.

      Usuń
  2. Dużo bardzo ładnych klimatycznych zdjęć tu widzę, aż miło !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam ładnie :) uwielbiam świąteczny nastrój :) wesołych świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotele z restauracji w Pszczynie mnie urzekły. Miło Cię było zobaczyć! Też lubię od kilku lat oryginalne piwa, mój faworyt na imprezy to Fortuna Czarne, ale nie gardzę nowymi smakami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda, wzruszyłam się trochę, widząc ten znajomy dworzec w Kato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam jeszcze jarmużu:( ale musze spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zdjęcia. Bardzo klimatyczne i naprawdę fajne. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz