środa, 31 grudnia 2014

Ulubieńcy roku

Witajcie

Był już post z podsumowaniem, czas więc na ulubieńców roku ;) Ostatni post w roku 2014, kolejny będzie już noworoczny :D

1. Serial/program
Projekt Runway
2. Trening
Bieganie, rolki


3. Ćwiczenie
Przysiad, nie ma nic lepszego niż poczciwy przysiad!
4. Piosenka
Ciężko mi wybrać jedną piosenkę, którą mogłabym uznać za ulubieńca roku, bo nie bardzo pamiętam czego słuchałam na początku. W ostatnim czasie częstym towarzyszem przy projektach był Timmy Trumpet.



5. Film
Bogowie, spodobał mi się strasznie :) Dobry przykład na to, że najlepsze scenariusze pisze samo życie.
6. Jedzenie
Krem z dyni (nieskromnie przyznam, że robię najlepszy) zdecydowanie skradł moje serce, ponadto polubiłam też bataty pod każdą postacią. Śniadaniowo odkryciem i ulubieńcem roku jest kakaowy omlet z kaszką manną. W tym roku zdarzyło mi się też odwiedzić kilka świetnych restauracji (Armani Ristorante, Wodna Wieża, Jamie's Italian) i jedzenie jakie tam jadłam zdecydowanie trzeba zaliczyć do ulubieńców.


7. Książka
Gdy nadejdzie jutro- Sheldon Sidney, Wilk z wall street- Belfort Jordan
8. Kosmetyk
a) kolorowy: cienie do brwi, żel do brwi- duet, kredka essence
b) pielęgnacja: suchy szampon Batiste, rozjaśniacz w spray'u, Sanex antypersp, płyn dwufazowy Ziaja, odżywka do włosów Ultra Doux
9. Odkrycie
Do odkryć roku muszę zaliczyć woski Yankee Candle w których jestem totalnie zakochana! Wprowadzenie jarmużu i dyni do mojego menu też jest swego rodzaju odkryciem roku, nie wiedziałam, że dynia może być smaczna pod tyloma postaciami ;)
10. Zapach 
Lancome- La vie est belle, YC- Spiced Orange, Black Coconut


11. Zakup
Czytnik ebooków Prestigio- może nie jest demonem szybkości i wynalazkiem technicznym najwyższych lotów, ale dzięki niemu nie muszę się martwić, że będąc 2 miesiące za granicą nie będę miała czego czytać. Poza tym nie waży tyle co zwykła książka i nie obciąża (wystarczająco już ciężkiej) torebki.
Drugim zakupem roku są rolki, które sprawiły mi sporo frajdy. Obecnie leżakują w Irlandii i czekają na nowy hamulec ;)
12. Kanał/filmik na yt
Do ulubionych kanałów na YouTube koniecznie muszę zaliczyć oba kanały Panny Joanny: PannaJoannaMakeUp i PannaJoannaZaGranicą, ostatnio odkryłam i bardzo polubiłam także kanał Loveandgreatshoes
13. Blog
Jakoś ciężko mi znaleźć ulubionego w tym roku bloga, lubię wpadać do Rock Glam Princess na tydzień w zdjęciach.
14. Ciuch
a) ćwiczeniowy: legginsy w panterke
b) zwykły: pseudo skórzana kurtka z lumpeksu, brązowe balerinki z Primarku, buty Steve Madden upolowane w TkMaxx
dokładnie ta kurtka i te balerinki ;)

15. Sklep
TkMaxx- nie kupuję w nim jakoś szczególnie dużo, ale bardzo lubię się tam szwendać, zwłaszcza po dziale domowym.
16. Dodatek
Okulary Missoni kupione w TkMaxx


17. Wydarzenie roku
Wydarzeń roku było w sumie sporo, muszę zaliczyć do nich założenie aparatu ortodontycznego, osiemnastkę młodszego brata, wyjazd do Dubaju i na Sri Lankę. Poza tym ważnymi dla mnie wydarzeniami były złote medale olimpijskie Kamila Stocha i zwycięstwo w Pucharze Świata oraz wszystkie sukcesy polskich kolarzy na wielkich tourach, ot takie zboczenie fanki sportu :)

Rok 2014 dobiega nam końca, więc życzę wam, aby nadchodzący 2015 był lepszy od poprzednika ;) Zapraszam na bloga w nowym roku Kochani ! :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moich postanowieniach noworocznych powinnam zawrzeć częstsze odwiedzanie TKMaxxa :D uwielbiam skoki narciarskie i bardzo cieszyłam się z sukcesu Kamila, ale też i Justyny Kowalczyk. A jedzeniowo rządziło leczo, którego przygotowanie doprowadziłam do perfekcji! Najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :). TKMaxx mnie przytłacza :(, kiedyś Mio dobre ceny na odżywki do włosów tigi

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy New Year :) Świetne zestawienie, okulary idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie umiem się odnaleźć w TKMaxxx, za to uwielbiam szwendać się po sklepach z akcesoriami domowymi, jest teraz tyle ślicznych rzeczy w nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie umiałam ;d ale teraz albo idę kompletnie bez celu się poszwendać na kilka godzin, albo na jeden konkretny dział ;) poza tym nie mam pojęcia jak wygląda TkMaxx w Polsce, bo nie mam żadnego w okolicy i chodzę tam tylko w Irlandii ;) z TkMaxxem jest trochę jak z lumpeksami, albo uwielbiasz albo nienawidzisz :D

      Usuń
    2. To ja chyba już się nigdy nie przekonam, nie mam cierpliwości do szukania, i tak jak w lumpeksach nigdy niczego nie znalazłam, tak i w TK nigdy nic nie widzę, albo raczej cierpliwości nie mam ;) i czasami zazdroszczę ludziom jak widzę jakie perełki wynajdują :D

      Usuń
  6. Fajne podsumowanie, analizowałam w trakcie czytania co ja bym w każdej rubryce napisała..
    Pozdrowienia i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz