wtorek, 6 stycznia 2015

Plan treningowy

Witajcie

Jak wiecie, kilka dni temu wróciłam na siłkę i zaczynam znów regularnie trenować. Niestety nie jestem w stanie przesiadywać na siłowni codziennie, więc w planach mam 2-3 treningi tygodniowo właśnie tam, a reszta będzie w domu. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, bo na razie wygląda bardzo spoko :)


Poza tym mam zamiar dokładać cardio przy krótszych treningach, ale nie rozpisywałam tego dokładnie, generalnie jest tylko jeden typowy cardio day.

Serie: 3 x 12 (przez pierwsze dwa tygodnie będę robiła po 2 serie, bo może być różnie), nie wiem tylko czy robić obwody czy każde ćwiczenie po 3 serie i przechodzić do następnego, może mądrzejsi coś doradzą ? :D

Opis:
Cardio- 40-60 min: bieganie, skakanka, orbitrek, basen
Trening ogólnorozwojowy 
przysiad na bosu
przysiad z jedną nogą na bosu z wymachem nogi w bok
trx- przyciąganie kolan do klatki piersiowej klik
unoszenie bioder z jedną nogą na bosu klik
plank (60 s)
'wspinaczka' na odwróconej bosu klik (jeżeli dam radę zrobić)
podciąganie się na trx
Abs- Mel B abs i brzuch, Tiffany boczki
Interwały- 15-20 min: bieganie, skakanka, orbitrek
Trening górnych partii ciała
pompki tricepsowe na ławeczce klik
ściąganie drążka do klatki
ściąganie drążka do karku
wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia klik
zginanie przedramion z hantlami
odwrócone rozpiętki w opadzie tułowia
unoszenie rąk z planku (nie mam pojęcia jak fachowo nazywa się to ćwiczenie) klik
Nogi
przysiad wykroczny z hantlami
przysiady bułgarskie z hantlami
przysiad z kettlebell lub sztangą
martwy ciąg (jeszcze stoi pod znakiem zapytania)
przysiad i wymach nogi w tył
unoszenie bioder w leżeniu tyłem
wymachy ugiętej nogi w górę (nie mam pojęcia jak to inaczej nazwać ;d) klik 
wymachy prostej nogi w górę (to samo co wyżej tylko z prostą nogą :d)

Tabelka do kontroli postępów :) (nie krzyczcie na niską wagę, mam 160 cm wzrostu, poza tym ostatnio ze stresu schudłam 2 kg, 0,7 kg już udało się odzyskać, ale bardzo niska waga nie jest moim celem!)


Dajcie znać co myślicie i czy jako tako to wygląda ;) Trening ogólnorozwojowy już zrobiłam i to w 3 seriach, jest moc, wierzcie mi! Za jakiś czas pojawi się post z podsumowaniem ;)

22 komentarze:

  1. Ja mam inne cele więc mój trening inaczej wygląda, ale za Ciebie trzymam kciuki :D Dasz czadu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyczę powodzenia bo rozpisałaś to bardzo fajnie, ja mam nadzieje że bede mogła robić chociaż 3 treningi w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro czasu brak, to może spróbuj interwały, czy HIIT? Bardziej efektywne, a mnie czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że robię interwały raz w tygodniu :) A z brakiem czasu chodzi mi bardziej o to, ze nie mam czasu przemieszczać się kilka razy w tygodniu na siłownię, bo to zabiera mi najwięcej czasu

      Usuń
  4. Jeżeli jest to trening ogólnorozwojowy i masz taką możliwość to połącz ćwiczenia w obwody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ogólnorozwojowy robiłam właśnie dzisiaj w obwodach, trochę było ciężko, bo to mała siłownia i obok ćwiczył trener ze swoją podopieczną, a bosu mamy jedną, ale dałam radę :D A resztę siłowych będę chyba robiła oddzielnie,a nie w obwodach, bo 'logistycznie' tak najlepiej wyjdzie

      Usuń
    2. No właśnie to jest częsty problem na siłowniach z obwodówkami, ja też z powodu dostępności sprzętu robię serię a nie obwody

      Usuń
  5. Wiesz co ja rok 2015 zaczęłam z książką Ewy Chodakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mało warzysz :O a ćwiczysz tyle jeszcze :O :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już to 'ważysz' ;) pisałam, że po pierwsze mam 160 cm wzrostu i patrząc na BMI mam jeszcze w wadze zapas, a schudłam nie z własnej woli a ze stresu, nic nie poradzę. Nie będę z tego powodu rezygnować z ulubionej czynności, a waga wzrośnie jak będzie dobra dieta, poza tym przy tym treningu (i odpowiedniej diecie) chociaż odrobinę powinna w górę pójść tkanka mięśniowa ;)

      Usuń
  7. Wspomniałaś w tym poście o bułgarskich przysiadach, pewnie je znam tylko pod inną nazwą. Na czym polegają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.ytimg.com/vi/dQ-szcaVEjo/maxresdefault.jpg tak wyglądają :) moje ulubione <3

      Usuń
  8. Powodzenia! :D
    Ja zakochałam się w kalinistyce i póki co wszystkie ćwiczenia robię w domu. :) Do tego biegam, wprowadzę skakankę (bez skakanki na razie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to ta kalinistyka? Przepraszam za brak wiedzy, ale w życiu o tym nie słyszałam ! :D

      Usuń
  9. wygląda ciekawie, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plan to podstawa. Też sama muszę swój stworzyć :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ilość, a wytrwałość :D Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam nadzieję, że dam radę :) dziękuję i nawzajem !

      Usuń
  12. Ciekawy plan! Powodzenia!
    Ja też zmieniłam właśnie trening na bardziej intensywny. I w sumie zbliżone wymiary mamy trochę, także tym bardziej się identyfikuję z twoją akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Chciałabym nominować Cię do zabawy "Dobre myśli". Jeśli masz chwilę czasu i ochotę, to zapraszam do mnie po szczegóły :)

      Usuń
  13. Świetny plan, cieszę się ze trafiłam na Twojego bloga bardzo tu ciekawie - obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz