piątek, 30 stycznia 2015

Ulubieńcy miesiąca- styczeń

Witajcie

Dzisiaj czas na podsumowanie miesiąca, oczywiście w ostatnim miesiącu skupiłam się na nauce i walce z sesją (albo raczej z przedsesyjnym rozgardiaszem), więc niektóre kategorie pozostały martwe, inne za to mają się dobrze.

Serial/program
Niestety w styczniu praktycznie niczego nie oglądałam, więc niczego ciekawego wam nie pokażę.

Trening
W styczniu wróciłam na siłownię i pomimo ciężkiej walki dałam radę w miarę regularnie chodzić na siłownię i w zasadzie nie mam jednego ulubionego treningu, w zasadzie mogłabym tam spędzać cały wolny czas i ogólnie rzecz biorąc trening siłowy należał do ulubionych.
Jeśli chodzi o wyzwanie 1000 km w 2015 roku to udało się zrobić na razie 24 km na bieżni, uważam to za niezły wynik, patrząc na to, że zwykle w czasie sesji zawieszałam treningi :)

Po więcej zdjęć zapraszam na mój instagram.


Piosenka

Hozier- Take me to church

Iggy Azalea ft. Rita Ora- Black Widow

Film
W styczniu udało mi się wybrać do kina na film "Pani z przedszkola", niestety nie ma czego polecać
:(

Jedzenie
W tym temacie działo się sporo :)
- owsianka- wróciła na poranny talerz i zdecydowanie na nim króluje
- herbata o smaku Gruszka Karmel- trochę obawiałam się, że będzie mdła, ale jest przepyszna!
- serek Tutti Ciastko Cytryna- wiem, że takie serki to sam cukier, tłuszcz i chemia, ale ciastko cytryna jest obłędny i nie mogę sobie odmówić !
- soki- moi rodzice zakupili sokowirówkę i bardzo często pijam teraz soki owocowo-warzywne. Są o niebo lepsze o tych kupnych, no i znacznie zdrowsze!


Książka
Ciężko mówić o ulubieńcach w tym temacie, skoro ostatnio czytałam głównie notatki z kanalizacji i innych tego typu przedmiotów..

Kosmetyk
Tusz Wibo Growing Lashes, kupiłam po dobrych opiniach zasłyszanych na youtubie i jestem bardzo zadowolona, chyba faktycznie trochę wspomaga wzrost rzęs.

Odkrycie
Aplikacja Google Keep to odkrycie tego miesiąca ;) Zdecydowanie pomogła mi ogarnąć życie i uczelniane sprawy! Polecam, bo jest darmowa i bardzo pożyteczna :)


Zapach
Black Cherry od Yankee Candle- kupując go byłam przekonana, że go sprzedam, bo w folii kompletnie do mnie nie przemawiał. Jakoś tak wyszło, że go otworzyłam i przepadłam! Mega owocowy i orzeźwiający, częsty towarzysz wieczornych sesji naukowych :)

Kanał/filmik na yt

Podobno Kylie Jenner twierdzi, że większe usta to zasługa tylko i wyłącznie makijażu. Pewna vlogerka postanowiła to sprawdzić i zrobiła komiczny tutorial na ten temat :)


Linki

Natknęłam się na artykuł w którym pokazano aktorów grających w Titanicu wtedy i teraz. Moim zdaniem Leo jest jak wino-im starszy tym lepszy, nie wiem tylko czemu w tym porównaniu wybrano tak niekorzystne zdjęcie ;(

Seria niesamowitych zdjęć, sama historia też ciekawa. Wiem, jak czuła się ta dziewczyna, ponieważ mój chłopak na wakacjach też musi zrobić zdjęcia wszystkiego, dosłownie wszystkiego dookoła.

To by było na tyle, mam nadzieję, że w lutym będę miała wam więcej do pokazania ! :) Dajcie znać jak wam minął styczeń.

6 komentarzy:

  1. Witam, przez przypadek natrafiłam na Twój blog i chyba mam szczęście! ;) Ja regularnie biegam od dobrych kilku lat, ale dopiero od tego roku zaczełam chodzić na siłownie, bo moje ręce proszą sie o troszkę większą mase mięśni :) 24 km to bardzo dobry wynik w bieganiu od początku roku! Powodzenia w dążeniu do 1000 kilometra!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy ;) u mnie też by się przydało trochę masy, dlatego siłownia to mus ;d

      Usuń
  2. A u mnie treningi siłowe w domu. :D
    Za to bieganie - katastrofa. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam herbatę o taki smaku i mnie bardzo smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta owsianka wygląda super :D Kosmetyki z wibo są naprawde fajne choć do marka polska :D a próbowałaś eyelinera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, bo oni mają chyba tylko te z pędzelkiem, a ja jestem sierotą i potrzebuję takiego z twardą końcówką, jak pisak :D Od lat jestem wierna Eveline, ale może kiedyś zaryzykuję z Wibo ;d

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz