niedziela, 4 stycznia 2015

Tydzień w zdjęciach (week 1)

Witajcie

Dokładnie tydzień temu kupiłam nowy telefon i postanowiłam, że 'tydzień w zdjęciach' będzie się tutaj pojawiał od teraz regularnie co niedzielę. Zapraszam was więc na kilka fotek z zeszłego tygodnia!

 Na sylwestra miałam być kobietą-kotem ;d (wiem, wiem skarpetki i ta mina...)

 Pizza w czasie spotkania z okazji urodzin przyjaciółki :) 

 Upiekłam tort ! ;d 

 Ewka nie bij za to zdjęcie ;d

 Na autobus czekałam w niewielkiej, hipsterskiej knajpce

 Śnieg i słonko, a teraz plucha i wiatr ;(

 Pyszne chińskie jedzonko, niestety zdjęcie lekko niewyraźne



 Sylwestrowe z Ewcią :*

 Selfie w łazience musi być !

 Z kobiety-kota wyszedł jednak kościotrup ;d

Sylwester ;)


Krem marchewkowo-brokułowo-kalafiorowy, mniam !

Wczoraj zaliczyłam powrót na siłkę po prawie dwuletniej przerwie ;) Nie wiem czemu nie uwieczniłam tego momentu ;( muszę przyzwyczaić się do nowego telefonu i tego, że teraz wszystko mogę dokumentować :D

Możecie mnie teraz znaleźć także na instagramie!

16 komentarzy:

  1. super, że będą się pojawiały takie posty! strój kościotrupa świetny ;) ah jak ja uwielbiam chińskie jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piekne wlosy <3 i torcicho bym zjadla, wyglada pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana :* nieskromnie przyznam, ze było całkiem całkiem ;d

      Usuń
  3. Przepięknie wyglądałaś na Sylwestra :) i gratuluję decyzji o powrocie na siłownię!

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, chętnie będę częściej zaglądać ;-)
    www.kararinaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojoj jakie pysznosci.... slicznie wygladasz a w stroju szkieletora rewelacja!!!! hipsterska knajpa super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha strój kościotrupa czaderski! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie w tym stroju kościotrupa ;p
    Trzymam kciuki za siłownie

    fraiseee.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski stój kościotrupa :D Choć trochę kusi mnie myśl o stroju kobiety koto-kościotrupa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha boję się myśleć jak by to mogło wyglądać :D

      Usuń
    2. Myślę, że to mogło by być ciekawe doświadczenie ;)

      Usuń
  8. Fajny strój wybrałaś ;) Ogólnie bardzo pozytywny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie śnieg bez słonka, oby nie topniał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niech nie topnieje, nie ma nic gorszego niż bagno wszędzie

      Usuń
  10. Fajne zdjęcia :) ciężarówka najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są wspaniałe, bardzo podoba mi się klimat który jest obecny na tym blogu :) !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz