niedziela, 11 stycznia 2015

Tydzień w zdjęciach (week 2)

Dzień dobry ;)

Mamy niedzielę, a więc czas na kolejny tydzień w zdjęciach!

Niedzielne śniadanko ;)

W poniedziałek udało się otworzyć sezon snowboardowy, jedynie 2 godziny, ale zawsze to już coś!

Z młodszym bratem ;)

 Jest obłędny!

Poniedziałkowy trening na skakance - cardio day!

 Upolowane w biedronce

 Ciągle uczę się robić idealne wzorki ;)

 Widok z okna

 Oldscholowy talerz :D

W piątek wybrałyśmy się z koleżankami do kina, 'Pani z przedszkola', film specyficzny i średni, ale momentami był śmieszny

Lekko niewyraźne ;d


Sobotnie kokszenie zaliczone, niedzielne niestety w domu ;(

Dajcie znać jak wam minął ten tydzień :) Mi zapowiada się sporo terminów projektów i egzaminów, a od środy jestem na konferencji. Będzie bardzo intensywnie, ale muszę jakoś pogodzić ćwiczenia z uczelnią :) Trzymajcie kciuki ! Za tydzień powinno pojawić się sporo zdjęć z konferencji ! 

9 komentarzy:

  1. Fajny miałaś ten tydzień ;) Też muszę pomyśleć, by zaopatrzyć się w domu w skakankę. Na siłowni zawsze jest o to bitwa, a 500 na skakance w domu mija milej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo aktywny tydzień :).

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ale zazdroszczę Ci tych zaśnieżonych górek, też bym sobie pojeździła (choć nigdy nie próbowałam :P).
    A jaka fajna siłownia, ile hantli <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że te hantelki 20-kilogramowe to nie tylko do zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, 'nie od razu Rzym zbudowano', więc nie ma co się rwać na nie wiadomo co, jak dopiero się wraca do treningu siłowego, prawda?

      Usuń
  5. Snowboard i yankee candle!!<3 moje ulubione:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jeździłam na snowboardzie, ale i tak zazdroszczę :D

    bardzo dajny tydzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tydzień :) Choć akurat sporty zimowe mnie nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty z taką dawką zdjęć, nic tylko przeglądać i troszkę zazdrościć! :)

    Pozdrawiam

    fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz