wtorek, 20 stycznia 2015

Tydzień w zdjęciach (week 3)

Witajcie

Przepraszam, że z dwu dniowym poślizgiem, ale studia mnie wchłonęły. Zatem szybka relacja z zeszłego tygodnia.

 Jeszcze trochę świąteczne Tychy :)

Zimowe selfie, niestety mój ukochany komin zaginął w akcji ;(

 A cała wyprawa była organizowana w celu zrobienia paznokci, kocham te sweterki !

 W środę wyjechałam na konferencję do Świeradowa Zdroju, tak wyglądał nasz pokój.

 Hotel był naprawdę niezły, przyznam się, że nie ćwiczyłam, ale za to wygrzałam tyłek w saunie ;) Te 3 dni były mega potrzebne do naładowania akumulatorów przed sesją- a teraz walczę ;d Na szczęście jedzenie było bardzo zdrowe i nie było okazji do grzechów :)

 Pierwszego dnia wybrałyśmy się do hotelowego Jazz Clubu

 Mohito było obłędne

 Poranek, góry, świeże powietrze i ładny widok z okna, czego chcieć więcej?

 Wybrałyśmy się na aż jeden wykład w ciągu dwóch dni ;d 

 Bankietowe selfie i pomadka Bourjois, Rouge Velvet Edition 'Ole Flamingo' na ustach, pożyczona od koleżanki, ale jestem pewna, że wyląduje w końcu w mojej kosmetyczce!

 Najfajniejsza fototapeta jaką widziałam!

 Długi spacer do urokliwej Pobiednej

 Stary i zaniedbany pałac w Pobiednej

 Deser ostatniego dnia, nie zmogłam ! :)

 Uzdrowisko w Świeradowie

 Świeradów



 Hala w uzdrowisku

Zdobycz z Biedry, jest pycha!

To tyle co do ostatniego tygodnia, teraz będzie chwilowy przestój na blogu ze względu na terminy oddania projektów i całą masę egzaminów. Przyznam się bez bicia, że plan treningowy chyba muszę odpuścić, bo ledwie starcza czasu na spanie. Mam nadzieję, że ogarnę szybko przynajmniej część przedmiotów i będzie luz. 

Pozdrawiam i obiecuję pojawić się niebawem!

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za udaną sesję.

    Ty zgubiłaś komin, a ja swoje ulubione rękawiczki :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat tych zdjęć. :)
    U mnie sesja praktycznie zakończona. Jeszcze tylko dwa egzaminy w poniedziałek i wolne, prawie 3 tygodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te sweterkowe paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie 
    Dieta fit ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwe fotki :) Tychy - niedaleko mnie :) Co do komina to PIONA - ja też tej zimy zgubiłam mój ukochany komin :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio prawie zgubiłam szalik, który już sobie kupiłam po zgubie tamtego ;d oo też ze Śląska ? :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz