poniedziałek, 23 lutego 2015

Dobroci z MAC'a

Witajcie

Kilka postów temu pokazywałam wam prezent walentynkowy od mojego chłopaka i byliście zainteresowani tym co dokładnie z MAC'a dostałam. Dzisiaj krótka prezentacja i pierwsze wrażenie :)

Kosmetyki z MAC'a, a zwłaszcza kultowe pomadki śniły mi się po nocach już od dawna ;) Mój facet postanowił spełnić to marzenie, jak widać kolory iście Walentynkowe

Przyznam szczerze, że ostatni raz błyszczyk na ustach miałam w czasach kiedy dodawali je do Bravo Girl, a ja maniakalnie kupowałam każdy numer tej gazety. W czasach liceum zdecydowanie stałam się fanką pomadek i stroniłam od błyszczyków. Nie byłam zachwycona kiedy zobaczyłam go w paczce walentynkowej, ale teraz zdecydowanie jestem. Błyszczyk jest hiper klejący (trzeba uważać na włosy i wiatr), ale dzięki temu mega trzyma się na ustach :) Zostawia na ustach mega intensywny i trwały kolor, a po godzinach zostaje i ściera się równomiernie, nie zostawia plam czego obawiałam się przy tak mocnym kolorze. A do tego wszystkiego jeszcze całkiem kusząco pachnie :)

Pomadka i błyszczyk to siostry, oba w kolorze Russian Red, który jest chyba najbardziej klasyczną czerwienią jaką można sobie wyobrazić. Pomadka ma moje ulubione, czyli matowe wykończenie. Przyznam szczerze, że strasznie bałam się tego koloru, wydawało mi się, że nie jest dla mnie, że jest zbyt chłodny, ale na szczęście myliłam się - jest idelny!

Kultowa Russian Red na zdjęciach wydawała się znacznie masywniejsza niż w rzeczywistości ;) I faktycznie pachnie wanilią, a przy zamykaniu słychać to charakterystyczne kliknięcie (pewnie niektóre z was wiedzą o co mi chodzi)

 Kolor lakieru to Flaming Rose i jest to przepiękna, klasyczna czerwień, którą z chęcią nosiłabym na paznokciach, gdyby nie fakt, że robię żele i nie wyobrażam sobie życia bez nich :( Mój chłopak niestety o tym zapomniał. Szkoda mi tego lakieru do używania tylko i wyłącznie na stopach. Może jest wśród was miłośniczka lakierów MAC'a, która chciałaby go przygarnąć? Myślałam na temat sprzedania go za 40 zł, co w porównaniu z oryginalną ceną daje około 30% upustu, więc jest okazja :)


Dajcie znać czy macie jakieś kosmetyki z MAC'a, czy zamierzacie coś kupić i co polecacie ;) Ja choruję jeszcze na ich cienie i wiem, że jeszcze niejedna pomadka wyląduje w mojej kosmetyczce!
Swoją drogą (nie chwaląc się), całkiem niezłe zdjęcia mi wyszły, jak na to, że cykałam je telefonem!

18 komentarzy:

  1. Nie mam nic od MAC , ta firma jest dość droga wolę tańsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek piękny, mogłaś pokazać efekty na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wrzucę jakieś zdjęcia, obserwuj fejsa to pewnie coś się pojawi ;) Nie miałam niestety jeszcze okazji do zrobienia zdjęć :P

      Usuń
  3. Nie mam nic od Maca, cena jest dla mnie zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mac to moja ulubiona firma kosmetyków. Używam na co dzień od roku i moja miłość nie maleje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie nie pomadka, ale Twoje paznokcie..rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to żele, robota genialnej kosmetyczki :)

      Usuń
  6. Kolory rewelacja choć bardzo rzadko się na takie decyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie czerwienie, ale niestety u kogoś :( Do mnie nie pasują ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy w gronie MACmaniaczek! :)) piękny kolor pierwszej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy w gronie MACmaniaczek! :)) piękny kolor pierwszej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory wyglądają cudownie! Klasyki nic nie pokona ;) no i cudowny chłopak, jak cię obdarowuje takimi prezentami :p

    Maca co prawda jeszcze nie wypróbowałam, ale ostatnio czuję się przez tę firmę atakowana ze wszystkich stron xD może to znak, że pora się skusić.

    Śliczne paznokcie;)


    [letzbefit.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tak czułam, a zakupów nie planowałam, bo ceny niestety trochę przerażają (chociaż na jedną kultową pomadkę mogłabym się skusić bez wielkiego ubolewania na stratami w portfelu), a tak dostałam i nie muszę się martwić :) Poza tym MAC jest wart swojej ceny, więc może faktycznie powinnaś się skusić :D

      Usuń
  11. Świetna firma, ma chłopak gust!

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie ty masz śliczne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pomadkę z Mac'a i ją uwielbiam. Teraz chcę sobie kupić właśnie ten kolor co Ty i puder mineralny

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory boskie. ;) A sama nic nie miałam z Mac'a :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz