piątek, 6 lutego 2015

Fitnessowa wish-lista

Witajcie

Dawno nie było już takiego posta, a że moje fitnessowe potrzeby ciągle się zmieniają, postanowiłam opublikować aktualną, krótką wish-listę. Moja ostatnia wish-lista nosiła nazwę Listu do Świętego Mikołaja, była ona długaśna i nie udało się jeszcze zrealizować jej w całości, ale i tak jestem zadowolona z tego, że zrealizowałam aż 8/14 punktów ;) Dzisiejsza lista jest znacznie krótsza i mam nadzieję, że uda mi się ją zrealizować w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

1. Rękawiczki do podnoszenia ciężarów- jak wiecie niedawno wróciłam na siłownię, a że nogi podniosły mnie w stronę hantli i sztang to przydałyby się rękawiczki. Jak na razie moje ręce wyglądają w porządku, ale kolejny plan treningowy ma być znacznie ambitniejszy od obecnego i rękawiczki będą mi potrzebne. Uznałam jednak, że zaczekam jeszcze jakiś czas i może sprawię je sobie po 3 miesiącach regularnych ćwiczeń :)


Ok, znalazłam już nawet różowe w dobrej cenie i chyba kupię je zaraz :D

2. Odżywka białkowa i shake'r- jestem osobą, która od zawsze miała spory problem z dostarczeniem sobie odpowiedniej ilości białka, a chciałabym nabrać trochę masy mięśniowej i białko jest mi potrzebne. Odżywki także nie zamierzam kupować jeszcze teraz, ale dopiero po jakimś czasie regularnego ćwiczenia ;) Jeżeli macie coś fajnego co moglibyście polecić to dajcie znać, bo jeszcze nie zagłębiałam się w ten temat!


Jeszcze dokładnie nie orientowałam się czego potrzebuję, ale prawdopodobnie zaufam stronie sfd.pl

3. Kolorowe, długie legginsy do ćwiczeń- mam dwie pary legginsów 3/4 i jedną takich do kostek. Przydałyby się jeszcze jedne długie, bo mówiąc szczerze rzadko chce mi się golić nogi w zimie przed wyjściem nad siłownię, a poza tym długie legginsy lepiej będą się sprawdzać przy wiosennym bieganiu w terenie. Ponadto ostatnio widziałam w internecie tyle fajnych, kolorowych wzorów, że po prostu kusi mnie, żeby odświeżyć nieco fitnessową szafę!



4. Obcisłe, krótkie spodenki w stylu Nike Pro- zamierzam w marcu przynajmniej spróbować swoich sił na zajęciach pole dance, a z tego co widziałam to preferuje się na nich raczej skąpe stroje :) A zawsze krótkie spodenki przydają się na treningach cardio i tych wakacyjnych.



5. Opaska naramienna na telefon- od wiosny planuję wrócić do biegania w terenie i chciałabym rejestrować swoje wyniki za pomocą Endomondo. Na pewno z taką opaską będzie łatwiej.



Dajcie znać w co wy macie zamiar w najbliższym czasie się zaopatrzyć :)

12 komentarzy:

  1. mam rękawice do treningu z olimpu i jestem naprawdę zadowolona, mają około już roku a nadal są jak prawie nowe, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w kwestii kolorowych leginsów - wypróbuj Nessi. Są piękne i dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planowałam kupić opaskę.
    Plus muszę kupić rękawice do slide'ów na longboard :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na mój telefon nie ma opaski, więc marzy mi się fajny smartwach ;) no i ostatnio coraz częściej chciałabym mieć własne taśmy trx, bo nie na każdej siłowni można je spotkać, a uwielbiam z nimi ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trx to w sumie chyba nie jest jakiś duży wydatek, a nie ma też problemu z montażem :) U mnie na szczęście na siłowni są dwie taśmy, ale jakoś nie umiem się przełamać na konkretny trening na nich ;d mam wrażenie, że zęby powybijam :D

      Usuń
  5. Ja muszę zainwestować w leginsy do ćwiczeń :D marzą mi się nike pro :) jak i buty na siłownie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też myślałam o Pole Dance! Ale chciałabym iść z kimś znajomym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczaiłam, że jak coś chcę to muszę ogarnąć sama, bo niestety większość znajomych mam rozwalonych po Śląsku i nie mam z kim :) a od kiedy sama ćwiczę na siłowni to jakoś pole dance mi nie straszny :D

      Usuń
  7. Te spodenki nike pro - właśnie na nie poluję, ale cena odstasza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rękawice i spodenki - chcę takie same ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się legginsy :) Urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz