niedziela, 1 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 4)

Witajcie

W zeszłym tygodniu ten post nie pojawił się ze względu na obowiązki związane ze studiami. W tym tygodniu też myślałam, że będzie ciężko, ale udało się i jest ! :)

 Owsianka wróciła do łask- z sosem truskawkowym i kiwi 

 Brzuch wygląda coraz lepiej, ale trzeba pracować ;)

 Przedtreningowe selfie

 Szczęśliwa już po ;d

 Taki widok mam za płotem

 Świeże soczki to jest to, postaram się napisać wam notkę z pomysłami

 Sobotnia szamka, porcja może nie powala, ale spokojnie, nie chodzę głodna ;)

 Po treningowa sałatka- chcecie przepis? 

 Czasami trzeba zrobić małe spa i postraszyć domowników :)

 Tak, jestem już pełnoletnia ;p

Morning kisses :*

Miłej niedzieli wam życzę Kochani!

21 komentarzy:

  1. Akurat porcja wygląda ok :) Trzeba jeść, żeby spalać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymalna jak dla mnie :D trzeba jeść, żeby budować ! :D

      Usuń
  2. Ja jadam mniejsze porcje a częściej. :D Czasem godzinę po obiedzie przekąsiłabym sobie coś dobrego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale wolę uprzedzić zanim zaczną się hejty, że taka chuda i jeszcze nie je i ola Boga w ogóle ;d

      Usuń
  3. Chętnie poznam przepis na sałatkę, super brzuch :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przepis się pojawi, mam teraz milion notek czekających na publikację :) Wpadnę na pewno!

      Usuń
  4. ale cudowny widok za płotem! to kiedy mogę wpaść w odwiedziny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zapraszam na wspólny trening, jak widać Śląsk to nie tylko kominy :D

      Usuń
  5. Jakie pyszności <3 :). Owsianka wygląda rewelacyjnie. Zaraz rozmrożę truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich cały zamrażalnik i ubolewam, że nie ma już malin :( W formie sosu są smaczniejsze, bo rozmrożone truskawki jakąś taką dziwną konsystencję mają

      Usuń
  6. Porcyjka jak dla mnie malutka,ale każdy ma inne zapotrzebowanie więc jak Tobie odpowiada to ok:)

    A na te przepisy na soczki już przebieram nóżkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka pysznie wygląda :) Masz bardzo zgrabny brzuch, widać,że wytrenowany :D Super paznokcie! To chyba akrylem robione? A widoku za oknem zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wytrenowany to on jeszcze nie jest, bo w tej kwestii jestem leniuchem :D ale trochę tłuszczu z niego zeszło i jestem mega dumna, bo to był zawsze mój słaby punkt :) Paznokcie robione żelem

      Usuń
  8. Mmmm owsianka wygląda przepysznie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka wygląda super, mój brzuch mógłby tak wyglądać! Muszę zlikwidować boczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. po treningowa sałatka mniam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta owsianka jest z mlekiem? Wygląda bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne i apetyczne zdjęcia, a brzuszek piękny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz