niedziela, 8 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 5)

Witajcie

W tym tygodniu wydawało mi się, że zrobiłam tyyyle zdjęć, a w sumie nie ma ich aż tak wiele ;) Zapraszam do oglądania.

 Moja mała sarenka była zachwycona śniegiem ;)


 Zimowe selfie 

 Niedzielny fit deser, nie pytajcie mnie co było w środku, bo mama wmiksowała tam pół lodówki ;)

 Niedzielne pustki w strefie cardio :) 

 Tosty francuskie na śniadanko

 Pełna micha ! :) Kurczak na maśle klarowanym, warzywa na parze i brązowy ryż

 Soczek- marchew, jabłko, burak i pomarańcza

 Śniadanko ;)


 W piątek cheatowałam, na zdjęciu pszeniczny Mayer w mojej ulubionej knajpce

 Tyyyyle mięsa= tyyyyle radości ;d

buziaki :*

Sesja już chyba za mną, ostatni egzamin napisany, teraz tylko czekam na wyniki ;) W tym tygodniu będzie baaardzo intensywnie ze względu na przygotowania do wyjazdu ;)
Pozdrawiam ! :)

25 komentarzy:

  1. pysznie wygląda ten Twój deser :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi smaka zrobiłaś na tosty francuskie, dawno nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ostatnio ktoś na blogach narobił smaka, dlatego się skusiłam :D

      Usuń
  3. Ale u Ciebie śniegu napadało:) U mnie dziś wiosna za to była:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę wiosnę :( Jak jest zima i tragiczna droga to nie dają mi auta na siłownię, a ostatnio bez siłki to jak bez powietrza <3

      Usuń
  4. Jaki slodki piesel <3! Sliczna jestes :), deser wyglada na pyszny, a francuskie tosty tez ostatnio czesto u mnie laduja na talerzu, zwlaszcza rano, bardzo dlugo nie czuje po nich glodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :* no ja jutro chyba zrobię ponownie, bo były mega <3 ale teraz może z dżemem

      Usuń
  5. Jeju jak ja lubie zwierzęta :D piesek super :D I dziubson musi być!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dziś bardzo podobny obiad! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczek- marchew, jabłko, burak i pomarańcza mmmmmmmmm wypiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ala foodbooki są bardzo fajnie, można podpatrzeć jakieś pomysły i zrobić sobie coś podobnego do jedzenia. Kurczak wygląda bardzo smakowicie, na pewno był przepyszny razem z warzywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię kiedyś typowy foodbook ;) ojj był pyszny !

      Usuń
  9. Smakowicie wygląda ten hamburger.. :) Słodki psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny pieseczek :)
    Kurcze, ja jestem weganka, ale raczej z potrzeby niz wyboru (jezusie, jak mi brakuje sera!), i ilekroc widze mieso na zdjeciu, to az mnie sciska. A gdy mam przed soba, to z miejsca mi sie odechciewa. A gdy jednak zjem, to sie potem chujowo czuje, wiec w sumie na jedno wychodzi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe ;d ważne, że jesz tak jak Tobie odpowiada ;)

      Usuń
  11. Podsumowując to był chyba dobry tydzień, nie? W każdym razie bardzo smaczny. :)
    Selfie musi być, ładnie wyszłaś :D
    Pozdrawiam i będę zaglądać na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja bym chciała takiego psa! Podrap go ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajny kundelek, ma już 9 lat ;) podrapię, będzie mega zadowolona ;d

      Usuń
  13. Uwielbiam oglądać zdjęcia, szkoda, że sama ostatnio robię ich tak mało, bo po powrocie z pracy jest ciemno i.. nie ma okazji, ale wkrótce się to przecież zmieni - dzień staje się coooraz dłuższy : )))

    Fajną masz psinkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że wyniki egzaminów pozytywne :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujące zdjęcia, i ten piesek <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz