wtorek, 17 lutego 2015

Wycieczka na Howth

Witajcie

Wczoraj mój chłopak miał wolne i tak się złożyło, że mieliśmy  dostęp do samochodu, więc po wygrzebaniu się z łóżka zrobiliśmy szybki plan dnia i padło na to, że jedziemy na Howth. O tym miejscu pisałam wam już w tej notce i zachęcam was po raz kolejny, aby w czasie wizyty w Dublinie Howth odwiedzić :)

Celem naszej podróży był trekking wzdłuż klifu, do wyboru mamy kilka tras różnej długości, my wybraliśmy trasę 10 km i zrobiliśmy sobie miły spacer ;)

Legendy głoszą (a w zasadzie to znajomi mówią ;d), że na Howth można zobaczyć foki i delfiny, byłam tam już 3 lub 4 razy i niestety nie było mi to dane :(

 Kwiaty w środku zimy to w Irlandii żadna atrakcja ;d




 Na Howth jest całe mnóstwo ogromnych posiadłości, jest to jedna z najbardziej luksusowych 'dzielnic'. Nic dziwnego, ze od czasu do czasu na pierwszych stronach gazet możemy zobaczyć artykuły na temat defraudacji z mieszkańcami Howth w roli głownej :P



 Ktoś się wtrynił w kadr ;)


 Koń-panda?

 W Octopussy's zjedliśmy obiad, bardzo przyzwoita knajpka ;)

 No i gdzie to żarcie?!

 Byłam pewna, że nie cierpię małży, ojjj jak bardzo się myliłam :) W Octopussy's mają pyszne !

Fish and chips, czyli klasyka. Szkoda, że bez puree z groszku, ale za to jeden kawalek był zrobiony z ryby wędzonej :)

To by było na tyle z wczorajszej wycieczki :) Na pewno jakieś zdjęcia pojawią się też w 'Tygodniu w zdjęciach'. W następnej notce pokażę wam dobroci z MAC'a, bo widziałam, że jesteście zainteresowani :)

22 komentarze:

  1. Ale piękne miejsca :D Tylko krewetek się boję ;) Te ich wąsiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, serio ! :) W smaku były pierwszą rzeczą, która mi podeszła, ale dobrze jeść je z kimś kto ma doświadczenie, bo ja pomimo tylu prób jakoś zawsze mam problem z tym jak się je obiera :D

      Usuń
  2. Ale zazdroszczę! Śliczna jesteś wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż się zawstydziłam :P dziękuję Kochana :*

      Usuń
  3. Pięknie! Musze kiedyś odwiedzić tamte rejony :)
    My wczoraj też zrobiliśmy sobie wycieczkę na klify, ale Moher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Ty musisz odwiedzić Dublin, a ja Galway. Zazdroszczę Moherów, bo słyszałam o nich już masę rzeczy. W zeszłym roku mieliśmy jechać, ale mój mężczyzna złamał rękę i tyle było z wyjazdu :( A w tym roku w Irlandii planujemy Waterford i Killarney tylko, chociaż może jakiś niespodziewany wypad się wykluje, nic nie wiadomo :D

      Usuń
    2. Ja w Dublinie bywam głównie na lotnisku ;) Czasem na mieście, ale to zwykle tylko zakupowo szaleję. Zwiedzanie jakoś nigdy mnie nie kręciło ;) Muszę więc koniecznie kiedyś nadrobić!

      Mohery są piękne! Choć wiele osób mówi, że przereklamowane. Dla mnie jednak fascynujące i jednocześnie przerażające jest jaką natura, na którą człowiek nie ma wpływu, ma moc! Ilekroć tam jestem, zapiera dech! Więc gorąco polecam! :)

      W Killarney nigdy nie byłam, a Waterford też planujemy :)

      Usuń
  4. Ależ widoki piękne!^^ Zazdroszczę takiej wyprawy :) Chętnie sama bym się wybrała w tamte strony, ale w tym roku muszą mi wystarczyć Polskie góry :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wycieczka i niesamowi tę zdjęcia. Zazdroszczę, bo w Polsce niby słońce, a wieje tak silny i zimny wiatr, że niestety spacer to nic przyjemnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Irlandii zimny wiatr to chleb powszedni, więc jak chcemy się gdziekolwiek wybrać to nie ma marudzenia :D to samo z bieganiem w terenie, trzeba przywyknąć do wiatru i często padającego deszczu :)

      Usuń
  6. Śliczne widoki :) A do małży nie mogę się przekonać, za to krewetki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja małży nie cierpiałam, ale te były pyszne, serio ! :)

      Usuń
  7. O jaaaa ale widoki! Następnym razem jadę z Tobą!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie!!!! Ty piekna <3 i przepyszne jedzonko aaaajjjj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia, zwłaszcza to z latarnią najbardziej mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne widoki! Spacer na pewno był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne widoki, zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu, co za widoki!!! Dałabym się pokroić, żeby to zobaczyć...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz