wtorek, 24 marca 2015

Budyń jaglany po mojemu

Witajcie

Niedawno otrzymałam Gainer'a od sklepu kulturystyka.sklep.pl i zastanawiałam się czy można wyczarować z niego coś ciekawszego, a nie tylko zmieszać z wodą :D Wszyscy robią cuda z odżywek białkowych, a ja wpadłam na to do czego wmiksować mojego gainera :)

Budyń jaglany

Składniki
3/4 woreczka kaszy jaglanej (resztę kaszy można wykorzystać na omlet)
miarka Gainer'a (mój ma smak czekoladowy, ale wanilia też by się sprawdziła)
łyżka powideł śliwkowych
łyżeczka kakao
3 łyżki jogurtu naturalnego
orzechy do dekoracji
w sezonie mile widziane są owoce np. śliwki (podkreślą smak powideł) czy maliny


Przygotowanie
Kaszę gotujemy wg. przepisu na opakowaniu (jeżeli chcemy jeść budyń na zimno to kaszę należy ugotować z odpowiednim wyprzedzeniem), wrzucamy 3/4 woreczka do miski, dodajemy Gainer'a , powidła, kakao, jogurt naturalny i blendujemy całość na gładką masę (mój blender nie daje rady i konsystencja jest lekko grudkowata), ozdabiamy orzechami i wcinamy :)

Składniki starczają na jedną, porządną porcję- dokładnie taką jak na zdjęciach.


22 komentarze:

  1. Te wszystkie zdrowe potrawy przeważnie są takie proste w przygotowaniu, że... Że tym bardziej powinnam ruszyć tyłek i popracować nad moimi marnymi umiejętnościami kulinarnymi. Chociaż wczoraj poszalałam i szarpnęłam się na spaghetti z tuńczykiem, więc oby niedługo także taki budyń nie był mi straszny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kuchennym talentem nie jestem, ale powoli i do przodu :D na pewno sobie poradzisz :)

      Usuń
  2. wygląda rewelacyjnie i pewnie tak też smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam jaglankę, fantastycznie smakuje również jako dodatek do obiadu - uwielbiam z suszonymi pomidorami omniiioomm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam o niej dawno, ale myliłam z jęczmienną i jakiś czas temu mama kupiła i przepadliśmy <3 do obiadu jest super ! U mnie bardzo często właśnie z suszonymi pomidorami, czarnymi oliwkami i świeżymi ogórkami - pycha :) zamiast ryżu też często jej używam. W planach mam jeszcze jaglankę z kurczakiem i pesto :D

      Usuń
  4. Ja niestety nie jadam jaglanej ze względu na wysoki IG, ale jak próbowałam smaku to byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm a nie dało by się jakoś tego IG zrównoważyć dodatkami ? :)

      Usuń
  5. Jaglanka bardzo lubię:) muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że Cię lubię prawda? :) Ale tego bym nie dała rady zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha miło wiedzieć <3 zjadłabyś, oj mama by Cię nakarmiła :D

      Usuń
  7. Tego jeszcze nie robiłam :) Pewnie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. takie proste a z pewnością jakie smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się przekonać do jaglanki, wciąż mi coś w niej nie pasuje, więc może u mnie sprawdził by się pudding ryżowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zakochałam się w kaszy jaglanej, ale że można z niej zrobic budyń to pierwsze słysze. Wygląda przecudnie a smakuje na pewno jeszcze lepiej. Muszę jak najszybciej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba sie skusze na ten przepis:D no, moze z wyjatkiem powidel;p ostatnio pokochalam kasze jaglana na slodko <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz